Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Ite tein tehtävät 2, 4 ja 5.

Se runon rakenne meni ainaki totaalise reisille eikä muistakaan oo odotettavis mitään älyttömiä pisteit. :(

Prelis tuli pisteet 1 , 2 ja 3 ettei mitää räjähtävää ollu odotettavissa, mutta toivo elää :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnee vaa taas tämänkin kierroksen vakioveikkaukseen. Virallisena valvojana toimii YTL. :dance:

Jaa-a. Golfvirta ja sairaalan osasto hässäkkä meni aivan väärin. Pari monivalintaa väärin, muuten ihan ok. Huomenna se vaikein koe, ruottin kuuntelu... :dance:

Ei oo kyllä ikinä tullu noin outoa avointa vastaan ku se b. Vastasin sitten jotain, että se virran lämpö johtuu siitä liikkeestä (sen Brownin mukaan), koska liike tuottaa lämpöenergiaa. Tai jotain. Saas nährä.

Voi sun saatana mä sanon. Ei toiminu tää homma ollenkaan :( Monivalinnoissa vitusti liikaa joko - tai-kohtia ja avoissa vitun kolopallopuro ja sairaalakysymys iha hazardeja. Ehkä huonoin kuuntelu mitä oon koskaan tehny :(

aika peruskauraa oli toi kuuntelu. Avojen b kohta oli kyllä aika mielenkiintoinen. Huomenna ois ekat matikanlaskuharjoitukset niin vois mennä sinne nöyryyttämään itseään

Itte ei kans osannu oikee vastata siihen sairaala hommaan ja siihen energiavirta juttuun.. Mikkä niihin oli oikeet vastaukset jos joku tietää?

Eikö se sairaalahomma ollu, että tullu valitusta siitä kun miehiä ja naisia on samalla osastolla? Jotkut kaverit oli vastannu, että miehillä ja naisilla ois samat pukukopit :rolleyes:

Eikö se sairaalahomma ollu, että tullu valitusta siitä kun miehiä ja naisia on samalla osastolla? Jotkut kaverit oli vastannu, että miehillä ja naisilla ois samat pukukopit :rolleyes:

Näinhän se meni. Ite aattelin vaan, että ward = wardrobe = kylpytakit ja päin helvettiä. Ward on siis osasto...

Golfvirta tehtävä on vieläkin vähän hämäränä, että mitä siihen oikeasti ois pitäny vastata. Meillä opettaja selitti jotain kokeen jälkeen, jota puoliks kuuntelin, mutta en silti oikee oo varma, että mikä nyt oli oikea vastaus, "periaattelinen kommentti" todellakin.

Täällä joitain vastauksia: http://www.yle.fi/abitreenit/keskustelu/viewtopic.php?t=10206

ihan hyvin toi meni mut muutama avoin jäi vähän epävarmaksi.

Golf virta juttuhan oli semmonen että siinä se jätkä sano että se ei oo lämmintä vettä vaan energiaa mikä siinä virrassa kulkee.

Mäkin käsitin wardin ihan osastoks, mutta muuten tuo vastaus saattoi mennä päin männikköä.

Vedin viime syksynä 78 kuuntelusta ja c:n sain ja nyt kyllä jää M tätä menoa haaveeksi, ei meinaan mitkään hirveen hyvät fiilikset jääny. Merivirtajuttu oli törkeän vaikea, hajuilla olin mutta sitä tarkkaa lopullista vastausta en saanut. Pitäis wissii jatkossa saada jotenkin nukuttua pidempiä kuin 4 tunnin yöunia, olo oli vähän semmone ja tämmöne kuuntelussa.. :jahas:

Näin itse arvoin:

a) Koliini ehkäisee sydänsairauksia ja on muistin tärkeä rakenneaine.
b) Golf-virta ei kuljeta lämpöä, vaan energiaa siirtyy sen seurauksena. (tämä meni varmaan väärin)
c) Miehille ja naisille pitäisi olla omat osastot sairaalassa.
d) Poliisit kehottivat laittamaan sakkokuvan vauvan kuva-albumiin ja antoivat poliisilelun.
e) Kiipeilijä putosi vuorella ja soitti kännykällään apua.

Pistittekö jotenkin samaan tyyliin?

Näin itse arvoin:

a) Koliini ehkäisee sydänsairauksia ja on muistin tärkeä rakenneaine.
b) Golf-virta ei kuljeta lämpöä, vaan energiaa siirtyy sen seurauksena. (tämä meni varmaan väärin)
c) Miehille ja naisille pitäisi olla omat osastot sairaalassa.
d) Poliisit kehottivat laittamaan sakkokuvan vauvan kuva-albumiin ja antoivat poliisilelun.
e) Kiipeilijä putosi vuorella ja soitti kännykällään apua.

Pistittekö jotenkin samaan tyyliin?

a) on mulla suunnilleen sama
b) laitoin jotain et se virta on merkityksetön ton lämmön suhteen.. vaikee kohta.
c) tää kohta mulla 0p meni niin ohi
d) laitoin ton poliisilelun ja sen että ne ei sakottanut sitä ylinopeudesta.
e) kiipeilijä putos vuorella jolleki kielekkeelle ja (isoisä?) sai netist jonku vuoripelastuspartion numeron ja soitti niille..

Noh.. Onneks on M syksyltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom