Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun vittu, pitkässä matikassa 50 pistettä eli pisteen päässä E:stä :curs:
Lähtöpisteet siinä oli tosiaan 53, hieman pistää vituttamaan... No lopullinen rivi kuitenkin MMCC

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
englanti i! voi vittu!:curs::wall: 16pistettä laski! eiku vaan syksyllä uuvestaan... muut menikin ihan hyvin äidinkieli c fysiikka c ja pitkämatikka m

Lopullinen rivi on häpeällinen EEEMMC... :david:

jos tollanen rivi on häpeeks niin eipä taida mulla olla kotiin menemistä :-------D

Saldo YO-kirjoituksista: EEEEMMC, meni kyll odotettua paremmin:rock:. Tosin nyt ärsyttää se,että pisteen päähän jäi fysiikan M kuin myös pitkän matikan E.:david:. Pääasia on kuitenkin se,että tää urakka sai vihdoinkin lopun:dance2:.

lyhyt matikka M
enkku M
uskonto C
äikkä M

Todella tyytyväinen oon. Nyt vaan sitten juhlimaan!

Onnea kaikille ylioppilaiksi päässeille! WE RULE!

Tänään voikin sitten dokaa. Alko vituttaa ku kävin kattoo tulokset. Syksyllä jäi enkku pisteen päähän ämmäst, tänä vuonna pitkä matikka. Syö ihan saatanasti :E. No yh:sta ja historiasta sentään eet.

Tulokset tulivat ja tulokset kertovat, että se joka kyselee paljon tuli, ottaa pataan. Mikä vittu siin on ku tuntuu et kaikil jotka tunnen meni nii perkeleen hyvin ja itel jäi kaikki tyylii pisteen päähän kohtalaisesta arvosanasta, tosin johonkin se raja on vedettävä. Taidanpa riipasta kovan kännin tänään.

Muut pysy samoina ku lähtiki mut pitkästä matikasta lähti kolme pistettä pois eli 19 pistettä sain ja A tuli.
Riviksi tuli siis ECCBA

Muutama iloinen yllätys tuli kun tänään kysyin tuloksia:
Enkku: M (opettaja oli varma C:stä)
Äikkä: M (opettaja sanoi että rajat nousee, niin päättelin että 60:llä pisteellä ei saa M:ää)
Pitkä matikka: C (lähti 42 pisteenä ja olin jo varautunut että tulee M, mutta toisin kävi)
Fysiikka: C (turhia virheitä tuli liikaa ja sen takia tippui pisteet ja jäi yhden pisteen päähän M:stä)
Kemia: C (vaikea koe imo ja olen ihan tyytyväinen vaikka M ois ollut parempi)
Yhteiskuntaoppi: M (tän kirjotin syksyllä ja ihan tyytyväinen)

Vähän harmittaa nuo matemaattiset aineet, kun olisi ollut mahdollisuudet parempiin arvosanoihin, mutta en valita ihan tyytyväinen olen :) Lisäksi tuli yksi piste lisää Dia-hakuun, niin vielä paremmat mahdollisuudet päästä suoraa yliopistoon. Viikon päästä sekin selviää.

Mikään arvosana ei tippunu YTL:ssä, mutta kaksi nousi. (äikkä ja enkku)

Matikka: L (täydet pojot) -> 1000 egee!!! :leijuu:
Fysiikka: L
Äikkä: L
Enkku: E
Ruotsi: E
Saksa: E

Hippulihei! Tyytyväisiä ollaan, ja pisteitä tulee DIA-hakuun sen verran, että eiköhän Tampereen Tutalle päästä.

:dance2::dance2::dance2:

Mikään arvosana ei tippunu YTL:ssä, mutta kaksi nousi. (äikkä ja enkku)

Matikka: L (täydet pojot) -> 1000 egee!!! :leijuu:
Fysiikka: L
Äikkä: L
Enkku: E
Ruotsi: E
Saksa: E

Hippulihei! Tyytyväisiä ollaan, ja pisteitä tulee DIA-hakuun sen verran, että eiköhän Tampereen Tutalle päästä.

:dance2::dance2::dance2:
:-----------D Quottasin kaveria äsken intti II/08 -triidissä että ollaan lähössä samaan paikkaan inttiin. Mutta lainataanpa ny täälläki, matikasta kans 66 pistettä. Ja samansuuntasta kirjotuksista muutenki :rolleyes:.

^ Ei helvetti, ootte kyl kovia sällejä :worship:

Kävin itse uusimassa muutamaa ainetta, en tiedä vielä pisteitä mutta noiden pisterajojen mukaan on aivan siinä ja siinä että tuleeko L:ää vai E:tä, tosin mun tuurilla molemmat komeesti E:n puolella.. Riippuu mitä ne on ytl:ssä miettiny mun jutuista.
Pääsykokeisiin vajaa 2 viikkoa, vielä pitäis ottaa viikon pituinen loppukiri. Lääketieteelliseen siis oon menossa tänä kesänä :D

Harmittaa pirusti kun ei tajunnut lukiossa lueskella, mut tässäpä nyt koitan paikkailla. :jahas:

Onnea erityisesti niille jotka saavat suoravalinnalla opiskelupaikan joka oikeasti kiinnostaa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom