Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on aiemmin kirjoittanut jo pakollisena aineena jonkin aineen ja saanut siitä hyväksytyn arvosanan ja menee nyt taas samaa ainetta kirjoittamaan, niin eikö se hyväksytty arvosana pysy voimassa tuli uusintakerralla mitä hyvänsä?

E: "Hyväksytyn kokeen uusiminen

Ylioppilastutkinnon jokaisen hyväksytyn kokeen, sekä pakollisen että ylimääräisen, voit uusia yhden kerran.

Kokeen uusimisajankohdan voit valita itse. Mikäli olet ennen ylioppilastutkintotodistuksen saamista uusinut jonkin kokeen, todistukseen merkitään tästä kokeesta saatu parempi arvosana. Tutkintotodistuksen saamisen jälkeen uusitusta hyväksytystä kokeesta saat erillisen todistuksen. Myös kokeen, josta lautakunta on antanut arvosanan laudatur, saat halutessasi uusia."

Näinhän se näkyy tosiaan olevan, omatoimisuus ei liene koskaan pahitteeksi ennen typeriä postauksia.

Kyllä alkaa olla jo voiton puolella. Viel hissa keskiviikkona, ja viel mihinkään en oo lukenut. Muut C:tä ja B:tä paitsi enkku, joka m-e. Olen tyytyväinen.

Kyllä alkaa olla jo voiton puolella. Viel hissa keskiviikkona, ja viel mihinkään en oo lukenut. Muut C:tä ja B:tä paitsi enkku, joka m-e. Olen tyytyväinen.

Sama tilanne, perkele kun pääsis hissasta läpi. En oo mikään haka siinä enkä saa itteeni vaan lukeen.

Noniin suomen kirjallinen tehty ja oli sellasta läpijuoksua että oksat pois. Olen suomenruotsalainen joten suomi on toinen kieli. On muuten suhteessa helpompaa kuin ruotsinkieli toisena kielenä ;)

Mites ruotsin kirjoittaneet. Oliko otsikkoina esim ''Näin kasvattaisin lapseni''? Mietin vaan että oliko kokeet samat mutta eri kielillä.

Ohi on lukio! :kippis1:

Noniin suomen kirjallinen tehty ja oli sellasta läpijuoksua että oksat pois. Olen suomenruotsalainen joten suomi on toinen kieli. On muuten suhteessa helpompaa kuin ruotsinkieli toisena kielenä ;)
Voi kiesus, varmaan vaikee tuo suomenkielen koe suomessa asuvalle :lol2: Ei ollu kyllä sama koe ruotsiks meillä...

Voi kiesus, varmaan vaikee tuo suomenkielen koe suomessa asuvalle :lol2: Ei ollu kyllä sama koe ruotsiks meillä...
Varsinkin kun puhun pelkkää suomea ja ruotsinkieli on äidinkielen tasolla aivan naurettavan huono. Erittäin helppo oli tän päivän koe..

Mites ruotsin kirjoittaneet. Oliko otsikkoina esim ''Näin kasvattaisin lapseni''? Mietin vaan että oliko kokeet samat mutta eri kielillä.
Keskipitkän kirjotin eikä ollu mitään tollasta. Onneksi sentään tuli aine, en ois kestäny sellasta kolmea lyhyttä kirjoitelmaa missä pitää sanastonkin olla tarkkaa.

Ihan hyvät fiilikset jäi käteen rakkaasta ruåtsista, jos nyt äMMän repäsis niin olisin tyytyväinen. Pari kohtaa meni lotto&jokerin puolelle mut niinhän se tuppaa aina olemaan.

Lukio on tosiaan takana, tänhetkisiin fiiliksiin ei sovi kuin vanha kunnon...

Meillä oli suomenkielen kokeessa käännöstehtävä joka piti tehdä papereiden B-puolelle. Yks kaveri onnistu tekemään tehtävät A-puolelle, voiko lautakunta antaa 0 pistettä väärinymmärretystä tehtävästä?

hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta ja kristinuskosta. kirjoitin vaan niin paljon kun tiesin noiden luostarielämästä, munkeista ja muista askeesiin liittyvistä asioista.

Ottaa muuten ihan järkyttävän paljon päähän Ytl:n kysymysvalinnat! Miksi ei muista maailmanuskonnoista ollut kuin yksi kysymys hindulaisuudesta!? ..noh, askeesi tehtävän voi lukea tuohon kyllä kans.
Eikö se olisi paljon sivistävämpää ja maailmankuvaa avartavampaa keskittyä enemmän muihin uskontoihin kuin kristinuskoon? Ja näitä muihin uskontoihin liittyviä kysymyksiä ei ole ollut muinakaan vuosina että pistää vaan mietityttään että mitä kiihko kristillisiä niitä kysymyksiä on tekemässä:jahas:

Voivitsi, apua :o mä kirjoitin islamista, buddhalaisuudesta ja kolmatta en tiennyt, joten kirjotin siihen just jotain (jeejee) kungfutselaisuudesta::: DD joo, tota siihen tais kaatua.

Itekin olin aika ihmeissäni, kun koe oli, mitä kummallisin. Eikä siinä ollut kunnolla sitä etiikankurssia, ja muutenkin aika niukasti maailmanuskonnoista ;o mutta jäädään odottamaan tuloksia!

Oli muuten helvetin helppo A ruotsi. Luetunymmärtäminen oli niin helppo. Toivottavasti aine ei kussu. Pitäis ihan varmasti tulla M ainaki.

(Aina ku mulla on tällänen fiilis ni homma kusee, ja pahasti)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom