Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä alkaa olla jo voiton puolella. Viel hissa keskiviikkona, ja viel mihinkään en oo lukenut. Muut C:tä ja B:tä paitsi enkku, joka m-e. Olen tyytyväinen.
Kyllä alkaa olla jo voiton puolella. Viel hissa keskiviikkona, ja viel mihinkään en oo lukenut. Muut C:tä ja B:tä paitsi enkku, joka m-e. Olen tyytyväinen.
Voi kiesus, varmaan vaikee tuo suomenkielen koe suomessa asuvalle :lol2: Ei ollu kyllä sama koe ruotsiks meillä...Noniin suomen kirjallinen tehty ja oli sellasta läpijuoksua että oksat pois. Olen suomenruotsalainen joten suomi on toinen kieli. On muuten suhteessa helpompaa kuin ruotsinkieli toisena kielenä ;)
Varsinkin kun puhun pelkkää suomea ja ruotsinkieli on äidinkielen tasolla aivan naurettavan huono. Erittäin helppo oli tän päivän koe..Voi kiesus, varmaan vaikee tuo suomenkielen koe suomessa asuvalle :lol2: Ei ollu kyllä sama koe ruotsiks meillä...
Keskipitkän kirjotin eikä ollu mitään tollasta. Onneksi sentään tuli aine, en ois kestäny sellasta kolmea lyhyttä kirjoitelmaa missä pitää sanastonkin olla tarkkaa.Mites ruotsin kirjoittaneet. Oliko otsikkoina esim ''Näin kasvattaisin lapseni''? Mietin vaan että oliko kokeet samat mutta eri kielillä.
hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta ja kristinuskosta. kirjoitin vaan niin paljon kun tiesin noiden luostarielämästä, munkeista ja muista askeesiin liittyvistä asioista.
Ottaa muuten ihan järkyttävän paljon päähän Ytl:n kysymysvalinnat! Miksi ei muista maailmanuskonnoista ollut kuin yksi kysymys hindulaisuudesta!? ..noh, askeesi tehtävän voi lukea tuohon kyllä kans.
Eikö se olisi paljon sivistävämpää ja maailmankuvaa avartavampaa keskittyä enemmän muihin uskontoihin kuin kristinuskoon? Ja näitä muihin uskontoihin liittyviä kysymyksiä ei ole ollut muinakaan vuosina että pistää vaan mietityttään että mitä kiihko kristillisiä niitä kysymyksiä on tekemässä:jahas:
Kun luin sun postauksesi ja katoin avatarias, niin tuli erikoinen olo.