Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna enkku tosiaan ja sitten 26. päivä olis historia. Antakaas joku mulle vinkkejä mitä lueskelen historiaan, meinaan en ole viellä saanut kirjan kirjaa auki enkä sivuakaan lukenut. En kyllä rupee noita kaikkia kirjoja lueskeleen, että vinkkejä otetaan vastaan!

ei hemmetti toi huominen enkku vähän jännittää. Pitäis saada vähintään M vanhojen meriitien perusteella, mutta alko epäilyttään että oonkohan panostanu siihen lähiaikoina tarpeeks. ja vastaus on... en.

Kielikorvalla mennään, niinkun aina ennenkin. Prelistä napsahti M joten E:tä lähetään hakemaan.

Tänää sain vihdoin kysyttyä tuloksia. Enkusta 74/90, ruotsista 43/90 ja tekstitaidon alustava määrä 2,1,2 p. Ruotsiin tyytyväinen ja äikkään, enkku meni vituiksi, oma taso aina ollut 80 p puolella. Mutta kokeillaan nyt huomenna kuitenkin josko nousis viime syksystä nummero

Huomenna enkku tosiaan ja sitten 26. päivä olis historia. Antakaas joku mulle vinkkejä mitä lueskelen historiaan, meinaan en ole viellä saanut kirjan kirjaa auki enkä sivuakaan lukenut. En kyllä rupee noita kaikkia kirjoja lueskeleen, että vinkkejä otetaan vastaan!
No ei siinä oikeen muu auta kun alkaa lukemaan. ite luin tosi laiskasti enkä edes kaikkia kirjoja. ostin lopuks semmoisen kertauskirjan missä on koko historia paketissa. sen varaan ei kannata laittaa paljoa mutta on kuitenkin ihan hyvä lisä. mua vituttaa aina kun mietin noita historian kirjoituksia kun tein vaan 5 tehtävää kuudesta. miksi? ei mitään hajua!! no C tuli silti. :D

enkun kuuntelut meni ainakin meidän koulussa kuulemma ihan päin honkia. mä sain 74 mut enempääkin olisin voinu odottaa. oliko tää kuuntelu sit jotenkin erityisen vaikea?

Meillä opettaja sano että tän vuoden enkun kuuntelu oli tosi vaativa. Ja niin myös kaikki oppilaatki sanonu samaa. Meidänkin koulussa on paljonkin semmosia jotka sai pisteitä ihan sairaan paljon alle normaali tason.

Edit: Onneksi itellä ei ole mitään reaalia jossa pitäisi lukea monta kirjaa paksua tekstiä. Laskemalla pärjää kemiassa ja fysiikassa erittäin pitkälle :)

enkun kuuntelut meni ainakin meidän koulussa kuulemma ihan päin honkia. mä sain 74 mut enempääkin olisin voinu odottaa. oliko tää kuuntelu sit jotenkin erityisen vaikea?

meen ope sano että kuuntelut oli vaikeet ja sitten se arvostelussa jotenkin kompensoituu. meen koulun paras oli 80p. mikä kertoo karua kieltään kuinka helvetin tyhmiä ihmisiä meen koulussa yrittää opiskella:D

meen ope sano että kuuntelut oli vaikeet ja sitten se arvostelussa jotenkin kompensoituu. meen koulun paras oli 80p. mikä kertoo karua kieltään kuinka helvetin tyhmiä ihmisiä meen koulussa yrittää opiskella:D
Meidän koulun paras oli 82 pistettä.

Itse "jouduin tyytymään" 85 pisteeseen. L on hakusessa ja olisi ihan kiva se saada niin ei olisi sitten pelkkää C-riviä. Vähän kyllä jännittää, kun ei ole oikeen mitään tullut tehtyä enkun eteen. Aina luottanu pelkkään kielikorvaan ja hyvin pärjänny. Tänään ekaa kertaa avasin kirjat enkun ylppäreitä ajatellen ja luovutin senkin ja menin nettiin tekemään noita Abitreenejä. Aika surkeasti laadittu nuo tosin.

Kielikorvan varassa mennään enkkuun. Keskiarvo on 9 ja prelistäkin tais E tulla, eli sitä lähteään nyttenkin tavottelemaan. Tosin en mitenkään älyttömän pettyny oo jos M tulee, ja kelpaishan se L kans tietenki :D

Meillä opettaja sano että tän vuoden enkun kuuntelu oli tosi vaativa. Ja niin myös kaikki oppilaatki sanonu samaa. Meidänkin koulussa on paljonkin semmosia jotka sai pisteitä ihan sairaan paljon alle normaali tason.
Samalta se tuntu viime syksynäkin..no jospa ne rajat vähän tippuisi nyt kuitenkin.

Kenelläkään opettajat vielä ennustelleet pisterajoja pitkässä matematikassa ?
45 pistettä tulossa, opettaja arveli E:n rajaksi 48(!)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom