Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei siinä oikeen muu auta kun alkaa lukemaan. ite luin tosi laiskasti enkä edes kaikkia kirjoja. ostin lopuks semmoisen kertauskirjan missä on koko historia paketissa. sen varaan ei kannata laittaa paljoa mutta on kuitenkin ihan hyvä lisä. mua vituttaa aina kun mietin noita historian kirjoituksia kun tein vaan 5 tehtävää kuudesta. miksi? ei mitään hajua!! no C tuli silti. :DHuomenna enkku tosiaan ja sitten 26. päivä olis historia. Antakaas joku mulle vinkkejä mitä lueskelen historiaan, meinaan en ole viellä saanut kirjan kirjaa auki enkä sivuakaan lukenut. En kyllä rupee noita kaikkia kirjoja lueskeleen, että vinkkejä otetaan vastaan!
enkun kuuntelut meni ainakin meidän koulussa kuulemma ihan päin honkia. mä sain 74 mut enempääkin olisin voinu odottaa. oliko tää kuuntelu sit jotenkin erityisen vaikea?
Meidän koulun paras oli 82 pistettä.meen ope sano että kuuntelut oli vaikeet ja sitten se arvostelussa jotenkin kompensoituu. meen koulun paras oli 80p. mikä kertoo karua kieltään kuinka helvetin tyhmiä ihmisiä meen koulussa yrittää opiskella:D
huomenna vakioveikkaamaan enkkua. Eväinä 2kpl prodepatukoita, purkki ed:tä ja sokeriton valmis prodejuoma.
Samalta se tuntu viime syksynäkin..no jospa ne rajat vähän tippuisi nyt kuitenkin.Meillä opettaja sano että tän vuoden enkun kuuntelu oli tosi vaativa. Ja niin myös kaikki oppilaatki sanonu samaa. Meidänkin koulussa on paljonkin semmosia jotka sai pisteitä ihan sairaan paljon alle normaali tason.