Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Umm? No siis itse en paljoa aja sellaisia teitä, missä on kiinteitä kameroita. Pari kertaa olen kolmostiellä nähnyt kamera-auton. Ennemmin tutkauksia tulee kyllä ihan mondeoista.
Kai sinne saa nekin itse tallentaa, jos kokee tarvitsevansa. Kun eipä noi nopeuskameratkaan niissä ole myyntipakkauksessa.Lehdessä oli kerran hyvä mielipide navigaattoreista ja niiden nopeuskamerainfoista. Ihmetteli miksei niissä naveissa ole myös kapunkien ja pankkiautomaattien valvontakameroita ym. merkittynä. Meinaan ettei jää kiinni jos haluaa kolkata tai fyysisesti rakastaa yksipuolisesti jotakuta.
Jos uudistuksenkaan jälkeen niitä ei löydy, niin sitten ei oo paljoa valitettavaa. Tai siis on valitettavaa, jos pysäytysraja kuitenkin laskee esim. kymppin ylitykseen. Sain itse vain käsityksen, että kohta pysäytellään tosissaan. Ehkä käsitin väärin.Niin, mutta montako sellaista partiota luulet löytäväsi jotka pysäyttävät sinut 3km/h ylityksen takia?
Jos uudistuksen jälkeenkään niitä ei löydy, niin sitten ei oo paljoa valitettavaa. Tai siis on, jos pysäytysraja laskee johonkin kymppiin. Sain itse vain käsityksen, että sen jälkeen pysäytellään. Ehkä käsitin väärin.
Samaa mietin, mutta kyllä nyt varmaan randomliipasun riski kasvaa.Yhtälö ei tunnu toimivalta.
Niin, mutta montako sellaista partiota luulet löytäväsi jotka pysäyttävät sinut 3km/h ylityksen takia?
Niin montakohan ihmistä kuolee vuodessa kolareihin jossa syynä on ylinopeus/vaaralliset ohitukset.Joo kyllähän ne on täysin verrattavissa toisiinsa, ylinopeus ja jonku hakkaaminen. Upea mielipide...
Niin montakohan ihmistä kuolee vuodessa kolareihin jossa syynä on ylinopeus/vaaralliset ohitukset.
Kysymys kuuluukin; Tuleeko valtion tehdä kaikkensa, jotta nuo toopet eivät kuolisi, kun eivät osaa lukea tilanteita ja ohittaa sopivassa tilanteessa? Entä tapahtuuko suurin osa kuolonkolareista rajoitus+10 nopeuksissa vai "vähän" suuremmissa. Vai onko kyse nopeudesta vai kykenemättömyydestä auton hallintaan tai paniikista.Niin montakohan ihmistä kuolee vuodessa kolareihin jossa syynä on ylinopeus/vaaralliset ohitukset.
Niin montakohan ihmistä kuolee vuodessa kolareihin jossa syynä on ylinopeus/vaaralliset ohitukset.
Eli siis koskeeko tuo laki nyt niin tutka-autoja kuin tolppiakin? Vai meinaatko että edelleen kärsii ajella sen +3-9km ylinopeutta ja eivät reagoi?
Tullaan perus kysymykseen, antaako toisten toopeus teille oikeuden ajaa lainvastasesti?
Onko tuo nyt sitten niin paha juttu jos 11 km/h ylityksestä saa rikesakon?
Mun tuttava oli tässä lähi aikoina (n.1-2kk) sitten saanut rikesakon 3-6 km/h ylinopeudesta ja tää tapahtui kehällä.
Tullaan perus kysymykseen, antaako toisten toopeus teille oikeuden ajaa lainvastasesti?
Kai sinne saa nekin itse tallentaa, jos kokee tarvitsevansa. Kun eipä noi nopeuskameratkaan niissä ole myyntipakkauksessa.