Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näitä asioita sanota julkisesti, vaan teen kyllä ratkaisut jos jotain nään.Hei, voisitteko tarkistaa, onko käyttäjänimillä operoivat Multivita ja Diipadaapa86 yksi ja sama henkilö? Molemmilla on täysin samanlainen käyttäytymismalli, kirjoitustyyli sekä kielenkäyttö Ukrainan sota -keskustelufoorumilla.
Selvä juttu, kiitos!Ei näitä asioita sanota julkisesti, vaan teen kyllä ratkaisut jos jotain nään.
Onko se vain mobiilissa? Helvetti kun ei osaa sanoa.Osaatko @Mike sanoa mistä viestin kirjoittamisen viive voisi foorumilla johtua, viestin kirjoittaminen bugii välillä niin että kirjaimet tulee ja poistuu ihan järjettömällä viiveellä.
Onko se vain mobiilissa? Helvetti kun ei osaa sanoa.
Muuallakin samaa.
Mä veikkaan, että toi johtuu esim jos sivulla on videoita. Koita mennä tekeen sama jonnekin ketjuun jossa on videoita paljon. Luuri lataa bufferiin tuben videoita tai jotain.Pahin on ollut puhelimella, jos rupeaa muokkaamaan kirjoitusta.
Tätä kirjoittaessa ihan pikkusen lagaa, mutta ehkä 5% siitä mitä oli pahimmillaan
Tää ei ole nyt paha.
Mobiililla olen itse kohdannut. Selaimena chrome, en ole itse muualla (iotech, reddit sovellus) ongelmaa havainnut. Mutta täytyy kokeilla selaimen boottausta. Tällä hetkellä ei ole ongelmaa, mutta se tulee ja menee. Tiedä sitten mikä saa jumittamaan.