Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei, voisitteko tarkistaa, onko käyttäjänimillä operoivat Multivita ja Diipadaapa86 yksi ja sama henkilö? Molemmilla on täysin samanlainen käyttäytymismalli, kirjoitustyyli sekä kielenkäyttö Ukrainan sota -keskustelufoorumilla.
 
Hei, voisitteko tarkistaa, onko käyttäjänimillä operoivat Multivita ja Diipadaapa86 yksi ja sama henkilö? Molemmilla on täysin samanlainen käyttäytymismalli, kirjoitustyyli sekä kielenkäyttö Ukrainan sota -keskustelufoorumilla.
Ei näitä asioita sanota julkisesti, vaan teen kyllä ratkaisut jos jotain nään.
 
Osaatko @Mike sanoa mistä viestin kirjoittamisen viive voisi foorumilla johtua, viestin kirjoittaminen bugii välillä niin että kirjaimet tulee ja poistuu ihan järjettömällä viiveellä.
 
Osaatko @Mike sanoa mistä viestin kirjoittamisen viive voisi foorumilla johtua, viestin kirjoittaminen bugii välillä niin että kirjaimet tulee ja poistuu ihan järjettömällä viiveellä.
Onko se vain mobiilissa? Helvetti kun ei osaa sanoa.

Muuallakin samaa.

Screenshot 2024-03-27 at 12.23.46.jpg
 
Onko se vain mobiilissa? Helvetti kun ei osaa sanoa.

Muuallakin samaa.

Ei ole pelkästään mobiilissa. Toiminta hidastuu erityisesti jos aukaisee hymiöt. Sen jälkeen jäätyy eikä sivu vastaa.
Hymiölaatikkoa ei meinaa saada enää suljettua eikä sivuakaan, kun käy niin raskaalla.



Kuva1.png




Kuva2.png
 
Pahin on ollut puhelimella, jos rupeaa muokkaamaan kirjoitusta.

Tätä kirjoittaessa ihan pikkusen lagaa, mutta ehkä 5% siitä mitä oli pahimmillaan

Tää ei ole nyt paha.
 
Pahin on ollut puhelimella, jos rupeaa muokkaamaan kirjoitusta.

Tätä kirjoittaessa ihan pikkusen lagaa, mutta ehkä 5% siitä mitä oli pahimmillaan

Tää ei ole nyt paha.
Mä veikkaan, että toi johtuu esim jos sivulla on videoita. Koita mennä tekeen sama jonnekin ketjuun jossa on videoita paljon. Luuri lataa bufferiin tuben videoita tai jotain.
 
Kyllä näiden selvittämisessä pitää melkein kertoa mikä käyttis ja mikä selain.
Muuten aika arpapeliä kun ongelmaa ei välttis saa toistettua lainkaan.

Tosin tässä tapauksessa mä sain kyllä myös jumiin niin, että lähtee selaamaan tuota emojivalikkoa alas.
Ongelmaa ei ole jos valkkaa niistä mitkä heti näkyy vaikka kuinka plärää, eli sitten vasta kun lähdet pidemmältä hakemaan.

En tuota tosin ikinä tee, joten eipä ole ongelmaa tullut vastaan.
Ihan pelkästään tekstiä kirjoittamalla ei kyllä lähde jumittaa.
 
Onko se vain mobiilissa? Helvetti kun ei osaa sanoa.

Muuallakin samaa.

katso liitettä 262853
Mobiililla olen itse kohdannut. Selaimena chrome, en ole itse muualla (iotech, reddit sovellus) ongelmaa havainnut. Mutta täytyy kokeilla selaimen boottausta. Tällä hetkellä ei ole ongelmaa, mutta se tulee ja menee. Tiedä sitten mikä saa jumittamaan.
 
Mä ainakin saan nyt aina jumiin jos avaan ton hymiö/emoji valikon ja rullaan sitä alemmas, eli kun se alkaa ilmeisesti lataamaan lisää noita emojeja.
Muuta tapaa en kyllä ole keksinyt, eikä tosiaan pelkkää tekstiä kirjottaessa rupea mitään hidastelemaan. Ei vaikka käyttäisi noita muita työkaluja.
 
Muuten ei ole nyt aikoihin jumittanut mutta jos lainaa viestiä niin siihen sitten omiaan kirjoittaessa selvästi lagailee.
Varsinkin jos pyyhkii tekstiä pois. Ipad ja viimeisin chrome päivitys.
 
iPhone Safarillakin saa kirjoittamalla sivun jumiin tai vähintään hitaaksi välillä, etenkin jos käy tuolla emoji valikossa rullaa.
Tuntuu kyllä ilman tuota valikkoakin menevän juustoon ainakin joskus.
Pari kertaa Safari jopa itse latasi sivun uusiksi kesken kirjoittamisen, varmaan jos meni tarpeeksi jumiin.
 
Juu ei se smiley/emoji valikko enää lagaa.
Nyt vaikka kuinka räpsyttelee sitä auki niin ei tää jumiin mene.

Yleinen editorin hitaus on tosin joku muu ongelma.
 
Joo toimii itsellänikin tuo hymiö valikko moitteetta. Meni aiemmin kanssa koko sivu jumiin kun avasi valikon.

Huomasin että tuota jumittamista tapahtuu muuten myös tilanteessa, jossa vastaan jonkun toisen viestiin. Jos lainaan jonkun viestiä, niin alkaa jossain vaiheessa hidastumaan / jumittamaan usein sen jälkeen kun sivu tallentaa luonnoksen.
 
Back
Ylös Bottom