Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei taida funkkaa toi vastausboxi ainakaan nappien osalta mobiilissa, onko jollain kanssa ongelmaa?
Mulla kyllä toimii, jos formatointia yms meinaat. :coffee:
Tosin ehkä ehdit jo fiksaa tässä välissä.
Edit: ai niin, käytössä iPhone ja Safari.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites muilla näkyy ylälaidan sivunumerot? Mulla menee pystyluurilla piiloon. iPhone ja safari käytössä.



IMG_4131.webp
 

Liitteet

  • IMG_4130.webp
    IMG_4130.webp
    33,3 KB · Katsottu: 21
No enhän mä nyt tietenkään voi 100% varma olla, mutta väittäisin että oli. On sen verran ärsyttävää scrollata aina sivu alas jotta pääsee seuraavalle sivulle, että luulisin sellasen ominaisuuden muistavani.
 
No enhän mä nyt tietenkään voi 100% varma olla, mutta väittäisin että oli. On sen verran ärsyttävää scrollata aina sivu alas jotta pääsee seuraavalle sivulle, että luulisin sellasen ominaisuuden muistavani.
Paina Jump to new.
 
Ennen ollut ylhäällä kyllä tuo, että pääsee esim. edelliselle sivulle.
E: ylhäälläkin
 
Ei mut joskus tulee selailtua sivuja eteen ja taakse kun ettii jotain postausta jonka muistaa. En mä tota sinne ylälaitaan niin kipeesti tartte, kunhan sattu silmään.
Mä meen aina taaksepäin guoteista joissa on lainattu edellisiä viestejä.
 
^mutta mobiilista siis puuttuu. Noniin-hetken jo ihmettelin itsekin.
 
Kiva tämä tumma teema, kun nyt voi tätäkin käyttää köyhät.

Mutta oliskos tämä vähän epäselvä jotenkin? Ainakin kun selaa noita eri alueita, ei näy niiden välissä mitään viivaa oikein.

Kaikki kauhian tasapaksua harmaata.

Valkosessa teemassa selkeemmin eroteltu harmaalla viivalla välissä, mutta tässä tummassa se sama harmaa ilmeisesti, hukkuu täysin..
 
Toinen kitinän aihe tuo suositut lista. Tai siis itse lista hyvä.

Mutta kun siitä jotain klikkaa, päätyy aina ketjun ekalle sivulle.
 
Kiva tämä tumma teema, kun nyt voi tätäkin käyttää köyhät.

Mutta oliskos tämä vähän epäselvä jotenkin? Ainakin kun selaa noita eri alueita, ei näy niiden välissä mitään viivaa oikein.

Kaikki kauhian tasapaksua harmaata.

Valkosessa teemassa selkeemmin eroteltu harmaalla viivalla välissä, mutta tässä tummassa se sama harmaa ilmeisesti, hukkuu täysin..
Fiksaan viivat vaaleemmaksi.
Toinen kitinän aihe tuo suositut lista. Tai siis itse lista hyvä.

Mutta kun siitä jotain klikkaa, päätyy aina ketjun ekalle sivulle.
Selvittelen saako tota go to last post.
 
Tumman teeman borderit fiksattu. Ja loistavaa kun annatte palautetta noista pienistä jutuista, melko kaikkea saa fiksattua nykyään koodia ronkkimatta, joten voin melko laajasti vaikuttaa pieniinkin juttuihin.
Parani huomattavasti, noinkin pienellä muutoksella. Paljon selvempi nyt.
 
Screenshot_20240710-174604_Chrome.webp
Ei täällä ole mitään jump the New nappia. Todella ärsyttävää selata sivut alas että pääsee viimeiselle sivulle. Eihän tää voi olla näin.
 
Back
Ylös Bottom