Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, randomin osoitteen vaan napannut, jos tulee esim luurilla, niin nopsaan lentokonetilaan ja takas. Ja jos toistuu, niin mailaa sen mulle ja otan listalta pois. Aina bannatessa katon ettei ole samalla osoitteella ketään, mutta kun ne mobiiliosoitteet vaihtuu, niin joskus kierrättää sitten toisen kautta.Ihmettelin, että henk.koht. iPhoneni IP-osoite on virheilmoituksen mukaan bannattu?
En ole ainakaan tietoisesti tehnyt mitään sääntörikkomusta, en ole vähään aikaan edes kirjoitellut kuin yksityisviesteissä? Jos olisin rikkonut sääntöjä niin olisi varmaan nimimerkki bannattu eikä tietty IP-osoite?
Johtuuko tämä siitä, että käytän pakkista säännöllisesti (ja olen sisäänkirjautuneena) usealla laitteella; henk.koht. iPhone, joskus työ iPhone, oma Macbook, työpaikan kone?
Mä vähän hölläsin tota mainosten määrää, mutta teidän pitäis pääosin tukea esim fitnesstukun kautta forumia, niin ei tarttis googlella kiusaa ketään. Pahoittelut siitä, mutta forumin on tuotettava rahaa, muuten mä joudun lopettamaan tämän. Että joko me kestetään se ad load tai sitten kaikki ostaa tukusta ja saatais vähennettyä googlen kuormaa, tai sitten lopetetaan kaikki mainonta ja sivusto samalla. Valitettavaa mutta totta.
Se on semmoinen että ne huutokauppaa paikat ja eniten maksava saa sen. Näytöt ja klikkauket generoi rahaa, ei ostaminen.Mites tää muuten toimii? Mainostajat on tyytyväisiä, jos mainoksia klikataan? Vai pitääkö ostaa jotain, jotta raha virtaa sivustolle? Ja pitääkö ostaa nimenomaan sivuston linkin kautta kliksutellen?
Jep. Aina välillä ne vaihtuu tommoisiksi. Nyt ollu taas ok.Ei tosiaan pitäis olla häiritsevän peräkkäin ja sitten toi ihme viiva. Koitan katsoo niitä automaattisia asetuksia että sais jotenkin noita sijoiteltua vähän vitusti fiksummin.
2 päivää vielä tota pop-up juttua ja päätän sitten onko sitä edes järkee pitää tässä määrin. 10 minuuttia on väli / user että se edes näkyy jos näkyy.Jep. Aina välillä ne vaihtuu tommoisiksi. Nyt ollu taas ok.
Ipadilla mainokset on näkyny kokoajan ihan normaalisti, ei ole peittänyt tai sotkenut mitään.
Joo, tekee tota joillain luureilla, toivottavasti joku taho päivittää sen ongelman pois. Se ei ole hyvä noin.Pop-upeista puuttuu välillä ruksi yläkulmasta, pitää refeshata sivut että lähtee.