Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, arvatenkin, siellä oli taas laitettu joku testi meneen. Pahoittelut siitä. Keskeytin ton. Eilen olivat laittaneet päälle.

Screenshot 2023-09-21 at 12.10.15.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelin, että henk.koht. iPhoneni IP-osoite on virheilmoituksen mukaan bannattu?

En ole ainakaan tietoisesti tehnyt mitään sääntörikkomusta, en ole vähään aikaan edes kirjoitellut kuin yksityisviesteissä? Jos olisin rikkonut sääntöjä niin olisi varmaan nimimerkki bannattu eikä tietty IP-osoite?

Johtuuko tämä siitä, että käytän pakkista säännöllisesti (ja olen sisäänkirjautuneena) usealla laitteella; henk.koht. iPhone, joskus työ iPhone, oma Macbook, työpaikan kone?
 
Uskoisin että ip osoite ei ole vieläkään mikään pysyvä mobiililaitteissa, ja sulle on nyt osunut joku ip jolla joku muu on aikoinaan kikkaillut. En ole varma miten sen voit manuaalisesti vaihtaa, todennäköisesti joku uudelleen käynnistys tms niin saat uuden ip osoitteen luuriin.
 
Ihmettelin, että henk.koht. iPhoneni IP-osoite on virheilmoituksen mukaan bannattu?

En ole ainakaan tietoisesti tehnyt mitään sääntörikkomusta, en ole vähään aikaan edes kirjoitellut kuin yksityisviesteissä? Jos olisin rikkonut sääntöjä niin olisi varmaan nimimerkki bannattu eikä tietty IP-osoite?

Johtuuko tämä siitä, että käytän pakkista säännöllisesti (ja olen sisäänkirjautuneena) usealla laitteella; henk.koht. iPhone, joskus työ iPhone, oma Macbook, työpaikan kone?
Joo, randomin osoitteen vaan napannut, jos tulee esim luurilla, niin nopsaan lentokonetilaan ja takas. Ja jos toistuu, niin mailaa sen mulle ja otan listalta pois. Aina bannatessa katon ettei ole samalla osoitteella ketään, mutta kun ne mobiiliosoitteet vaihtuu, niin joskus kierrättää sitten toisen kautta.
 
Tämmöstä taas.
Puolitoista sivua kun skrollaa, niin pikku siivu sisältöä tulee.

IMG_6722.jpg
 
Mä vähän hölläsin tota mainosten määrää, mutta teidän pitäis pääosin tukea esim fitnesstukun kautta forumia, niin ei tarttis googlella kiusaa ketään. Pahoittelut siitä, mutta forumin on tuotettava rahaa, muuten mä joudun lopettamaan tämän. Että joko me kestetään se ad load tai sitten kaikki ostaa tukusta ja saatais vähennettyä googlen kuormaa, tai sitten lopetetaan kaikki mainonta ja sivusto samalla. Valitettavaa mutta totta.
 
Mites tälläsistä mainoksista pääsis eroon? Kyllähän tuota otsikkoa klikkaamaan pääsee kun zoomaa niin paljon ku pystyy, mutta vähän hankala on.
 

Liitteet

  • IMG_3643.png
    IMG_3643.png
    481,1 KB · Katsottu: 48
Mä vähän hölläsin tota mainosten määrää, mutta teidän pitäis pääosin tukea esim fitnesstukun kautta forumia, niin ei tarttis googlella kiusaa ketään. Pahoittelut siitä, mutta forumin on tuotettava rahaa, muuten mä joudun lopettamaan tämän. Että joko me kestetään se ad load tai sitten kaikki ostaa tukusta ja saatais vähennettyä googlen kuormaa, tai sitten lopetetaan kaikki mainonta ja sivusto samalla. Valitettavaa mutta totta.

Mites tää muuten toimii? Mainostajat on tyytyväisiä, jos mainoksia klikataan? Vai pitääkö ostaa jotain, jotta raha virtaa sivustolle? Ja pitääkö ostaa nimenomaan sivuston linkin kautta kliksutellen?
 
Mites tää muuten toimii? Mainostajat on tyytyväisiä, jos mainoksia klikataan? Vai pitääkö ostaa jotain, jotta raha virtaa sivustolle? Ja pitääkö ostaa nimenomaan sivuston linkin kautta kliksutellen?
Se on semmoinen että ne huutokauppaa paikat ja eniten maksava saa sen. Näytöt ja klikkauket generoi rahaa, ei ostaminen.

Kun taas mun omat sponsorit, niissä ostaminen on 100% tukea.

En tiedä mitä tän dieetin myötä on tapahtunut, mutta esim Fitnesstukusta on ostettu pirusti enemmän mun kautta ja mä olen siitä todella kiitollinen.
 
Ei tosiaan pitäis olla häiritsevän peräkkäin ja sitten toi ihme viiva. Koitan katsoo niitä automaattisia asetuksia että sais jotenkin noita sijoiteltua vähän vitusti fiksummin.
Jep. Aina välillä ne vaihtuu tommoisiksi. Nyt ollu taas ok.

Ipadilla mainokset on näkyny kokoajan ihan normaalisti, ei ole peittänyt tai sotkenut mitään.
 
Jep. Aina välillä ne vaihtuu tommoisiksi. Nyt ollu taas ok.

Ipadilla mainokset on näkyny kokoajan ihan normaalisti, ei ole peittänyt tai sotkenut mitään.
2 päivää vielä tota pop-up juttua ja päätän sitten onko sitä edes järkee pitää tässä määrin. 10 minuuttia on väli / user että se edes näkyy jos näkyy.
 
Onko muilla ilmennyt tämmöistä ongelmaa vai onko omassa selaimessa jokin bugi? Lähti kyllä pois kun päivitti sivun.
Screenshot_2024-02-12-10-42-03-15_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
IMG_7081.jpeg

Muutaman päivän tullut mainoksia niin, että yksi keskustelu jää alle piiloon. Tästä taidettu täällä raportoida ennenkin, mutta ajattelin mainita. Kännykällä surffaan.
 
Back
Ylös Bottom