Mulla toimi vielä ihan muutama päivä sittenKyselin samasta asiasta täällä kesäkuun lopulla, ei ratkennut. Ongelma tosin vain puhelimella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla toimi vielä ihan muutama päivä sittenKyselin samasta asiasta täällä kesäkuun lopulla, ei ratkennut. Ongelma tosin vain puhelimella.
Onko ne harmaana?Mulla toimi vielä ihan muutama päivä sitten
On. Ainoo mikä tummana on se oikeanpuoleinen suurennuslasineliö.Onko ne harmaana?
On. Ainoo mikä tummana on se oikeanpuoleinen suurennuslasineliö.
Jees, nyt toimii taas, kiitosOot varmaan vahingossa painanut tota, painappa sitä uudestaan.
Minäpä kysäsen.Onko tuo VIPeille suunnattu lakitoimisto voimissaan/aktiivinen?
Vain 798 .Pakko laittaa perään, 20 vuodessa sain tänne 2000 viestiä aikaan. Tiedä sitten moniko on poisstettu.
Posteja ei voi poistaa, lainauksia on lainattu ja sitärataa. Ja jos nyt joku inttää vastaan, niin GDPR koskee henkilötietoja jotka ovat rekiserissä. Viestit eivät ole vaadittuja tietoja ja käyttäjä itse on ne vapaaehtoisesti säännöt luettuaan postittanut.Miten voin poistaa oman tunnukseni ja kaikki postaukseni? Kiitos jo etukäteen.
Anna osoiteTerve,
Miten saan suljettua threadin kun laittamani myynti ilmoitus ei ole enää ajankohtainen?