Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo toimii itsellänikin tuo hymiö valikko moitteetta. Meni aiemmin kanssa koko sivu jumiin kun avasi valikon.

Huomasin että tuota jumittamista tapahtuu muuten myös tilanteessa, jossa vastaan jonkun toisen viestiin. Jos lainaan jonkun viestiä, niin alkaa jossain vaiheessa hidastumaan / jumittamaan usein sen jälkeen kun sivu tallentaa luonnoksen.
Nää on kyllä mystisiä, forumi päivitettiin joku aika sitten, saattaa olla sitten bugi siitä johtuva.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iPhonella (uusin ios) ja Safarilla edelleen ihan mahoton tuo tahmeilu viestiä kirjoittaessa. Oliko tähän tiedossa mitään, mitä voisi itse tehdä että toimisi kunnolla?
 
Kuinka vanhoja liitteitä pakkiksella on? Pidin aikanaan treenipäiväkirjaa ja siellä saattaa olla kuvia jotka haluaisin talteen, mutta kun muuten ei ole VIP-tunnuksille tarvetta niin ois kiva tietää etukäteen mitä sieltä on edes mahdollista löytää. Nykyään kun ladattuja liitteitä ei taida account-tiedoissakaan olla.
 
Kuinka vanhoja liitteitä pakkiksella on? Pidin aikanaan treenipäiväkirjaa ja siellä saattaa olla kuvia jotka haluaisin talteen, mutta kun muuten ei ole VIP-tunnuksille tarvetta niin ois kiva tietää etukäteen mitä sieltä on edes mahdollista löytää. Nykyään kun ladattuja liitteitä ei taida account-tiedoissakaan olla.
Vanhin on vuodelta 2010, eli kaikki on tallessa. Ensimmäiset anatomisia poseja joissa oot laittanut jotain pisteitä kuvaan mittoja suhteuttamaan.
 
@Mike
Tiedoksi, jos ei ole tarkoituksella muutettu.

Ainakin mobiililla tuo salaman kuva, jolla ennen sai lukemattomat viestit näkyviin, hakee nyt profiiliviestit.
Uudet viestit painike löytyy kyllä mutta pitää hakea erikseen sivummalta.
 
Mulla ei nyt etsinnöistä huolimatta osu silmään miten tän sai vaihdettua dark modeen takaisin (mobiili).
Tais teema mennä sököksi päivityksessä, niin nyt on toistaiseksi käytössä vain default teema.
 
@Mike
Tiedoksi, jos ei ole tarkoituksella muutettu.

Ainakin mobiililla tuo salaman kuva, jolla ennen sai lukemattomat viestit näkyviin, hakee nyt profiiliviestit.
Uudet viestit painike löytyy kyllä mutta pitää hakea erikseen sivummalta.
Hyvä huomio. Dark teema tulee takas.
 
Uu jes tumma teema back, kiitos!

Mun mielestä toi allekirjoitus on vähän hassu, kun on tuollainen vaaleamman harmaa boksi viestin alla.
Omasta mielestä selkeämpi on aiempi malli, eli ohut viiva ennen ja muuten ero vain se että pienempi teksti. Taustaväri olisi siis sama kuin viesteissä muuten.
 
Uu jes tumma teema back, kiitos!

Mun mielestä toi allekirjoitus on vähän hassu, kun on tuollainen vaaleamman harmaa boksi viestin alla.
Omasta mielestä selkeämpi on aiempi malli, eli ohut viiva ennen ja muuten ero vain se että pienempi teksti. Taustaväri olisi siis sama kuin viesteissä muuten.
Fiksaan.
 
Back
Ylös Bottom