Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Headerissa rullaa karuselli, niin piti muistaa jokainen banneri asettaa automaattiseen kokoon.
Ootko miettiny että TML olis mode, kun on aikas pätevä touhuilee näissä foorumin koodeissa, ja ollut pitkään palstalla aktiivina. Huhujen mukaan haukkarikin on lähes 70cm. <- vitsi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä on mun mielestä keskusteltu ainakin kerran aiemmin, heh.
Meitsillä alkaa lomat, niin katellaan niiden jälkeen.
 
Miten privaviestejä deletoidaan? Voisin tyhjentää koko inboxin mutta en kyllä löydä minkäänlaista viestin deletointinappia. Löytyy kyllä "leave" - ikään kuin poistuisi keskustelusta mutta ei se silti poista sitä viestiä inboxista? 🤔
 
Miten privaviestejä deletoidaan? Voisin tyhjentää koko inboxin mutta en kyllä löydä minkäänlaista viestin deletointinappia. Löytyy kyllä "leave" - ikään kuin poistuisi keskustelusta mutta ei se silti poista sitä viestiä inboxista? 🤔
Voi poistaa vain omat, deletoin kaikki sun privat, tosin mä en niitä nää, vaan antaa vaan option "delete all conversations". Katos häipyikö kaikki.
 
Voi poistaa vain omat, deletoin kaikki sun privat, tosin mä en niitä nää, vaan antaa vaan option "delete all conversations". Katos häipyikö kaikki.
e. Ei häipynytkään.

Näyttää tuosta, että "no recent conversations" mutta kun ottaa "show all", niin kaikki on siellä.
 
Aa, se onkin sillä tavalla hassu, että sieltä hävisi kaikki minun laittamat viestit mutta kaikki minun saamani näkyvät siellä edelleen - eli minun viestit on sieltä välistä pois.
Saakohan tuota ollenkaan kokonaan tyhjäksi?
 
Aa, se onkin sillä tavalla hassu, että sieltä hävisi kaikki minun laittamat viestit mutta kaikki minun saamani näkyvät siellä edelleen - eli minun viestit on sieltä välistä pois.
Saakohan tuota ollenkaan kokonaan tyhjäksi?
Joo, toi on sillai hassusti tehty, että noi ei ole ikäänkuin viestejä, vaan pieniä keskusteluketjuja.
 
Mulla omat kyllä katoaa kun laittaa vaan "leave". Sulla ei tapahdu mitään siitä?
Nyt onnistui. Aiemmin jostain syystä ei. Pystyin nyt massana valitsemaan kaikki ja sitten "leave conversation" ja tyhjeni koko inboxi. (y)
 
Back
Ylös Bottom