Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Liitteitä voi vain vipit lisätä, linkit taas pitäis mennä ok.
Siis nuo kaikki kuvakkeet tossa vastauslaatikon yläpuolella on harmaina eikä niistä tapahdu mitään. Oon varmaan jotenkin ite onnistunut tössimään jotain. On sellanen kutina että tää tapahtu kerran kun käytin esikatselunamiskaa tossa oikeella. Se toimii itse asiassa vieläkin, mikään muu ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Win11 + google chrome (Version 103.0.5060.134 (Official Build) (64-bit) yhdistelmällä tulee jotain pystyviivoja sivulle, ks. liite. Muille, esim Uudet viestit -välilehdelle ei tule. Edgellä ei moista ilmene, eikä myöskään linux+firefox.

Kyllä tämän kanssa elää voi, mutta FYI @Mike kuitenkin
1659436529587.png
 
Mä en saa tota generoitua ipad proolla missään forumilla.
Ok. Tää mun ei ole pro mutta kyllä se tuossa nytkin avatessa on.
Fitnesstukun mainos.
Eka on tuollainen isompi ja sitten kun scrollaa alaspäin niin vielä toinen mutta pienempi.

Voiko tässä padissa olla joku asetus jos kenelläkään muulla ei näy samalla lailla?
 
Ok. Tää mun ei ole pro mutta kyllä se tuossa nytkin avatessa on.
Fitnesstukun mainos.
Eka on tuollainen isompi ja sitten kun scrollaa alaspäin niin vielä toinen mutta pienempi.

Voiko tässä padissa olla joku asetus jos kenelläkään muulla ei näy samalla lailla?
Tekeekö landscapessa samaa?
 
En tiedä minkä takia, mutta jostain syystä tuolle toiselle eli yli menevälle mainospaikalle määritetään 60px korkeus. Loput mainoksesta menee yli alueen.

1659531773202.jpeg

Hämmentävästi sekin näyttää olevan ongelma vain silloin, jos siihen tulee kaksi mainosta samaan paikkaan.
Välillä kun lataa uusiksi ja tulee pelkästään tuo Fitnestukun mainos, niin se "pakotettu" korkeus ei tunnu haittaavan.
 
Nyt se on laitettu automaattiseksi se koko, auttaako?
Ehkä, osittain.
Nyt eka kohta missä tulee kaksi mainosta peräkkäin homma toimii.

Lisää kun skrollaa tulee toinen kahden paikan kohta.
Siinä se alempi on edelleen määritellyllä korkeudella, ja sama efekti kuin aiemmin.

Onko noi paikat täysin erillisiä slotteja jotenkin, automaattinen korkeus seuraavaankin vaan?
 
Ehkä, osittain.
Nyt eka kohta missä tulee kaksi mainosta peräkkäin homma toimii.

Lisää kun skrollaa tulee toinen kahden paikan kohta.
Siinä se alempi on edelleen määritellyllä korkeudella, ja sama efekti kuin aiemmin.

Onko noi paikat täysin erillisiä slotteja jotenkin, automaattinen korkeus seuraavaankin vaan?
Joo, just näin käy nyt täälläkin.
Otin kaappauksenkin mutta asia tais selvitä?
 
Joo, just näin käy nyt täälläkin.
Otin kaappauksenkin mutta asia tais selvitä?
Vaikuttaa siltä, että ratkaisu löytyi.
Tarvii vaan erikseen eri spoteille laittaa sama asetus.
 
Onko joku spotti vielä väärin? Googlen ohjeiden mukaan määritin vakiokoon, mutta niin se vain oli paska ohje.
Refreshailin useaan kertaan uudet viestit -näkymää niin että mainokset vaihtui, ja välillä pläräsin myös useamman sivun tuloksia.
Kaikki mainos+mainos spotit näytti nyt menevän oikein.

Vaikuttaa siis siltä, että ongelma on fiksattu.
 
Refreshailin useaan kertaan uudet viestit -näkymää niin että mainokset vaihtui, ja välillä pläräsin myös useamman sivun tuloksia.
Kaikki mainos+mainos spotit näytti nyt menevän oikein.

Vaikuttaa siis siltä, että ongelma on fiksattu.
Headerissa rullaa karuselli, niin piti muistaa jokainen banneri asettaa automaattiseen kokoon.
 
Back
Ylös Bottom