Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toimiiko raportointi kännykällä ihan normaalisti vai eikö minulla vaan?
Yritin raportoida tsekkaamista varten yhden tuon mhelena91n viestin; ilmestynyt mainostamaan reissujunaa useampaan ketjuun mutta minulla ei raportointi iPhonella toiminut. E. Selain Safari.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiiko raportointi kännykällä ihan normaalisti vai eikö minulla vaan?
Yritin raportoida tsekkaamista varten yhden tuon mhelena91n viestin; ilmestynyt mainostamaan reissujunaa useampaan ketjuun mutta minulla ei raportointi iPhonella toiminut. E. Selain Safari.
Ei taida sitten toimia koska ei ole tullut läpi.
 
3FC3E049-B07C-4128-8CA8-FC0DE2290604.jpg

@Mike tämmöstä mainosta pukkaa, blokkaa ketjuja eikä lähde yläkulman ruksista pois. iPhone XR Safarilla.
 
Miten se blokkaa? Eiks se vaan scrollaa siitä ohitte?
Se oli kiinteästi tuossa kohdassa foorumia, eli kun scrollasi ohi ja palasi takaisin niin mainos pötkötti samassa kohdassa edelleen. Muutaman kerran törmännyt tuohon tässä lähiaikoina, en muista on aina sama mainos vai eri.
 
Katotaas jos saisin generoitua ton. No en tietenkään saa. Onko se kokoajan, vai randomisti?
Aika randomina on tullut, refresh auttaa joskus.
Tosin nyt aloin epäilemään että uusin päivitys luurissa olisi aiheuttanut jotain koska selain alkoi temppuilemaan about samoihin aikoihin muutenkin…
 
Edellistä ongelmaa ei ole enää esiintynyt mutta nyt on uusi :unsure:
Ostoskorista ei pysty poistamaan tuotteita koska mainos peittää kyseisen toiminnon hyväksymisen.
pakkis.PNG
 
Edellistä ongelmaa ei ole enää esiintynyt mutta nyt on uusi :unsure:
Ostoskorista ei pysty poistamaan tuotteita koska mainos peittää kyseisen toiminnon hyväksymisen.
katso liitettä 234137
Paina vaan entteriä, siinä on poistonappi aktiivisena. Pitää välttää tota korkeempaa mainosta etusivulla.
 
Olisiko mahdollista saada tuo mark forums read nappi myös sivun alalaitaan?
 
Onko joku botti tjms päässy palstalle.
Naflatov34 tjms nimimerkillä helvetisti posteja, itämaisilla kirjaisimilla.
En viitsinyt klikata josko on jotain sisältöä…
 
Moro,

Saako Voimalulajit -osioille kirjoittaa postauksen netissä järjestettävistä leikkimielisistä maksuttomista voimanostokisoista?
 
Back
Ylös Bottom