Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko muka näin? Eikös koira vain silloin ahdistu ja nökötä yhdessä paikassa kokoajan, jotta ei liukastelisi ja joutuisi kävelemään parketilla?Otat matot kokonaan pois vähäksi aikaa
Selvä homma, pitää koittaa tätä heti huomenna Kiitoksia paljon avusta!Siskon koira opetettiin mattoja vähentämällä. Ensiksi lähti suuri matto olohuoneen lattialta, sitten eteisen pitkä matto..Täysin paljaille lattioille sitä ei laitettu vaan aina jostain löytyi reitti pikkumattoja pitkin. Jossain vaiheessa se kyllästyi kiertelemään mattoja pitkin ja alkoi "oikaisemaan" laminaatin poikki.
Koira ja kani ei ole sama asia, mutta molemmat kanini pelkäsivät liukasta parkettia aikansa ja nyt ei ole mitään ongelmaa. Toinen halusi niin kovasti päästä nakertaa johtoja, että pakkohan se hurjan liukas lattia oli ylittää ja toinen oppi sillä välin kun matot oli ulkona puisteltavana.
Mä kävin perjantaina eläinkaupassa kyselemässä myykö ne kameleontteja. Tyttömyyjät vaan nauro mulle. Höh, ei tullu kameleontteja.
On se niin lutunen :haart:
Tossa Rizz:in postin viimeisessä kuvassa näkyy hyvin miten suuntautuminen kiellettyihin kohteisiin ilmenee. ;)Toivottavasti ei mene pahempaan suuntaan, tuolla koirapuistossa kun saa niin mukavasti ylimääräisen energian kulumaan eikä se suuntaudu sitten kotona kenkiin tai muihin kiellettyihin kohteisiin.
Pistetäänpäs kuva meidän vauhtisessestä, todellinen lintujen kauhu kyseessä.
No nyt on ensimäinen vuorokausi takana uuden pojan kanssa. Ihan sisäsiisti ollut kyllä meillä, mutta toisaalta edellinen omistaja ei mielenterveyspotilaana varmastikaan kokenut aamulenkkejä tarpeellisiksi heti aamusta jne jne..
Hyvin tulee meidän Maran kanssa toimeen, mitä nyt mies kertoi että illalla oli yrittänyt vähän käydä "läheiseksi", mutta tilanne rauhottui. Varmaan näkemisen arvoista, kun tää viiden kilon karvapallo yrittää itteään viis kertaa painavampaa koiraa painaa.
Ihan lepposa elukka kyllä, vähän jännätään että tuleeko mitään konflikteja ja pohditaan, oisko rahkeita toista koiraa pitää
Pitänee vaan muistaa antaa sille yhtälailla huomiota, kuin aiemmin.
Mites se on linnulle pelittänyt ?
Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä käy vahinkoa. Mä en uskaltaisi meille toista uroota ottaa edes hoitokoiraksi yhdeksi päivää