Yleinen lemmikkikeskustelu

Laitetaan meidän täystuhosta pari kuvaa.

Joskus syksyllä laavuhommissa:) Painoa 7-8kg, ikä 3kk.

katso liitettä 48615

Toinen kuva on loppiaisen jälkeen. Painoa 18-19kg, ikä 6,5kk

katso liitettä 48616

Vielä pari viikkoa sitten pysy lelut ehjinä, mutta tällä viikolla on "suolestettu" useampi lelu. Myös kestäviksi kehutut kumilelut:hyper:

Jalkaa jo kovasti nostetaan ja omistajien hermoja koetellaan. Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että odotettua "helpommin" on mennyt *koputtaa puuta*.

Ja kuvien sankarin nimi on Onni:)

Tää on just näitä Tappajakoiria ;) Hauskan näköinen otus!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe, ihmiset tulee aina ihastelemaan tuota meidänkin itäsiperianlaikan pentua, ja kun kuulevat rodun, tulee aika kauhistuineita ilmeitä. Työkaverit pitävät minua hulluna kun menin tällaisen koiran ottamaan.

Hehe, ihmiset tulee aina ihastelemaan tuota meidänkin itäsiperianlaikan pentua, ja kun kuulevat rodun, tulee aika kauhistuineita ilmeitä. Työkaverit pitävät minua hulluna kun menin tällaisen koiran ottamaan.

Ujjuj..ootpas hienon koiran mennyt hankkimaan...onko sulla joku tietty syy/käyttötarkoitus mitä varten valitsit just ton rodun? ois kiva nähdä kuvia pikkuisesta ;)

Monipuolinen metsästyskoira (isännälle, ei mulle). Nyt ei oo kuvia laittaa! On se ihQ kyllä :D

Höh, oisin niin halunnu nähdä tollasen pennun...varmasti ihan sika söpö :D. mä oon ihan heikkona just ton tapasiin koiriin.

Onko täällä kellään lapinporokoiria :haart: ?

Jaahas, meidän tytsyyn pääsi tarttuu sikaripunkki :0 . Nyt sitten lääkitys päällä ja kuukauden verran mennään tuolla, jos ei auta, niin sitten paljon vahvempi lääke tilalle, tosin sen haittavaikutukset voi olla aika ikäviä :( . Toivotaan, ettei sitä tarvita.

Kovin nuorelle tappajakoiran pennulle ;) voi olla vaikea opettaa "oikeaa" tapaa pehmolelujen kanssa toimimiseen mutta ainakin meillä n. 1v iässä opeteltiin sillai, että heti kun tapporavistukset ja nylkemiset ilmaantui nallen kanssa touhuamiseen mukaan niin nalle otettiin jäähylle vähäksiaikaa. Hetken päästä uusi yritys ja tuota kun toisti tarpeeksi kauan niin raatelu vaihtui hellään nuolemiseen ja nallen kuonon nussuttamiseen ennen uneen vaipumista :D

kas näin

PIC-0021.jpg

Komee kaveri! UHh!

Hei Malena, täältä löytyy tuommonen kohta puoli vuotias lapinporsas nimeltään Juji.

Jujin elämää voi seurata blogista juji.vuodatus.net !

Hei Malena, täältä löytyy tuommonen kohta puoli vuotias lapinporsas nimeltään Juji.

Jujin elämää voi seurata blogista juji.vuodatus.net !

Hehe...vähänkö nauroin noille kuvateksteille :D. ihana blogi!

kiitoksia. ei ole viimeaikoina oikein ollut aikaa päivitellä blogia erinäisten kiireitten vuoksi :). Siskolla on huomattavasti aktiivisempi ja muutenki viihdyttävämpi samasta aiheesta, mutta Halo-koirasta osoitteessa halo.vuodatus.net :)

Koiralla on silmätulehdus..:( Kotihoito-ohjeeksi annettiin puhtaalla vedellä puhdistaminen. Toivottavasti meniskin sillä ohi! Ei onneksi ole paha ainakaan vielä. Heti jos näyttää menevän huonoksi niin mennään kyllä lääkärin puheille.

Koiralla on silmätulehdus..:( Kotihoito-ohjeeksi annettiin puhtaalla vedellä puhdistaminen. Toivottavasti meniskin sillä ohi! Ei onneksi ole paha ainakaan vielä. Heti jos näyttää menevän huonoksi niin mennään kyllä lääkärin puheille.

Osta ihmeessä muutenkin kaappiin apteekista sellasta koirien&kissojen silmähuuhdetta - ei maksa paljoa, ja sillä saa silmät puhdistettua hyvin jos on jotain roskaa tms. päässyt silmää ärsyttämään. Muutenkin on auttanut silmän rähmimiseen paljon paremmin, kuin pelkkä keitetty (puhdas) vesi.

Samalla aineella pystyy puhdistamaan myös rähmän silmäluomista, lähtee hyvin ja puhdistaa samalla silmän ympärystä, eikä likaa ja bakteereja niin herkästi mene jo ärsytettyyn silmään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom