Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihana lisko! Mieki olen haaveillu tommosesta. Mulla on pari pienempää liskoa.
Millanen luonne tuolla on? Pidätkö usein vapaana kämpässä? Kuin iso terraario?
Niin otin mieki muuten kuukausi sitte kissanpennun
Mulla itselläni ei ole ollut, mutta läheiselläni kyllä. Tosi veikeä pikkukaveri. :haart:Mites, löytyykö täältä ihmisiä, joilla on maaorava lemmikkinä (ei sellaista metsästä haettua :D )?
klip
Tämä "tuttu orava" kyllä vapaana ollessaan viiletti oikeastaan enemmän muualla kuin ihmisissä. Toki eläintä käsiteltiin myös ja kiipeili olkapäillä, vaatteissa jne. Kynnet on pienet ja tietenkin terävät, kynsiä kun ei tosiaan leikata, mutta ei nuo ihmiselle mitään vahinkoa taida aiheuttaa. Pientä pintanaarmua korkeintaan. Tiukasti ne kyllä pystyy takertumaan esim. vaatteeseen. Kynnet pysyy luonnollisesti lyhyinä jos eläin saa riittävästi juoksennella, touhuta, kaivaa...Kuulostaa hyvältä!
Entäs tuo, että kun niillä tuntuu olevan tapana kiipeillä kaikessa (varsinkin ihmisissä), niin onko niillä sen verran terävät ne kynnet, ettei ole hirveän mukavaa puuhaa? Ilmeisesti niitä kynsiäkään ei saa leikata, muuten tippuu oravat verhoista kuin kivet. :D
Tästä on toisissakin threadeissa, mutta mulla on ollut tällainen tässä parisen viikkoa pyörimässä. Aivan ihana otus, tosin kova kerjäämään ja syömään mun ruokia kun silmä välttää (tossa vikassa kuvassa menee aamupuuron jämät) :haart:
Aivan ihana pentu tuo moeyrioe!
Ite aattelin ottaa toisen kissan ettei meiän maatiaskisu Sepellä ole tylsää, mutta sitten vasta kun muutetaan isompaan taloon elikkäs vuodenvaihteessa.
Niin pistetääs tuohon ne omat koirat.. eli itsellä on LK-saksanseisoja narttu ja tällä hetkellä 5kk jakson hoidossa Englannin setteri
Sehän riippuu erittäin suuresti koirarodusta ja koulutuksesta. Jopa kohtuu korkeen nrg ja aktivaatiotasonkin omaava koira voi hyvinkin osata olla sisäsiististi ihan itsekseen kämpässä, ja räkyttämättä jokaista rasahdusta, jos muuten saa liikuntaa säännöllisesti.
Jos ei muita kriteerejä ole kuin pieni ja karvainen niin sehän voi olla vaikka marsu tai kissa mutta mitäs niillä tekee.