"Whiskas, sitä kissa ostaisi..." Ja paskat ainakaan mun kissa ostais! :D Mun kissa vetää bilanx ja mikässenytsemerkkioli -eläinkaupan ökyraksuja. Markettien purkkiruoista menee ainoastaan Latz hyytelö ruoat (kastikemalli ei kelpaa) sekä sheba. Suuurta herkkua on isännän pilkkimä, keitetty ahven.
Mulla on yks vessa kissalle, katettu ja luukulla varustettu. Käytän fresh&easy hiekkaa joka ei ole paakkuuntuvaa. Pitää kyllä ödöörit poissa sen pari viikkoa kevyesti, kunhan paskat siivoaa joka päivä. Paakkuuntuvaa en käytä siksi että en jaksa jatkuvasti lapioida niitä palloja pois sieltä, ja jos jättää päiväksi laatikon niin hiekkalaatikon pohja on suurinpiirtein iso savikiekko ku äijä kusee aika reippaasti. :D
osaakos muiden kissat temppuja? Mun kissa osaa hakea pallon, tai ihan minkä tahansa lelun minkä sille nakkaa. Jos tämä leikki aloitetaan niin saa nakella palloa ihan kiitettävän kauan, äijä tuo nakatun esineen joka kerta takaisi mulle. :D
Mun kissa tulee yleensä aamuyöstä mun kylkeen/mahan päälle nukkumaan, joskus se pitää työntää pois ku se kehrää ku moottorisaha, tökkii märällä nokalla ja tassuttelee terävillä kynsillä ihanasti kylkeen tai mahan päällä. Jos ollaan muijan kans nukkumassa kylki kyljessä kiinni--> pakko päästä siihen väliin, eikä luovuteta ennen ku siinä ollaan.
Ja kuva: :haart: