Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika moni perhekoirana ja näyttelypuuhissakin oleva labbis on myös ihan reilusti sanottuna ylisyötetty. Kyllähän raskaampikin koira voi olla ihan sporttinen, kunhan sitä rasvavarastoa ei oo liikaa
Ihme unia/ajatuksia (pelkoa luultavasti) mulla on ollut lähiaikoina, kun mun hauvani tulee parin päivän päästä kotiin..
Oon nähnyt unia et joku runkkari hyökkäisi mun koiran kimpuun jne... Ja joskus mietin hereilläkin, et miten pieksisin sen runkkarin/ runkkarin koiran, jos joku yrittäisi satuttaa mun koiraa
Sanokaa että tää on edes VÄHÄN normaalia :(?
Ylisyötettyjähän niistä suurin osa on, mutta silti rakenteeltaan liian tynnyrimäisiä ja liikkeiltään raskassoutuisia mun makuun. Sen pitää pysyä Tahvon vauhdissa mukana jos meinaa meillä pärjätä. :D
Edit: Numinous: Mikä koira sulle olikaan tulossa?
Edit: Näyttelylinjaiset labbikset on luonteeltaan myös aivan liian lussukoita IMO.
Ei ole.
Edit: Näyttelylinjaiset labbikset on luonteeltaan myös aivan liian lussukoita IMO.
Olisko taas aika pienelle koirankoulutusväännölle? No ei välttämättä tarvi vääntää, mutta tässä nyt kuitenki, aiheena johtajuusoppi:
http://operantisti.blogspot.fi/
"Minä elän koirineni "laumassa", joka koostuu ihmisjäsenistä ja koirajäsenistä, ilman johtajuusoppien mukaista johtajaa. Tästä huolimatta (tai tämän ansiosta) voin kuitenkin huoletta kävelyttää koiriani kadulla hihnassa, tai ilman hihnaa, ja tiedän niiden seuraavan mukanani. Ne eivät myöskään hajota asuntoani, eivät hauku ikkunassa koiran nähdessään eivätkä karju ulkona vastaantuleville koirille. Miten tähän on päästy, ilman johtajuutta?"
Äkkiseltään ajatellen siten, että blogistin koirat ovat vietittömiksi reppanoiksi jalostettuja.