Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Armadillo sanoi:Tossa kuva mun hormonihamsterista..
JiiPee sanoi:Meillä on samalta kasvattajalta vajaan vuoden vanha tyttö. Todella seurankipeä ja pitää kyllä huolen että saa huomiota. Usein istuu olkapäällä tiskatessa, siivotessa, pestessä hampaita.... Välillä vaan hyppy jää lyhyeksi ja loppumatka pitää kiivetä eli mulla o selkä täynnä naarmuja jatkuvasti :D
Vielä kun oppii olemaan aamulla herättämättä ennen kelloa, niin voin ehkä antaa muijalle periksi toisen hankkimisen suhteen.
Niin ja ruoka maistuu todella hyvin ja fläsä tarttuu helposti. Muista tarkkailla annoksia hyvin.
Gdane sanoi:Ohoi! Onkos hän vanha?
Armadillo sanoi:E: itse asiassa aika samanmuotoinen kuin tuo sun ;). Mites tulevat toimeen? Onko paljon johtajuuskiistoja ollut niiden välillä? Tosin tuo doggi on vielä niin nuori että se varmaan taipuu aika helposti.
Otso sanoi:Rexiveijarimme siis kotiutui meille tuossa 10 päivää sitten ja kyllä! Jos huomiota halutaan niin se kyllä ilmoitetaan äänekkäästi..äy, äy! Herätyskelloakaan ei tosiaan enää tarvitse. Viime yönä meinas hermot mennä ku tämä veitikka möyri peiton alle raapimaan jalkoja:D Välillä tosiaan saa käydä vessassa kissa olalla ja mikä tahansa rapiseva kiinnostaa kovasti..mutta niin kai kaikkia kissoja Mikäs on tuon teidän tytön rekisterinimi?
http://touhstones.pp.fi/kuvagalleria/2005_14.10/15weeks/boy02.jpg
Tuossa siis vielä tuo meidän hörökorva.
No maksa sitten äkkiä. :DJiiPee sanoi:Faidrakohan se kyseli aikaisemmin kuvia? Pitää upata muutaman kunhan saan vippini maksettua...
Faidra sanoi:Tässä meidän apinat.. ei varmaan kiinnosta ketään muita kuin kissafaneja. ;) Onko täällä muuten kissaihmisillä kokemusta Delttan tai Catmaxin raapimispuista? Tai onko ketään kuka olisi kiinnostunut nikkaroimaan korvausta vastaan suht suuren (kattoon asti ulottuvan tms.), jämerän raapimispuun noille mun villikoille?
Faidra sanoi:Onko täällä muuten kissaihmisillä kokemusta Delttan tai Catmaxin raapimispuista?