Kissa oli kateissa melkein 9 viikkoa. Maanantaina sain kiinni, nyt koko viikon ravannu ruokakupin ja sohvan väliä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amstaffi, niin persoonallinen valinta koiraksi. Sit vain Gaspin Windbreaker päälle ja kadulle.
Amstaffi, niin persoonallinen valinta koiraksi. Sit vain Gaspin Windbreaker päälle ja kadulle.
Mikäs sua riepoo noissa staffi/amstaffi rotuisissa koirissa? Tasaisesti saa lukea sun typerästi yleistäviä kommentteja kyseisten koirien omistajista.
Joo ja omistan ite egokoiran, mutta Gaspin windbreakeriä en.
Tyhmä ja ruma rotu. Sit kun se on niiiiin stereotyyppinen ego-koira ettei mitään. Villakoirasta en saa egokoiraa tekemälläkään. Ne on keskariin asti sopivan kokoisia kaupunkiin, ovat fiksuja ja niistä ei lähde karvaa, villakoiran karva kasvaa ikuisesti, se ei koskaan katkea. Samoin ovat mielettömän miellyttämisen haluisia ja toiseksi älykkäin rotu, joten oppivat helposti kaikkea. Ovat ihan hullun ihmisrakkaita menijöitä ja jos egoon ottaa pieni koko, niin samat jutut pätee isoon villakoiraankin, se on vain astetta rauhallisempi.Mikäs sua riepoo noissa staffi/amstaffi rotuisissa koirissa? Tasaisesti saa lukea sun typerästi yleistäviä kommentteja kyseisten koirien omistajista.
Joo ja omistan ite egokoiran, mutta Gaspin windbreakeriä en.
Kyllä mä luulen että meille tulee se shiba. Molemmat tykkää siitä ja siinä on paljon hyviä piirteitä, eikä näytä todellakaan olevan tyhmä koira sekään. No, se voi kai olla joskus hiukan itsepäinen, mutta kyllä mä sen ominaisuuden kanssa pärjään. Ei oo täydellistä vielä tullut vastaankaan.Powerille, ota Border Collie, siinä eläinkunnan älykkäin koira eikä kuitenkaan pieni jos pienuus häiritsee.
Täytyy nyt jo alkaa valmistautuun sitä koiraa varten, vaikka ei ole edes tietoa milloin ja mistä sellainen hankitaan. Mietin vaan sitä kouluttamista, kun meidän koirastahan tulee sellainen mikä tekee just niin kuin sanotaan ja tottelee jämptisti eikä kikkaile omiaan. Täytyy siis opiskella sitä kouluttamista lisää. Ei taida perusteet ja oma pähkäily riittää. Jotain kirjaa olen siis vailla. Mikähän mahtaisi olla hyvä kirja tähän tarkoitukseen? Heti tuli tietysti mieleen Cesar Millan ja sen kirjat, mutta kaveri on saanut myös niin paljon kritiikkiä osakseen, että en tosiaan tiedä mitä siitä pitäisi ajatella.
ota Border Collie, siinä eläinkunnan älykkäin koira eikä kuitenkaan pieni jos pienuus häiritsee.
Fiksun koiran probleema on myös se, että pitää olla tarkkana tai se kouluttaa omistajaansa.
Villakoirasta en saa egokoiraa tekemälläkään.
Eikös se kauneusole katsojan silmissä? Mun mielestä noi on komeita koiria ja miellyttää silmää enemmän kuin puudelit. Amstaffit on myös ihmisystävällisiä, mutta sähän et niistä todennäköisesti muuta tiedä kuin sen mitä oot iskostanut päähäsi. Olen tavannut myös miellyttämisen haluisia amstaffeja eli noi sun kriteerit on aika hatarat. Osaatko perustella ton "toiseksi älykkäin" -rotu sloganin jollain muulla kuin vain rakkaudellasi rotua kohtaan? Enkä ite hommannut tälläistä koiraa sen takia, että se oisi sun meuhkaama egokoira, vaan sen takia koska sen luonnekuvaus ja ulkonäkö vaan eniten miellyttää silmää. Olen tosi tyytäväinen valintaani.Tyhmä ja ruma rotu. Sit kun se on niiiiin stereotyyppinen ego-koira ettei mitään. Villakoirasta en saa egokoiraa tekemälläkään. Ne on keskariin asti sopivan kokoisia kaupunkiin, ovat fiksuja ja niistä ei lähde karvaa, villakoiran karva kasvaa ikuisesti, se ei koskaan katkea. Samoin ovat mielettömän miellyttämisen haluisia ja toiseksi älykkäin rotu, joten oppivat helposti kaikkea. Ovat ihan hullun ihmisrakkaita menijöitä ja jos egoon ottaa pieni koko, niin samat jutut pätee isoon villakoiraankin, se on vain astetta rauhallisempi.
Mutta sori kun en tykkää teidän äidin pikku pirpaliinojen koirista. Ei mieltä kannata silti pahoittaa siitä, se on vain mun mielipide. Bodari ja staffi, jotenkin niin kulunut juttu.
Powerille, ota Border Collie, siinä eläinkunnan älykkäin koira eikä kuitenkaan pieni jos pienuus häiritsee.