Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba, eiköhän teiltä sille kissalle löydy hyvä koti sen enempää enää omistajilta kyselemättä.
Onnittelut näin omasta kissasta :D
On siinä vissi ero että pidetään kissaa ulkona jatkuvasti tai sitten että annetaan sen käyskennellä ulkona ja tulla halutessaan sisälle. Meillä kissa paineli ulkona menemää minkä huvitti 10 vuotta, kesäisin pitkiä reissuja ja talvisin sitten hiukka vähemmän. Mitä helvettiä sitä edes tekee lemmikillä jota pidetään ulkona, eikä edes päästetä sisälle? Eihän sitä varmaan näe missään kuin ohimennen jossain tontin reunoilla?
Hiekkalaatikkoon se kissa mieluusti tarpeensa tekee, eli sellainen on joka kissanomistajalla oltava. Meilläkin tuo toinen ulkona liikkuva kissa tekee tarpeensa yleensä ulos mutta esim. kovalla pakkasella sitä ei saa pirukaan pihalle ja silloin on oltava sisällä se hiekkalaatikko tai muuten alkaa äkkiä lavuaari tai lattiakaivo haisemaan kissankuselle. Ja sitä hajua saakin sitten pestä jonkin tovin pois. :D Paakkuuntuvaa hiekkaa sinne laatikkoon ja sitä kun tsekkailee joka päivä niin ei hajut pääse jylläämään. Paskat on tietenkin heti nakattava hiekkalaatikosta pois kun ne sinne ilmestyy, ellei välttämättä halua haistella maailman pahimman hajuista paskaa kämpässä.
http://www.litterkwitter.com/en/index.php
Kukaan jaksanut opettaa?
Meillä olisi tuo opetus satsi ja oli jo opetus käynnissäkin yhdessä välissä mutta toiselle kissalle tuli virtsatulehdus niin piti lopettaa, ei ole jaksanut alkaa opettaa uudestaan vaikka mukavahan tuo olisi että tekisivät pönttöön asiansa.
Hei Ukraina, onko suomessa liian "pienet" piirit noilla bullmastiffeilla? Ei tuu uutta verta että saisi jalostetua terveemmäksi kantaa.
. Samasta pentueesta mistä tämä mun uros oli, niin yksi jouduttiin lopettaa jo vuoden ikäisenä koska aivan paskat lonkat, tämä on kummalista koska vanhemmilla oli molemmilla A/A lonkat ja kyynäreet 0/0 toki kun sukua katsoi pidemmälle sieltä löytyi C/D lonkkia myös.
Tartun tuohon lainattuun lauseeseen. Luin pari vuotta sitten oman koirarotuni jäsenlehteä ja siinä oli juttua että on noin 25% mahdollisuus että olipa suku miten hyvänsä terve ja a lonkilla niin saada koira jolla on sitten risat lonkat. Eli tuon artikkelin perusteella ei mielestäni ole yhtään kummallista. Ja itse olen juuri tuossa tilanteessa ollut että varsin hyvästä suvusta niin meille sattui sellainen pentu jolla lonkat ei vaan sitten kehittynytkään oikein. Ja sen jälkeen olen ollut siinä uskossa että sillä sukujen tutkimisella jne saa hieman karsittua sitä riskiä että pieleen menee mutta silti jää aina se mahdollisuus että käy huono tuuri.
Justiin, no perkeleen paska tuuri mulla on.
No niin pitkän odotuksen jälkeen löytyi bullmastiff narttu ja tänään ensimmäistä päivää kotona, ikää 7 viikkoa ja on oikea riiviö tuntuu että kaverilla on tuhat jalkaa, oikea adhd :D
Huonot uutiset olivat Uros bullin lonkka tulokset tuli ja huonot lonkat, b/e :( toivottavasti ei nivelrikkoa pääse syntymään
Irtiollessaan ne tosiaan helposti aiheuttavat harmia ympäristölleen tai joutuvat itse liemeen, ei ole niin selkeää että edes auton kolhaistessa kissa kuolisi välittömästi. Saattavat lennähtää jonnekin pusikkoon ja kitua siellä. )
Siinä uskossa minäkin olen ollut että A ja B ovat hyviä, C on jo huono mutta D lonkka on jo sitten ihan paska. E lonkista ollut koskaan tätä ennen kuullutkaan.B on vielä terve mut E on se huonoin. :(