Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistään en mitään tiedä, mutta musta ainakin tuntuu, että Cesar Millan tietää, mitä koirien kanssa tekee?Vai että sähköpantoja... eiköhän olla lähtökohtaisesti jo väärillä jäljillä jos haukkumisesta aletaan rankaisemaan. Kaikenlaiset "laiskan miehen ratkaisut" taitaa olla aina vaan yleistymässä kun ihmisillä ei ole kärsivällisyyttä koirien kasvattamiseen.
Hei leelucky mikä tuotantokausi ja mikä jakso se oli missä ne ab oli? Yritin imdb etsiä mutta en löytänyt.
Mä luulen, että laittaisivat sen kiertoon tai tiukan paikan tullen lopettaisivat.Haluaisin oikeasti nähdä, mitä Cesaria vihaavat namipalakouluttajat tekisi miehenkokoisen aggressiivisen ongelmakoiran kanssa. Eläinrääkkäyksestä ei mun mielestä voida puhua noissa sähköpannoissa jos niitä käytetään ammattilaisen toimesta oikein. Vaihtoehtoina kuitenkin usein on, että koira lähtee monttuun tai siitä saadaan vielä yhteiskuntakelpoinen.
Ammattilaisen käytössä sähköpanta ei ole mikään kummoinen kapistus. Pannassa on matolaatikon kokoinen rasia minkä jännite riittää antamaan koiralle vähän samanlaisen fiiliksen niskaan kuin jos ihminen tökkää kielensä 9V paristoon. Ei se siis oikeasti koiraa satuta vaan tuntuu lähinnä inhottavalta. Cesar on käyttänyt jaksoissaan sähköpantaa isoihin aggressiivisiin koiriin, jotka käyvät suoraan vieraan ihmisen tai eläimen päälle. Eli kun koira näyttää yhtäkään uhkaavaa elettä korjataan käytöstä sopivan välimatkan päästä. Haluaisin oikeasti nähdä, mitä Cesaria vihaavat namipalakouluttajat tekisi miehenkokoisen aggressiivisen ongelmakoiran kanssa. Eläinrääkkäyksestä ei mun mielestä voida puhua noissa sähköpannoissa jos niitä käytetään ammattilaisen toimesta oikein. Vaihtoehtoina kuitenkin usein on, että koira lähtee monttuun tai siitä saadaan vielä yhteiskuntakelpoinen.
Olen itsekin monesti nähnyt miten koira reagoi sähköpantaan ja veikkaan että jos sellaisia oikeasti agressiivisia ja vaarallisia koiria sähköllä laitetaan kuriin niin ei se potikka ole säädetty ihan minimiteholle vaan kyllä sieltä ihan reippaat tällit tulee koiralle.
Cesar Millan, ammattilaiset ja muuten oikeasti kokeneet koiraihmiset varmasti tietävätkin. Mutta näiden osuus koiranomistajista on aika pieni, suurelle osalle koiranomistajista kaikki kovemmat "näin telkkarissa kun koiralle tehtiin näin/luin netistä" -jutut tuskin saavat aikaan muuta kuin vahinkoa ja ongelmia.Mistään en mitään tiedä, mutta musta ainakin tuntuu, että Cesar Millan tietää, mitä koirien kanssa tekee?