Yleinen lemmikkikeskustelu

Löysä nahka auttaa paljon. :) Noille kyllä mielellää opettaa aika äkkiä että ihmisellä se kipukynnys on koko lailla pienempi. :lol2:

Pentuna tietty naskaleita käyttelivät mutta ovat luonnostaan varovaisia hampaidensa kanssa..mun koirahan on armoton hanskavaras mutta se osaa napata hanskan kädestä osumatta sormiin :D Joskus saattavat kyllä etuhampailla vahingossa pussata vähän rajummin nenään :D Kaikenkaikkiaan varsin hauskoja ja leikkisiä otuksia, tykkäävät tehdä jekkuja ja hakea sillä huomiota :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli noista molossityyppisistä koirista mieleen ketju, johon törmäsin yhdellä vinttikoirapalstalla. Vahinkopentueesta oli siis kysymys, bulmastiffiuros oli päässyt astumaan greyhoundnartun. Tuloksena aikas söpöläisiä, vinttarimainen vartalo tukevammilla jaloilla ja myös päässä näkyy bulmastiffia. Kuvia pentusista löytyy täältä: https://picasaweb.google.com/113668916397849349049

Voisi kuvitella että noista kasvaa erittäin nopeita ja voimakkaita sekä mukavaluonteisia koiria! Onkos muita erikoisia rotuyhdistelmiä tullut vastaan? Olis kiva nähdä kuvia :)

^no nyt on sekoitus!! :-D

Helsingin Siilitiellä/Roihuvuoressa tallustelee corgin ja saksanpaimenkoiran sekoitus. Se on kuin saksanpaimenkoira jolla on hämmästyttävän lyhyet jalat :D Oispa näyttää kuva, aika veikeä ja epäuskottava ilmestys!

Mä oon kans nähny tommosen corgi-sakemanni sekotuksen ja täytyy sanoo, että niin kauheeta rakennetta ei tuu ihan yhtäkkiä toista vastaan. Koira parka, pahaa teki katsoa kun eläin on täysin epäsuhtainen ja liikkuminen sen mukaista. Tosta bullmastiffi-grey yhdistelmästä vois kuvitella tulevan jotain Tanskandogin tyylistä noin ulkonäöllisesti.

Kertokaas hyviä paikkoja missä myynnissä olisi koiran pentuja, Toinen Bullmastiffi olisi hakusessa Uros löytyy joten Narttu haussa.

Apula tiedän mutta onko muita hyviä paikkoja ?

Tässä on meidän Onni-poika viime kesältä :)

edit. pienensin kuvaa...

Liitteet

• IMAG0182.jpg
    IMAG0182.jpg
    95,4 KB · Katsottu: 818
Kertokaas hyviä paikkoja missä myynnissä olisi koiran pentuja, Toinen Bullmastiffi olisi hakusessa Uros löytyy joten Narttu haussa.

Apula tiedän mutta onko muita hyviä paikkoja ?

No olisko vaikka kasvattaja mitään? Apula on mun maailmassa aika kaukana hyvästä paikasta. :D Tuolta löytyy kasvattajalista http://www.mastiffit.com/

Olin juuri tulossa sanomaan että jos haluaa hyvän koiran niin kaipa se kannattaa pennusta asti kasvattaa itse eikä ottaa apulasta jonkun huonolla kasvatuksella potentiaalisesti pilaamaa koiraa. Eli kasvattajat!

Ota ukraina tommonen napolin mastiffi. Ei ole ihan joka jampalla sellaista sessulia :)

Taitavat vaan nekin olla aika lyhyt ikäisiä :(

Ei viitti tuo bull jo kuolaa ihan tarpeeks, saati sitten napolin mastiffi :D

Kaukkari olisi yksi vaihtoehto, mutta aika varmasti tuo bull narttu tulee otettua kunhan löytyy, koska aikanaan jos kaikki lonkat ja muu menee hyvin olis tarkoitus teettää pentuja :)

Miksi se koira pitää saada heti? Kyllä kai sitä pentua jaksaa hetken hyvältä kasvattajalta odottaa? Tämä nyt tietty on jokaisen oma asia, mutta olen ennenkin miettinyt sitä, että kun päätös ottaa koira tehdään, se pentu pitää monesti saada heti ja sitten ollaan valmiita ottamaan mistä tahansa, jos kasvattajilla ei juuri sillä hetkellä ole pentueita. Ihmettelen vaan.

Samaa mieltä kuin tossa ylempänä, mikä ihme kiire sen koiran ottamisessa on. Hyvää kannattaa odottaa.Se, että saa hyvä luonteisen koiran on jo hyvä, mut sit pitäis olla muutenkin terve vielä. Mastiffeilla ei taida olla sekään tilanne mikään automaatio. Lisäksi ennenku mitään pentuja kannattaa miettiä, niin olis hyvä tuntea rotua useemman vuoden ajalta (tosin en tiä onko kirjoittajalla millainen kokemuspohja), tunteane linjat mistä on pukkaamassa pentuja, miettiä sopiiko ne narttu ja uros kuinka hyvin sukujensa, terveytensä, ulkonäkönsä ja luonteen osalta yhteen. Ei pentuja voi lähde tekemään vain tyyliin "no mulla on nyt reikä ja keppi, hei näähän sopii yhteen". Malttia siis hommiin. Rajusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom