MrDeca1
Banned
-Ronin- sanoi:Niiiiin? Eikait tässä ollut kyse mistään ottelemisesta ja itsetunnon kohottamisesta. Tai no MrDeca1 tietää varmaan paremmin kohosiko itsetunto ja oliko kova kamppailu.
Ei ollut kamppailua ja ei kohonnut itsetunto moisesta.Se kohoaa ihan muista hommista.Ajatellaanpa asiaa vaikka toisinpäin.Itse olisin lukenut lehteä ja vahvamies Janne Virtanen tulee saunaan haluten löylyä kiukaalle.Käyttäydyn yhtä typerästi kun se heittämäni äijä.Virtanen nappaa sitten mua pillistä kiinni monen kehoituksen jälkeen.Myös sen ämpärin estämisen jälkeenkin.Heittää pellolle saunasta.Vetää vielä suihkussa litsarin mun naamaan,mitä itse en tehnyt.Ei mulla kyllä tulis mieleen mennä kielimään,kuin pikku tytöt omistajalle kohtelua ,joka oli kokonaan mun provosoimaa kusipäisyyttä.Lähtisin himaan ja kertoisin muijalle,että kyllä sain Virtaselta kyytiä .Tämä ns big boss johtaja koki kolauksen ylpeydelleen ja siitähän kaikki johtuu.Nyt kone kiinni ja lenkille.Jatkakaa jo kuluneesta aiheesta puolesta ja vastaan väittämistä,mulle riitti jo :kippis1: