YLE:n Aamu-tv

Status
Viestiketju on suljettu.
-Ronin- sanoi:
Niiiiin? Eikait tässä ollut kyse mistään ottelemisesta ja itsetunnon kohottamisesta. Tai no MrDeca1 tietää varmaan paremmin kohosiko itsetunto ja oliko kova kamppailu.

Ei ollut kamppailua ja ei kohonnut itsetunto moisesta.Se kohoaa ihan muista hommista.Ajatellaanpa asiaa vaikka toisinpäin.Itse olisin lukenut lehteä ja vahvamies Janne Virtanen tulee saunaan haluten löylyä kiukaalle.Käyttäydyn yhtä typerästi kun se heittämäni äijä.Virtanen nappaa sitten mua pillistä kiinni monen kehoituksen jälkeen.Myös sen ämpärin estämisen jälkeenkin.Heittää pellolle saunasta.Vetää vielä suihkussa litsarin mun naamaan,mitä itse en tehnyt.Ei mulla kyllä tulis mieleen mennä kielimään,kuin pikku tytöt omistajalle kohtelua ,joka oli kokonaan mun provosoimaa kusipäisyyttä.Lähtisin himaan ja kertoisin muijalle,että kyllä sain Virtaselta kyytiä .Tämä ns big boss johtaja koki kolauksen ylpeydelleen ja siitähän kaikki johtuu.Nyt kone kiinni ja lenkille.Jatkakaa jo kuluneesta aiheesta puolesta ja vastaan väittämistä,mulle riitti jo :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukkoon hädissään-

Ikava suuntaus on tuo etta saleista alkaa tulla naita ns. neiti saleja.
Pitaisi nyt isoilla ketjuilla olla vara hommata salille isoja kasipainoja ja taljoihin riittavasti rautaa.
Ja salilla ei todellakaan riehu kokeneet treenaajat. Siella riehuu nama vuoden treenanneet teinipojat, joilla finnit pullistelee naamassa. :D
Eniten minua ihmetyttaa se etta pitaa kieltaa magnesiumin kaytto sen perusteella etta jotkin saakelin hienohelmat on valittaneet siita.

JJJ sanoi:
Bodarit vaan saa enemmän tuhoa aikaan. Onneks bodareilla ei pala hihat niin usein, kun oikeesti luullaan.

Riippuu kaverista ja mällin määrästä :D

Mun mielestä toi on suoranaista vittuilua muita käyttäjiä kohtaan, että tekee yleisessä saunassa tollalailla. Menee sitten jonnekkin kylpylään jos haluaa turkkilaista mentholhöyry "saunomista". Omalla punttiksella jengi kyllä viskoo löylyä ja toiset sanoo kyllä jos tarvii lisää löylyä. Yleensä vielä jengi heittää sen paljun seuraavalle, jos lähtee itse pois. Eikös se nyt kuulu suomalaiseen kulttuuriinkin, että kokeillaan kuka kestää löylyä saunassa pisimpään? Toimintatavasta nyt voi varmaan kiistellä, mutta aika moni vittuilee tahallaan juuri sen takia, että luottaa koskemattomuuteensa. Voi olla ihan hyväksi kaverille itselleenkin palautua maanpinnalle. Tyylikkäästi ja ilman väkivaltaa ton ois saanu hoidettua, jos nappais suihkuhuoneesta kylmävesiletkun ja suihkuttelee kaverin lehtensä kera huolellisesti, myös korvien takuset. Jos alkaa riehumaan vastaan (tuskin?) niin sitten NP-ote ja pihalle.

joskus se vaan on niin että lievä kurittaminen menee paremmin jakeluun. itse kävin lumihangessa noin 7v sitten kun väkisin pistin painonnostotankoa penkkiin. =D opin kunnioittamaan ehjiä tankoja.

salilla jossa itse käyn riittää kässärit 85kg asti ja neitejä sinne ei päästetä. aiemmin kävin neitisalilla jossa tuli kitinää kun maastavedossa käytin magnesiumia. valittivat että tulee sotkua johon totesin että "te siivoajat olette sitä varten".

Täältä yksi ääni vielä MrDeca1:lle. No regrets tommosesta. Muut ihmiset pitää ottaa huomioon, jos kotona tykkää märehtiä 'turkkilaisessa saunassa' lehtineen, ei se yleisessä saunassa sovi. Ei joka paikassa voi olla kuin kotonaan ja olla piittaamatta muista. MrDeca1 äänestetään eduskuntaan.

Äijä sanoi:
Sitten se on vaan kestettävä. Tuskin se kaveri siellä montaa tuntia kuitenkaan lukee, että ihan hyvin voi hätäsempikin hetken odottaa vuoroaan kauhan varteen. Tai sitten voi mennä suihkun kautta kotiinsa.
Oletko sinä aivan tosissasi, että yleisessä saunassa saa ensiksi tullut harrastaa mitä tahaansa ja sinä senkun vain kyykisit jossain lauteiden pimeimmässä nurkassa, tai pakenisit suihkuun jotta tämä hemmo saa toteuttaa omaa yksityisyyttään rauhassa.....?

Jos joku huumediileri tempasee toimistonsa sinun asunnon oven eteen, niin varmaankin kuljet kohteliaasti siitä eteenpäin ikkunan kautta.

Äijä sanoi:
Lehden lukeminen ei kuulu saunaan ja yleensäkin soisi kaikilla olevan vähän ajattelevaisuutta ja kohteliaisuutta tässäkin asiassa. Mutta tuolla tavalla asiaa ei hoideta.
Siis jos pyytää parikertaa heittämään löylyä, ja kolmannella kerralla aikoo sitten sen itse tehdä, tullen estetyksi..sinä varmaa olisit silmät punoittaen hilppassut salivalvojan puheille, että yx 50 kilonen kiusaa saunassa.
Joopa joo..jos kylpylä meininkiä halajaa, niin menköön kylpylään eikä rueta sitä kuntosalin saunasta itselle väkertämään.

Kerroppa kuinka toimimalla olisit asian hoitanut..vai olikos se ratkaisusi suihkun kautta kotiin.
Entäpä jos suihkujen alla olisikin tämän heebon seuraveljet, alkutaipaleella lukemassa 300 sivuisia romaneitaan, raanaveden solistessa kustakin suihkusta vienosti tuoden kylpylämäistä tunnelmaa.
Lähtisitkös sitten hikisenä kotiisi?
Näiden hemmojen autonkuljettajat taasen nojaisivat rennosti parkkipaikalla autoosi lepuuttaen jalkojaan ja tuulettaen persettään paljosta istumisesta.
Ei auttaisi teikäläisen kuin kälpsiä kotiisi, jossa taasen tuo huumediilerin toimisto ovellasi sijaitsee.

Äijä sanoi:
Sitten se on vaan kestettävä. Tuskin se kaveri siellä montaa tuntia kuitenkaan lukee, että ihan hyvin voi hätäsempikin hetken odottaa vuoroaan kauhan varteen. Tai sitten voi mennä suihkun kautta kotiinsa.
.

Voi kristus sentään! :hyper:

Jos joku pöyröö lukee saunassa lehtee eikä sen vuoksi voi löylyä heittää,niin ulosheitto on ainut oikea ratkaisu!

En tiä, pitäiskö itkeä vai nauraa näitä juttuja lukiessa :jahas: Uskomattoman moni tuntuu olevan sitä mieltä, että ko. saunaheebon ulosheitto ja ylipäätään fyysiset toimenpiteet tuollaisessa tilanteessa ovat aivan ok. Noh, omalla kohdallani tuo oikeus fyysiseen koskemattomuuteen on vaan aika perustavaa laatua oleva arvo ja on jotenkin vaikea uskoa tuota MrDeca1:n kommenttia:
Sitten aloin ottamaan ämpärin haltuun ja jätkä tarttui kiinni siihen,että hän haluaa turkkilaisen saunan fiiliksen ,kun luki lehteä(Eli ei antanut ämpäriä mulle).
Ämpäriä ei saa pois, mutta kyllä toisen niskapers'otteella saunasta pihalle... :rolleyes:

Ymmärrän täysin sen kiehahduksen minkä MrDeca1 koki saunassa, itellä olisi palanut hihat aivan samalla tavalla ja uskon että monella muullakin jeesuksella täällä.
Vituttaisi kyllä kovan treenin jälkeen kun ainoassa suihkussa vatkaisi joku 45kg hippi käteen sanoen:"Haluun sellaisen omakätisen fiiliksen treenin jälkeen...:piis:"
Get it?

Tosin, ite olisin 'luultavasti' vain repäissyt kipon äijältä ja paiskannu koko kiulullisen kiukaalle. Saunassa kuuluu saunoa, eikä alkaa opettamaan aikuisia persereikiä, mitä siellä tulisi tehdä.

Jätkällä iltalehti saunassa mukana. Ehkä toi nyt oli ihan oikein, muuten sillä jätkällä olis ollu pian kännykkä ja läppärikin.

Äijä sanoi:

Rupes naurettamaan, kun ajattelee jotain 130kg bodaria kärvistelemässä kylmässä saunassa toista tuntia odottamassa vuoroaan löylykauhalle, kun joku 50kg spede lukee sillä aikaa lehteä saunassa.

Hei camoon, suomalaisessa saunassa ei lueta lehteä ja jos joku idiootti ei suostu heittämään löylyä, koska haluaa olla jossain turkkilaisessa ilmapiirissä, niin painukoon sinne Turkkiin sitten ja pysyköön sielä. Ei olis mullakaan välttämättä kestänyt hermot, jos kahdella pyynnöllä ei ole mitään vastakaikua.

MrDeca1 sanoi:
Ei ollut kamppailua ja ei kohonnut itsetunto moisesta.Se kohoaa ihan muista hommista.Ajatellaanpa asiaa vaikka toisinpäin.Itse olisin lukenut lehteä ja vahvamies Janne Virtanen tulee saunaan haluten löylyä kiukaalle.Käyttäydyn yhtä typerästi kun se heittämäni äijä.Virtanen nappaa sitten mua pillistä kiinni monen kehoituksen jälkeen.Myös sen ämpärin estämisen jälkeenkin.Heittää pellolle saunasta.Vetää vielä suihkussa litsarin mun naamaan,mitä itse en tehnyt.Ei mulla kyllä tulis mieleen mennä kielimään,kuin pikku tytöt omistajalle kohtelua :

Minä en näe tässä mitään ongelmaa. Mielestäni toimit erittäin moraalisesti ja miehekkäästi. Mulle on täysin käsittämätöntä, että joku voi nähdän tässä ns. "eettisen ongelman". Mä anna sulle :5: rehdistä ja miehekkäästä toiminnasta. Tuli vähän offina mieleen tosta kantelusta, että mikä VITUN juttu se on, että nykyisin jengi nostaa rosiksia ihan mistä sattuu. Nykyisin saa säännöllisesti lukea jonkun iltiksen kannesta, että joku on saanut rosiksessa 300 euron sakot, kun se on nimitellyt jotain raflan pöydässä rumasti. Siis millainen vitun epäsikiö nostaa rosiksen, jos joku spede tulee vittuilemaan. Mikä vittu näitä ihmisnisäkkäitä vaivaa? Sun ja mun veromarkoilla käräjöidään tollasia, en ymmärrä...

Voi helvetti taas tätä jeesustelua. Propsit Mistar Decalle, oikein teki! Mun puolesta olisi voinut heittää koko lehdenlukijapellen sinne kiukaalle. :rock: Käytöstavat, kohteliaisuus ja fyysinen koskemattomuus kuuluvat kyllä asiaan, mutta jos ihminen on todella noin idiootti kuin tuossa Mr. Decan tapauksessa, oli ulosheitto enemmän kuin hyvä ratkaisu. :thumbs:

Tiedz sanoi:
JJJ
Bodarit vaan saa enemmän tuhoa aikaan. Onneks bodareilla ei pala hihat niin usein, kun oikeesti luullaan.

Tiedz sanoi:
Riippuu kaverista ja mällin määrästä :D

Tiedz the Man... Ei olla enään risteylyllä "3" promisessa... No, ei kuulu mulle!

Jeesustelijoita löytyy tällaisessa pikku tapauksessakin.Ajatelkaapa tätä,kun 90 luvun alussa olin Seinäjoen uimahallissa.Siellä oli jätkä suihkussa ja ihan yltäpäältä vaahdossa.Runkkas kulliaan ja katseli sellaisia n 15 kesäisiä pikku poikia siinä kuolaten.Sai niin lättyyn,että ei niillä käsillä tumputettu pikkupoikien edessä muutamaan viikkoon.(Hyvä kertoa netissä,kun rikoksesta yli 10 vuotta) :D
Olisiko ystävällisesti näiden muutaman jeesustelijan mielestä pitänyt kysyä,että joko herralla lentää??Vaiko ystävällisesti keskeyttämään,kun se ei ole soveliasta yleisellä paikalla.Kunnioittaa fyysistä koskemattomuutta kenties??Vitun posket,mä olen valmis ottamaan vaikka ehdonalaisen päälle,että tuollainen sairas paska saa turpaan.Ja kyllä saikin.Olis nyt mennyt tekemään rikosilmoituksenkin,mutta siihen loppui munat kai kesken. :curs:

Ja tuolle yhdelle jeesukselle,joka ihmetteli,ettenkö olisi voinut repiä ämpäriä ja miksi piti heittää äijä pihalle.Vastaus kuuluu:Jos kaksi kertaa pyydetään,sitten jantteri laittaa käden ämpärin reunaan estäen ottamisen,niin mitä mä sitä ämpäriä revin.Mä heitän itse vian ja kiusan aiheuttajan pellolle.Vai olisiko pitänyt tuomita asia jyrkästi ja raivota ämpärille??

Mutta itse aiheeseen ja tuohon Finnbodyn tonttuun.On äijällä pokkaa tulla telvisioon selittämään pokerina antidoping asiaa ja nostamaan oman ketjunsa profiilia sitä kautta.Jokainen Pitäjänmäen finnbodyllä kayneenä tietää,että se on paskin sali koko Helsingissä.Ilmastointina toimii ,kun ikkunat avataan(myös talvipakkasellakin).Yksi kulmatanko,jota 10 ABB:n työntekijää venttailee keskenään.Jalkaprässiin kun laittaa 200kg,niin jumissa on laite.Rintarissan vaijeri oli poikki 2 viikkoa ja ei jakseta korjata.Näitä esimerkkejä omakohtaisesta treenaamisesta on pilvin pimein,kunnes jumalan armosta vedin alataljan solmuun ja päästiin tinkausasteelle(Terve moro hei,sua ei tarvi täällä enään näkyä ja kk-kortista rahat kouraan).Ja aidosti tämä jätkä on niin tonttu,kuin olla saattaa livenä tavatessa.Nyt puhuu täyttä paskaa silmät sikkurallaan.Olisin mielelläni ollut mukana tuossa keskustelussa vastaväittelijänä :hyper:

Johan sanoi:
Tiedz the Man... Ei olla enään risteylyllä "3" promisessa... No, ei kuulu mulle!
Mä nyt tarkoitinkin yleisesti, en ketään erityistä :rolleyes:

PS: Johan .... :worship:

MrDeca1 sanoi:
Joku mikki hiiri panttasi itsellään kauhaa ja vesiämpäriä.Luki Iltalehteä ja ei suostunut heittämään lehden luvun vuoksi löylyä.Tempasin jätkän lehtineen päivineen saunasta helvettiin ja aloin saunomaan.

Muahahahahaaa, vähän repesin. Sitten se valittaa puuhelmikavereilleen, että horrrrrrmoonispodari heitti mut piikki perseessä pois saunasta kun luin glamour-osastoa lehdestä enkä heittäny löylyä. Aika törkeetä käytöstä varata sauna itelleen lehden lukemiseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom