YLE:n Aamu-tv

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos olis toiminut niinkun asiallisesti toimitaan sielä suihkussa, olisit tietenkin ilmoittanu asiasta myös henkilökunnalle, mies olis saanu porttikiellon eikä koskaan palannu häiritseen.

Minusta kyllä ihmisen fyysinen koskemattomuus on niin pyhä että aika tilanne saa olla
että siihen ryhtyisin. Meistä kaikki saavat kiksinsä kuitenkin eri asioista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just ja se runkkari olis menny johonkin toiseen uimahalliin jatkaan hommiaan, en mä sano että toi ainoo vaihtoehto on että hakataan kädet poikki mutta jos kaveri ei ite tee rikosilmotusta niin kyllä se kertoo siitä ettei ihan puhtaalla omallatunnolla tumputettu.

Jesuiitta sanoi:
Just ja se runkkari olis menny johonkin toiseen uimahalliin jatkaan hommiaan, en mä sano että toi ainoo vaihtoehto on että hakataan kädet poikki mutta jos kaveri ei ite tee rikosilmotusta niin kyllä se kertoo siitä ettei ihan puhtaalla omallatunnolla tumputettu.

No turpaan sai surutta siellä suihkussa ja jälkiruoaksi annettiin tyyppi Seinäjoen isien ja äitien käsiteltäväksi sinne hallille.Ihan yks lysti vaikka olis vetäneet jojoon tuollaisen sairaan tyypin.Lynkkausmieliala oli aika pinnalla niillä isillä ja äideillä,jotka siellä oli.Tyyppi tietää harrastuksensa negatiiviset puolet ja silloin sai ne hyvin tuntea nahoissaan.Täytyy olla älytön pokka,tai todella pipi päästään,että pokka riittää yleisellä paikalla tuollaista tehdä.

Olen samaa mieltä. Uimastadionillahan näitä on nähty, ei tosin viimeaikoina

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom