YLE:n Aamu-tv

Status
Viestiketju on suljettu.
D.Yates sanoi:
Älä pidä hullua jännityksessä!

:offtopic:
No se sanottakoon,etten ole enään tuohon ketjuun tervetullut,mutta mielelläni haluan pysyä anonyyminä ja en sen tarkemmin ala tuon pellen kanssa ollut yhteenottoa ruotimaan täällä netissä.
Ei ollut kyllä kaukana nykyisessä salissakaan toissapäivänä porttari kaukana,kun menin treenin jälkeen saunaan.Joku mikki hiiri panttasi itsellään kauhaa ja vesiämpäriä.Luki Iltalehteä ja ei suostunut heittämään lehden luvun vuoksi löylyä.Tempasin jätkän lehtineen päivineen saunasta helvettiin ja aloin saunomaan.Mikki valitti tissiposki omistajalle ja sain varoituksen.Täytyy kai palata takaisin Mayor'sille,koska siellä on kunnon treenijengiä :offtopic:

Tuosta aamuteeveen jutusta,että sekin tosiaan nauratti,että kun tämä hyypiö sanoi,että kaurapuurolla kasvaa samankokoiseksi,kuin roinaamalla :kippis1:
Varsinainen asiantuntija oli hankittu aamu teeveeseen :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MrDeca1 sanoi:
Tempasin jätkän lehtineen päivineen saunasta helvettiin ja aloin saunomaan.

:lol2:

MrDeca1 sanoi:
Tempasin jätkän lehtineen päivineen saunasta helvettiin ja aloin saunomaan.Mikki valitti tissiposki omistajalle ja sain varoituksen.Täytyy kai palata takaisin Mayor'sille,koska siellä on kunnon treenijengiä :offtopic:

vaikutat tosi fiksulta tyypiltä, propsit sulle :) varmaan mayorsillakin ottavat sinut avosylin vastaan :)

metalman sanoi:
vaikutat tosi fiksulta tyypiltä, propsit sulle :) varmaan mayorsillakin ottavat sinut avosylin vastaan :)

Fiksusta en nyt tiedä,mutta lyhytpinnaiselta tietyissä asioissa.Kyllä se Aki takaisin ottaa avosylin hyvin maksavan asiakkaan,koska mehän tullaan juttuun hyvin :kippis1: :offtopic:

No itseasiassa mä en yhtään ihmettele minkä takia saliketjut yrittää puhdistaa ja kiillottaa kuvaansa. Kyllä he yrittävät saada ne lähempänä keskiikää olevat konttorirotat saleilleen rahaa tuomaan.

Se, et sopiiko toi ketjujen konsepti minulle, on eri asia. Jos ei sovi, valitsen toisen salin. En jaksa enään mitään pulttia ottaa jonkun lesmils salin punpeista tai puheista.

Se, että joku HC-nostelija sitten ottaa näistä puheista pultin... Nojoo, kaikkee en ymmärrä eikä mun kait tarviikkaan.

Heavy-rock sanoi:
No itseasiassa mä en yhtään ihmettele minkä takia saliketjut yrittää puhdistaa ja kiillottaa kuvaansa. Kyllä he yrittävät saada ne lähempänä keskiikää olevat konttorirotat saleilleen rahaa tuomaan.

Se, et sopiiko toi ketjujen konsepti minulle, on eri asia. Jos ei sovi, valitsen toisen salin. En jaksa enään mitään pulttia ottaa jonkun lesmils salin punpeista tai puheista.

Se, että joku HC-nostelija sitten ottaa näistä puheista pultin... Nojoo, kaikkee en ymmärrä eikä mun kait tarviikkaan.

Kyllähän se asia vähän näin on.Itse olen sellaisella hippa heikki salilla veivannut jonkun aikaa.Kyseinen sali kuuluu tuohon antidoping asian lippulaivoihin.Ei ole mun treenejä vaikeuttanut millään lailla ja asia ei ole edes esillä ollut viime kuukausien aikana.Muakaan ei kiinnosta kukaan siellä sen kummemmin ja keskityn vain omiin tekemisiin.Siitä hyvä pointti,että jokainen tietää mun olevan tekemisessä aineiden kanssa ja pitävät käyttäjänä.Mutta kukaan ei puhu,kuin takana päin.Eli käytännössä tuo antidoping asia tulee esille,jos pukuhuoneessa alkaa joku jobbaamaan.Käyttöähän on vaikea todistella,kuin mutu tuntumalla ,kun ei testailla.

MrDeca1 sanoi:
Fiksusta en nyt tiedä,mutta lyhytpinnaiselta tietyissä asioissa.Kyllä se Aki takaisin ottaa avosylin hyvin maksavan asiakkaan,koska mehän tullaan juttuun hyvin :kippis1: :offtopic:

Ehkä sun olis parempi aloittaa vaikka jooga tai askartelu. Sitten, kun hermot on taas kunnossa, niin salille lompsis.

Aki on harvinaisen viisas mies. Idiootteja on käännytetty ovelta jo useita. Ethän tule olemaan yksi heistä? :)

Aimotarmo sanoi:
Ehkä sun olis parempi aloittaa vaikka jooga tai askartelu. Sitten, kun hermot on taas kunnossa, niin salille lompsis.

Aki on harvinaisen viisas mies. Idiootteja on käännytetty ovelta jo useita. Ethän tule olemaan yksi heistä? :)

Jospa maanantaina alan sitten askartelemaan :)

Ja eipä ole pelkoa edellämainittujen tapaustenkaan jälkeen ovelta käännyttämisen suhteen.Niin monta kuukautta veivattiin ruoholahdessakin ongelmitta:)

MrDeca1 sanoi:
Jospa maanantaina alan sitten askartelemaan :)

Ja eipä ole pelkoa edellämainittujen tapaustenkaan jälkeen ovelta käännyttämisen suhteen.Niin monta kuukautta veivattiin ruoholahdessakin ongelmitta:)

Askartelu voi olla niin mukavaa, että ei välttämättä kannata antaa itseään odotuttaa hekumaa maanantaihin saakka. Voin jättää sulle vaikka paketin muovailuvahaa viikonloppuna Meijerin tiskinkulmalle, niin pääset heti huomenna hommiin! :hyper:

Ps. Haluaisitko myös värikyniä?

MrDeca1 sanoi:
Ei ollut kyllä kaukana nykyisessä salissakaan toissapäivänä porttari kaukana,kun menin treenin jälkeen saunaan.Joku mikki hiiri panttasi itsellään kauhaa ja vesiämpäriä.Luki Iltalehteä ja ei suostunut heittämään lehden luvun vuoksi löylyä.Tempasin jätkän lehtineen päivineen saunasta helvettiin ja aloin saunomaan.Mikki valitti tissiposki omistajalle ja sain varoituksen.

No en ihmettele yhtään salejen halua puhdistaa julkisuuskuvaansa, jos tuommoista tapahtuu useammin. :rolleyes:

Tiedz sanoi:
No en ihmettele yhtään salejen halua puhdistaa julkisuuskuvaansa, jos tuommoista tapahtuu useammin. :rolleyes:

Sano muuta.Ensin kun pyytää kohteliaasti heittämään vettä kiukaalle.Vastataan,ettei heitä,kun lukee lehteä.Toisen kerran kun sanon,että mene pukuhuoneen puolelle lukemaan,kun tämä on sauna,eikä lukusali.Vastataan ,että tykkää lukea aina Iltalehtensä turkkilaissauna ilmapiirissä.Vitut posket sanon minä.Silloin kahden pyytämisen jälkeen lähtee, saunasta,vaikka kuinka julkisuuskuva kärsisi.Eikä muuten omatunto kolkuttanut.

MrDeca1 sanoi:
...Silloin kahden pyytämisen jälkeen lähtee, saunasta,vaikka kuinka julkisuuskuva kärsisi.Eikä muuten omatunto kolkuttanut.

Palkintohan tosta olis pitänyt saada eikä varotusta. Saunassa mitään lehtiä lueta. Poistit vaan häirikön saunasta.

Kummallista mutta minun mielestä MrDeca1 toimi ihan oikein. Mitä taas tulee tuohon "hormoonirage" treenamiseen niin enpä vielä ole nähnyt mitään riehumista bodareitten osalta vaikka olen ison nipun stadin saleista kokeillut. Ainoat riehumiset ja huutamiset sun muut ylimääräiset ärsytykset ovat aiheuttaneet "vähemmistöihmisryhmiäedustavattreenaajat" muutamilla saleilla, ei kaikilla.

MrDeca1 sanoi:
Sano muuta.Ensin kun pyytää kohteliaasti heittämään vettä kiukaalle.Vastataan,ettei heitä,kun lukee lehteä.Toisen kerran kun sanon,että mene pukuhuoneen puolelle lukemaan,kun tämä on sauna,eikä lukusali.Vastataan ,että tykkää lukea aina Iltalehtensä turkkilaissauna ilmapiirissä.Vitut posket sanon minä.Silloin kahden pyytämisen jälkeen lähtee, saunasta,vaikka kuinka julkisuuskuva kärsisi.Eikä muuten omatunto kolkuttanut.

Ihan oikein toimittu.Jos ei puhetta ymmärrä niin pakkohan tommonen pelle on ohjata ulos.Sauna on tietääkseni saunomista varten.

KelkanNaru sanoi:
Mitä taas tulee tuohon "hormoonirage" treenamiseen niin enpä vielä ole nähnyt mitään riehumista bodareitten osalta vaikka olen ison nipun stadin saleista kokeillut. Ainoat riehumiset ja huutamiset sun muut ylimääräiset ärsytykset ovat aiheuttaneet "vähemmistöihmisryhmiäedustavattreenaajat" muutamilla saleilla, ei kaikilla.

100% asiaa. :worship: :worship:

Mä en kahdenkymmenen treenivuoden jälkeen ole kertaakaan tavannut myöskään roinarage treenaajaa salilla.Mutapäät kälättää erittäin häiritsevästi saleilla.

colemanni sanoi:
-kenen helvetin asia on sanoa toiselle mitä se saa omalla kehollaan tehdä

En ole Pertti, mutta voin kertoa, että yhteiskunta yleensä puuttuu käyttäytymiseen, jolla voi vahingoittaa itseään. Sitä varten mm. huumausaineet ovat kiellettyjä ja autoa ajaessa pitää käyttää turvavyötä. "Jokaisen oma asia" ei ole jokaisen oma asia yhteiskunnan näkökulmasta.

on se sivullisen silmissä raakaa touhua kun karjutaan ja valmistaudutaan henkisesti maksimivoimaliikkeeseen. lisäksi suorituksen aikana kymmenkunta muuta salilla olevaa tsemppaavat nostajaa. luuletteko ettei asiaa tietämätöntä hirvitä? äänistä päätellen ne RIEHUU ja TAPPELEE! ja hirveä kolinakin kuuluu *sniff*

tuloksia haluavat nostajat ja bodarit ovat äärimmäisen pieni osa saleilla. näillä kaupallisilla saleilla tärkeintä ei todellakaan ole treenaajien tulokset, vaan tulokset jotka kolahtavat kassaan. mikäpä houkuttelisi paremmin konttorirottia salille kuin samanlaiset, samoilla "tavoitteilla" olevat kaverit treenaamassa.

ilmaista mainosta saadaan helposti tietämällä että muilla saleilla syödään vain hormooneja ja riehutaan. lisäksi tällä eksaktilla tiedolla saadaan leimattua aika tehokkaasti kaikkien treenaukseen paneutuneiden maine. HYVÄ HOMMA!

Onpas hurskastelua ja tietämättömyyttä ja tyhmyyttä tossa aamu-tv:n haastattelussa.

Samaa mieltä eka sivun jutussa Iivilin kans...ei tainnu Niemisen Masa tietää ees mitä välillä puhuu...

Täytyy sanoa, että se oli kummallinen se riehumis-kommentti.

"Kunnallisissa saleissa se valvonta on niin heikkoa, että jokainen voi suorittaa harjoittelunsa ihan miten itse haluaa. Mutta meillä on ohjaajat jotka valvovat harjoittelua joten kukaan ei pääse riehumaan miten sattuu salilla."

Siis WTF! :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom