Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cockton sanoi:Tuonhan pitäis ottaa "latseihin", eli latissimus dorseihin, mitä ne sitten ikinä suomeksi ovatkaan... Musta jotenkin tuntuu ettei mulla ole koko lihasta, siis miten hemmetissä sen vedon saisi tonne keskitettyä. Ja exrx:n kuvissa näyttää olevan enemmän kyljessä kuin selässä...
Sama homma.. Ei taho saada tuntumaa ei sitte niin millään :(Cockton sanoi:Tuonhan pitäis ottaa "latseihin", eli latissimus dorseihin, mitä ne sitten ikinä suomeksi ovatkaan... Musta jotenkin tuntuu ettei mulla ole koko lihasta, siis miten hemmetissä sen vedon saisi tonne keskitettyä. Ja exrx:n kuvissa näyttää olevan enemmän kyljessä kuin selässä...
Kokeileppa lapiokahvalla, saattais onnistua keskittyminen paremmin.Cockton sanoi:Tuonhan pitäis ottaa "latseihin", eli latissimus dorseihin, mitä ne sitten ikinä suomeksi ovatkaan... Musta jotenkin tuntuu ettei mulla ole koko lihasta, siis miten hemmetissä sen vedon saisi tonne keskitettyä. Ja exrx:n kuvissa näyttää olevan enemmän kyljessä kuin selässä...
neutraali sanoi:Kokeileppa lapiokahvalla, saattais onnistua keskittyminen paremmin.
Ei.Pyranha sanoi:Lapiokahva? Onko kyseessä alataljassa usein oleva kahva jossa nyrkit lähes yhdessä?
IMO mitä leveempi(siis järkevissä rajoissa tottakai) sen paremmin ottaa latseihin eli juuri hyvä se on lyhyellekin kaverille tai siis ainakin vielä tuommoselle 170 senttiselle.pakkomielle.com sanoi:Se pitkä lapiokahva voi olla jolleen 170-senttiselle(tai lyhytkätiselle) kaverille turhan pitkä, ei pysty tekee täyttä liikerataa.
Yks tosi hyvä liike latseille on ylätalja vastaotteella, pikkurillien väli 30-40cm.
neutraali sanoi:IMO mitä leveempi(siis järkevissä rajoissa tottakai) sen paremmin ottaa latseihin eli juuri hyvä se on lyhyellekin kaverille tai siis ainakin vielä tuommoselle 170 senttiselle.