Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by vekku
Mikä on mielestänne paras yläselkä liike?
-penkkiä varten??
-"siipien" kasvatukseen??
Ite tykkään tehdä ylätaljal V-kahvalla... Millä lailla esim. yt leveällä otteella vaikuttaa erilailla kun kapealla??
Originally posted by vekku
-penkkiä varten??
Originally posted by Rauta Reiska
Liikkeen nimee en tiiä mut se tehään penkillä selällään ja otetaa ristitaljassa ylemmät kahvat käpäliin(vasen kahva oikeaan käteen ja päinvastoin). Ottaa ainaki mulla hyvin.... Jos joku tunnistas liikkeen noista mun hatarista kuvailuista nii vois kertoo sen nimen......
Originally posted by edelbrock
Ylätaljan korvaa leuanvedoilla ja lisäpainoilla eri leveyksillä niin latsit levii ihan eri tavalla. Tulee myös voimaa paremmin. Alatalja on niin turha liike, että sopii mun mielestä puuhelmipojilla ja tytöille. Kulmasoutu on paljon fiksumpi, ja siinäkin pitää käyttää kunnon rautoja. Kulmasoutu käsipainoilla on tod kuningasliike, mutta moni tekee virheen ja nitkuttaa liian pienillä painoilla. Kyllä normaalin treenaajan pitäisi sellaisia 50kg:n käsipainoja aika vaivatta kyetä liikuttamaan...
Originally posted by N.O.Kummonen
Mitkä on mulla toiminut:
-Ylätalja eteen, mutta alemmas rintaan lähelle penkkaus kohtaa.
Originally posted by Rauta Reiska
Liikkeen nimee en tiiä mut se tehään penkillä selällään ja otetaa ristitaljassa ylemmät kahvat käpäliin(vasen kahva oikeaan käteen ja päinvastoin). Ottaa ainaki mulla hyvin.... Jos joku tunnistas liikkeen noista mun hatarista kuvailuista nii vois kertoo sen nimen......
kyllä se sinnekki ottaa...... mut kyllä sillä saa koko ylä selän kipeeksi..... :thumbs:vekku sanoi:Niin eikös toi ole takaolkapää liike...?
edelbrock sanoi:Kyllä normaalin treenaajan pitäisi sellaisia 50kg:n käsipainoja aika vaivatta kyetä liikuttamaan...
Zamp sanoi:Ite saan 25kg:lla hikiseen 8, jonka jälkeen alkavat nämä ns. "olkapäänostot", eli tuntuu olkapäässä, eikä selässä. Eiköhän selällekin se tuntuma ole tärkein, eivät ne treenipainot.
Mutta, kummalla on isompi selkä? :Dipe-88 sanoi:Tää nyt on vähä mut sattu vaa silmään toi sun viesti...mä oon 15v ja saan 23kg käsipainoilla PUHTAASTI väännettyä 3*10 ja treeniä on takana vasta 6kk...