Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pertti 123 sanoi:Kuulostaa kyllä hurjalta toi 50kg:n käsipainolla souteleminen. Tietysti tekniikka ja asento vaikuttaa, mutta silti.QUOTE]
Eikä kuullosta... Vasen polvi ja vasen käsi penkillä ja oikeella kädellä vetooo ja vetooo.... ja tietysti toisinpäin... Mielelläni tekisin vaikka 60-70:llä jos vaan jostain löytäis semmoset. :D Kyllä luulis sahan käynnistyvän... :thumbs:
Zamp sanoi:Älä sano et oot tosissas? Minkäslaiset selät kavereilla sitten on jos 50kg käsipainoilla vedetään kulmasoutua? Helvetti. Ite saan 25kg:lla hikiseen 8, jonka jälkeen alkavat nämä ns. "olkapäänostot", eli tuntuu olkapäässä, eikä selässä. Eiköhän selällekin se tuntuma ole tärkein, eivät ne treenipainot.
vekku sanoi:Pertti 123 sanoi:Kuulostaa kyllä hurjalta toi 50kg:n käsipainolla souteleminen. Tietysti tekniikka ja asento vaikuttaa, mutta silti.QUOTE]
Eikä kuullosta... Vasen polvi ja vasen käsi penkillä ja oikeella kädellä vetooo ja vetooo.... ja tietysti toisinpäin... Mielelläni tekisin vaikka 60-70:llä jos vaan jostain löytäis semmoset. :D Kyllä luulis sahan käynnistyvän... :thumbs:
No hyvä jos jaksat :thumbs: Mulla ei ole oikeen käsitystä noista painoista, kun ite en tota punttia juurikaan tee (en harrasta voimailua tai bodailua, vaan yleisurheilua). Sen kyllä tiedän, että tohon 50 kiloon tarttisin kaksi kättä, jotta saha lähtis käyntiin.![]()
Lisätäänpäs tähänkin soppaan oma lusikka.Pertti 123 sanoi:Kuulostaa kyllä hurjalta toi 50kg:n käsipainolla souteleminen. Tietysti tekniikka ja asento vaikuttaa, mutta silti. Milläs painoilla Mike soutelee yhdellä kädellä???
Mixu sanoi:Lisätäänpäs tähänkin soppaan oma lusikka.
Ite teen jotain 12-10-8 sarjaa 50kg-47kg-45kg MUTTA
en itsekään aluksi uskonut, että tämä onnistuisi
kulmasoutu on vaan semmonen liike, että siinä saa vedettyä isommilla raudoilla kuin uskookaan, jos vain kokeilee. Mutta kunnon lämmittelyt ja nousut ennen sitä. En nyt kuitenkaan menisi väittämään, että jos kävelee salille ja ottaa sieltä koekaniiniksi miehen X niin hän 80-prosenttisestikaan pystyisi tekemään sarjaa 50 kg:llä....
Mixu sanoi:En nyt kuitenkaan menisi väittämään, että jos kävelee salille ja ottaa sieltä koekaniiniksi miehen X niin hän 80-prosenttisestikaan pystyisi tekemään sarjaa 50 kg:llä....
saako joku vai treenin jälkeen yläselän kipeeksi. mulla ei paljo ylä selkään kehitystä tuu, alaselkä sit onki eri asia et mavessa oon kohtuu sälli...Rauta Reiska sanoi:kyllä se sinnekki ottaa...... mut kyllä sillä saa koko ylä selän kipeeksi..... :thumbs:
Mulla ainaki loppuu kädestä puristusvoima enne ku selästä....... En oo koskaan käyttäny kulmasoudussa remmejä......Zamp sanoi:Älä sano et oot tosissas? Minkäslaiset selät kavereilla sitten on jos 50kg käsipainoilla vedetään kulmasoutua? Helvetti. Ite saan 25kg:lla hikiseen 8, jonka jälkeen alkavat nämä ns. "olkapäänostot", eli tuntuu olkapäässä, eikä selässä. Eiköhän selällekin se tuntuma ole tärkein, eivät ne treenipainot.

Mixu sanoi:Lisätäänpäs tähänkin soppaan oma lusikka.
Ite teen jotain 12-10-8 sarjaa 50kg-47kg-45kg MUTTA
en itsekään aluksi uskonut, että tämä onnistuisi
kulmasoutu on vaan semmonen liike, että siinä saa vedettyä isommilla raudoilla kuin uskookaan, jos vain kokeilee.
Rauta Reiska sanoi:Onko muuten pystysoutu kulmasoutua vastaava liike????![]()
Ipe sä tuskin olet laihduttanut 20kg:ta viimeisen 1,5 vuoden aikana läskiä poisipe-88 sanoi:Tää nyt on vähämut sattu vaa silmään toi sun viesti...mä oon 15v ja saan 23kg käsipainoilla PUHTAASTI väännettyä 3*10 ja treeniä on takana vasta 6kk...
Siinä varmasti osasyy. Mutta oli miten oli, 50kg käsipainoilla kulmasoutu on silti aika kova suoritus, imo.

Zamp sanoi:Ipe sä tuskin olet laihduttanut 20kg:ta viimeisen 1,5 vuoden aikana läskiä poisSiinä varmasti osasyy. Mutta oli miten oli, 50kg käsipainoilla kulmasoutu on silti aika kova suoritus, imo.
![]()
![]()
![]()