Ca$h
Rimpula
Moro!
Nyt olisi tarvista saada jonkinlainen treeniohjelma yläkropalle n. 6-8 viikon jaksolle
Tavoitteita:
Penkki max nousu
Käsien kasvu (isompi hauis ja ojentajat)
Keskikropan lihasten vahvistuminen
painon sopiva nousu (lihaksena)
Mitä olen tehnyt:
penkkiä satunnaisesti
selälle: eri soutu liikkeitä ja normit selkälihasliikkeet
hauis ja ojentaja liikkeitä
ranteet käsipainoilla
hartiat käsipainoilla tai tangolla
vatsat: kyljet levypainolla ja suorat vatsalihasliikkeet + rutistukset
rintalihasliikkeet
Olen pahoillani nimityksien ja liikkeiden puuttumisesta, koska en ole tähän kuntosali sanastoon paneutunut. Salilla olen nyt aktiivisesti käynyt vuoden ajan n. 2-4 kertaa viikossa riippuen jaksamisesta muiden harrastusten ohessa.Ohjelmaan en voi ottaa jalkalihasreenejä polven siteiden revähdyksen ja tibian lievän murtumisen takia.
Tälle ajalle (6-8 viikkoa) haeskelen hyvää ohjelmaa jolla tavoitteita toteutuisi mahdollisemman laajasti eli lihasmassa kasvaisi. Salille ennätän hyvin 3-5 kertaa viikossa.
Viimeiset pahoittelut tiedon vajaavaisuudesta, mutta toivottavasti joku voi minua tässä auttaa
Nyt olisi tarvista saada jonkinlainen treeniohjelma yläkropalle n. 6-8 viikon jaksolle
Tavoitteita:
Penkki max nousu
Käsien kasvu (isompi hauis ja ojentajat)
Keskikropan lihasten vahvistuminen
painon sopiva nousu (lihaksena)
Mitä olen tehnyt:
penkkiä satunnaisesti
selälle: eri soutu liikkeitä ja normit selkälihasliikkeet
hauis ja ojentaja liikkeitä
ranteet käsipainoilla
hartiat käsipainoilla tai tangolla
vatsat: kyljet levypainolla ja suorat vatsalihasliikkeet + rutistukset
rintalihasliikkeet
Olen pahoillani nimityksien ja liikkeiden puuttumisesta, koska en ole tähän kuntosali sanastoon paneutunut. Salilla olen nyt aktiivisesti käynyt vuoden ajan n. 2-4 kertaa viikossa riippuen jaksamisesta muiden harrastusten ohessa.Ohjelmaan en voi ottaa jalkalihasreenejä polven siteiden revähdyksen ja tibian lievän murtumisen takia.
Tälle ajalle (6-8 viikkoa) haeskelen hyvää ohjelmaa jolla tavoitteita toteutuisi mahdollisemman laajasti eli lihasmassa kasvaisi. Salille ennätän hyvin 3-5 kertaa viikossa.
Viimeiset pahoittelut tiedon vajaavaisuudesta, mutta toivottavasti joku voi minua tässä auttaa