Nyt Sepi erehtyy myös. En seisota autoa talven yli, vaan se on jatkuvassa, tuottavassa käytössä. Tuollaisen huijauslapun olen saanut, kun esim. tavarakuormauksen jälkeen olen käynyt lounaalla, niin että auto seisoo tunnin olematta kenenkään tiellä.
Hauskaa on kun keksitään tällainen pysäköintiongelma, meillä köyhässä peräpohjolan maassa, jossa autoja on runsaammin ainoastaan Helsingin keskustassa.
No miksi et käyttänyt pysäköintikiekkoa?
Sun kommentti osoittaa sen, että olet pihalla. Mistä tiedät, ettei ole pysäköintiongelmaa? Mulla on muutaman tuttavan yrityksen parkkihallissa juurikin iso pysäköintiongelma, sillä ruuhka-aikoina pysäköintitalo on ollut täynnä ja uudet asiakkaat eivät ole saaneet paikkoja. Ja näissä tapauksissa on saattanut jopa puolet asiakaspaikoista olla lähiyritysten työntekijöiden käytössä. Ehkä hekin olivat "lounaalla". Kyseiset ihmiset taisivat olla lounaalla varsinkin talvisin 24/7. Ja näissä tapauksissa juuri asiakkaat pyysivät valvontaa näihin halleihin, jotta pääsisivät asioimaan haluamassaan yrityksessä. Tietysti näissäkin tapauksissa tuli paljon valitusta ihmisiltä, kun eivät enää voineetkaan pitää autoaan niin kauan kuin halusivat. Mutta asiakkaat olivat tyytyväisiä, saivathan autonsa kylminä talvipäivinä lämpimään halliin kun asiakaspaikat todellakin olivat VAIN asiakkaiden käytössä, eivät Reiskan vara-autojen säilytyskäytössä.
Oikeasti, tuo ParkCom aiheuttaa oikeasti ihan järkyttävän valitusmäärään ihmisiltä. Joten miksi yritykset sitten ottaisivat kyseisen valvontasysteemin käyttöön, jos mitään parkkiongelmaa ei missään olisi? Eivät nämä yritykset saa rahaa siitä, jos joku joutuu maksamaan 40e parkkimaksun. Jos parkkipaikkoja oikeasti riittää jatkuvasti kaikille, niin eiköhän se olisi näille yrityksille huomattavasti helpompaa antaa vaan ihmisten pitää autojaan niin kauan kuin haluavat. Näin ei ainakaan tarvitsisi jatkuvasti olla selittelemässä, kuinka sitä parkkikiekkoa pitää todellakin käyttään, ja että auto saa olla vain sen 2 tuntia parkissa.