yksinkertaisesti...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
millä saisi näkyviä tuloksia koskien selän V-muotoa ja hartia leveyttä, ne kun ei tahdo levitä millään... mä haluan siivet perkele:curs:

Originally posted by habe
millä saisi näkyviä tuloksia koskien selän V-muotoa ja hartia leveyttä, ne kun ei tahdo levitä millään... mä haluan siivet perkele:curs:

Opettele ylätaljat, alataljat ja soudut kunnolla. Siis kunnolla tarkoittaa sitä, että ne tuntuu selässä, ei hauiksessa. Ja sit vaan safkaa koneeseen.

Originally posted by Mike
Keskity kunnolla supistamiseen, venytys on selkätreenissä epäolennaista. Elä huijaa tippaakaan supistaessa. Jätä kädet aina hieman koukkuun liikkeen venytyksessä. Latsit kyllä venyy, ei niitä olkapäitä tartte roikottaa kuten monet tekevät.

Hyviä vinkkejä heitit :kippis1:

Itellä tuo selkä on ollut jo tovin projektin alla, mutta sopinee kai sitä jotain sanoa, kun kehitystäkin on alkanut tulemaan ihan eri tahtiin. Eli otahan vaikka heti ensimmäiseksi liikkeeksi kapea talja. Tee helevetin raskas (tekniikan ei tarvitse olla mikään ihmeen puhdas, kunhan jarruttelet negatiivisessa vaiheessa) 2-3 pudotuksen 6-12 toiston sarja ja tämän päälle - tauon jälkeen toki - vielä sellainen fiilistely ja rutistelu/puristelu/pumppisarja. Homman jälkeen sitten sopii tahä vaikka sitä kulmasoutuja tai jotain, mutta tuo kapea talja oli ainakin ittelläni ratkaisu.

Originally posted by habe

V mallin selkä ja leveät hartiat ovat vuosien treenamisen tulos. Et missään viikossa saa V mallia, kun jaksaa treenata niin luulisin ite, että jossain 4-5 v. alkais oleen selässä V mallia, jos on tunnollisesti treenannu ja syönny ja nukkunut

no enhän minä nyt sitä tarkoittanutkaan että sitä missään viikossa tulisi.... olen sitä jo tovin todellakin tehnyt, tuntuu vain että mikään ei auta
:itku:

Täytyy alkaa tekee leuat ilman venytystä. Kulmasoudussa ei ainakaan tosiaan tarvitse laskea käsiä suoraksi... En tiedä kyllä miten soveltuu leuanvetoon mutta katotaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom