vokot
asiallista keskustelua, Onely
tuon kaveriksi pitäisi kyllä jo kasvattaa kakemallin viikset
vaivatta ehtit enne kun kelit ovat kiltinkäyttäjiä suosivat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuon kaveriksi pitäisi kyllä jo kasvattaa kakemallin viikset
viteon lopussa joku huutaa "perkele"onkohan atto ny, suutu jo
Mitä mieltä @Oy Masa Ab nousisiko Masa?
wäkewästinytkö se on sitten vapaata laskettelua nousevaa Suvea kohden?
Minulla kasvaa aivan liian nopeasti. Käytävä kampaajalla. Niskahiuksia on vaikea leikata itse.takatukkaa, et, se kasvaa tuskallisen hitaasti
Minulla kasvaa aivan liian nopeasti. Käytävä kampaajalla. Niskahiuksia on vaikea leikata itse.
Onkohan olemassa lehmää nimeltä J. Karjalainen?j-lihan, lehmää
Miksi Lissun viteot minun instassa.
Niin me ollaan erilaisia. Ennemmin vuokraisin sukset, ahkion ja erämökin kuukauden puu- ja vesihuollolla jostain Inarijärven itäpuolelta tammikuun lopulta helmikuun lopulle tuolla rahalla.Pelkkään altaalla makoiluun ihan ok, mitään muuta ei ookkaan.
e: oltiin joskus corona aikaan UAE:ssa, muutama päivä aavikolla jossain 5* resortissa, meillä oli hotellin pienin huone, 158 neliötä, lämmitetty uima-allas huoneen kyljessä ym. #ihanok
e2: tämmösellä pakettimatkalla https://www.aurinkomatkat.fi/matkahaku/lahdot?arr=R-ALDXB&dd=2025-03-10&dep=HEL&dur=6-8&end=5&f=maxprice:6900&g=2A&prv=1737285042845&redisp=false&t=AM
Oikeastiko noita joku jaksaa kattoa?
Minähän en mitään muita sarjoja seuraakkaan kun noita
Jos kontallaan hame kainaloissa ei satu, niin ei se sitte oo vaarallista.Mikä on rikki: polven sisäsyrjään sattuu (terävähkö kipu) kun jalkaa koukistaa esim menee kyykkyyn? Tuntuu joskus myös kävellessä, portaissa ja toisinaan jomottaa käytön jälkeen levossa.