yksin vai yhdessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
49
niin mites treenailette,ihan yksinään että voi rauhassa keskittyä vaiko sitten jonkun frendin kanssa kun on juttuseuraa eikä tarvii pyydellä ulkopuolisia varmistukseen tms liikkeissä.? mä itse tykkään olla ihan omissa oloissa mutta ainahan siellä tulee tuttujen kanssa kuitenkin heitettyä läppää..

Sama juttu, yksin tykkään treenailla. Pystyy keskittymään paljon paremmin. Toki on ihan kiva jubailla toisten kanssa kun pitää taukoja.

Ehdottomasti yksin. Pystyy keskittymään täysillä tekemiseen. En mielelläni juttele edes palautuksien aikana, siinä helposti tauko venähtää ja keskittyminen herpaantuu. Kyllä varmistajan saa kunhan vain kysyy joltakin. Kyllä sitten treenin jälkeen kerkiää jutella.

95% treeneistä teen vakio treenikaverin kanssa. Vain jos kaveri on jostain syystä estynyt tulemaan niin menen yksin. Kyllä se treenikaverin kanssa treenailu on mielestäni huomattavasti mielekkäämpää. Saman kaverin kanssa kun on pidempään treenaillut niin molemmat tietävät kuviot.

Mä pystyn ainakin tekemään reenit kovempaan, kun on kaveri mukana tsemppaamas ja jeesailemas pakkotoistoissa. Mut toi nyt varmaan on hyvin paljolti tottumis kysymys.

Me treenaillaan ton KyntöSian kanssa lähestulkoon aina kahestaan. Sillontällön on täytyny kusta se ulos ku mä oon niin rampana et esim. täl viikol oon käyny vetään vaan prässin:rolleyes: !! Kyl se kaverin kanssa treenaaminen motivoi paljon enemmän ku yksin puurtaminen. Kai mä oon sen verran peruslaiska tyyppi et voisin skippaa vaik puol ohjelmaa jos yksin treenaisin(Taitaa olla KS:lla sama juttu!?!?). Itteensä ei tuu petettyy ku on toinen "vahtimassa" ja onhan sitä täydellistä siinä sarjojen välissä jauhaa päivän paskat! Saatika suihkussa käynti: Se vois hoituu jopa alle 5min yksin mut kaverin kanssa siel tulee vietettyy usein jopa 10-30 min:D !!!

Vakiotreenikaverin kanssa. Harvemmin itekseen.

enimmäkseen yksin laput korvilla. salilta löytyy kyllä varmistajia, jos on vain tarvis. silloin tällöin myös poikakaverin kanssa, mut ei koskaan tyttökavereitten -> juorukerho-ongelma!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksin oon treenaillu yleensä, ku ei oo oikee kaverit innostunu. Toisaalta yksin pystyy keskittymään aika hyvin, mutta kaverinkanssa sais aina sen yhen toiston vielä lisää.

Reenikaveri vaihtoi kaupunkia n. puoli vuotta sitten ja siitä asti
on tullut yksin reenailtua. Jos hyviä puolia hakee niin reeniajat
on lyhentyny puoleen, mutta välillä tarttis jonkun varmistamaan ja potkimaan eteenpäin. :whip:

No kaverin kanssa tulee reenailtu. Liikkeet uskaltaa tehdä paljon paremmin "loppuun" kun toinen on varmistamassa, eniten sitä varmistajaa kyllä kaipaa rinta- ja jalkareenissä. Nyt tässä pitää jonkin aikaa reenata yksinään mutta ens viikolla onkin ohjelmassa kevyt viikko niin varmistajan puute ei sinänsä haittaa.

Yksin tulee treenailtua kun käyn työpaikan salilla. Onhan siellä nyt jo tullut jotain tyyppejä tutuksi niin voi pyytää tarvittaessa varmistamaan.

Yksin tulee treenattua ja se on ok. Pystyn keskittymään paljon paremmin.
Tietenkin joskus olisi kiva jos olisi joku kaveri, joka treenaisi yhtä kovaa ja voisi yhdessä vetää täysillä, mutta ikävä kyllä ei oikein sellaisia tyttökavereita ole.. :rolleyes:

Yksin ja yhdessä treenikaverin kanssa. Molemmat toimii hyvin.

Yleensä on ainakin yksi kaveri mukana, joskus enemmänkin. Jotenkin mielekkäämpää treenailla kavereiden kanssa kunhan pitää huolen ettei palautukset venähdä liian pitkiksi kun tulee heitettyä läppää siinä välissä.

Treenailen yleensä noin joka toinen kerta kaverin kanssa (molemmat kun tekee vuorotyötä niin ei oikeen aikataulut sovi yhteen). Silloin kun treenataan samaan aikaan niin yleensä ei paljoa jutella, molemmat tekee omia treenejään ja välillä käydään kaverille varmistamassa ja vaihdetaan pari sanaa jonka jälkeen palataan omaan treeniin.

Olen treenannut aina sellaisella ohjelmalla että pienillä variaatioilla sen voi vetää läpi ilman varmistajia. Tykkään ihan yhtä paljon treenata yksinkin, ainoa ero on varmaan siinä että kaksistaan tulee yritettyä enemmän kun kaverin kattoessa ei viitti löysäillä. :whip:

Yksin jos pitäisi treenata, niin ois lajin vaihto lähellä. Ihan perseestä yksin vääntää menemään.

Suositut

Back
Ylös Bottom