yksin vai yhdessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksin

Treenatessa tulee sen verran keskittynyt olo, etten edes tahdo mitään small talkkia häiritsemään keskittymistä seuraavaan sarjaan.

Salilla hoidetaan treenaus ja sosiaaliset hommat jossain muualla.

Yksinään sitä tulee tahkottua... Jos sattuu kaveri lähtemään mukaan niin ei siinä pysty keskittymään hyvin...

No mul on yleensä pari kaverii messissä, mut joo se menee kyllä sarjojen välissä paskan puhumiseks, mut treenasin about puol vuotta yksin ja ei oikeen saanu sellasta tsemppiä päälle ku nyt kavereiden kans :thumbs:

yksin treenailen... pari ekaa kertaa kävin kaverin kans mutta sen jälkeen aina yksin... samalla salilla käy yks kaveri.. joskus se sattuu olemaan sielä mutta ei me kovin paljo sielä juoruilla vaan treenataan!

Poikaystävän kanssa. Paras piiskuri mitä löytyy!! Että kaikki :worship: sulle...
Yksin ei sais millään vedettyä itteensä yhtä piippuun, ja kaveri tietää aina kertomattakin missä mennään. :whip:

Mitä enemmän tuttua porukkaa , sitä paremmin kulkee. Hyvin vaikea on itteänsä motivoida silmät päästä puristavaan treeniin , jos pitää olla täysin yksin salilla olla(siis siten että on ainoa käyttäjä).

Naiset ja mun kova treeni ei sovi yhteen. Niiden katseet häiritsee treeniä.:)

Mulla ei oo kavereita :itku: Eli siis yksin reenaan, sopii mulle :lol2:, varmistajaa joskus kaipailee mutta yleensä sellainen löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä tulee treenattua joko tyttöystävän kanssa tai parin treenikaverin kanssa...
Vuorotöiden takia joutuu myös treenailemaan joskus yksinkin:itku:

Yksin on paras treenata. Ei ole kukaan vinkumassa vieressä, että "Lähdetään jo menemään. Ei jaksa enää." Tai jos kaverilla on huono päivä, niin onhan se vittumaista kuunnella ja katsella ku kaveri valittaa. Yksin, kun on niin voi :whip: itseään. :D

Soolona tulee paljon treenailtua, joskus sattuu että tulee heitettyä puolituttujen kanssa läppää. Parhaimmat suoritukset tullut kyllä yleensä yksin.

Aikaisemmin treenasin yksin, mutta nyt kun olen pidemmän aikaa treenannut kaverin kanssa niin ei kyllä innosta ollenkaan yksin lähteä treenaamaan. On se niin paljon parempi ja kivempaakin treenata kaverin kanssa. Paljon kovempi tsemppi päällä kokoajan. Varmistukset, painon lastaukset ym. sujuu helpommin.

Kyllä sitä on tullut treenailtua pääasiassa kavereiden kanssa. Tosin välillä joitakin jaksoja yksin. Itse pidän enemmän kavereiden kanssa treenaamisesta, osaava varmistaja ja psyykkaaja löytyy aina kaverista. Toki sitä välillä menee hieman aikaa turhaan läpän heittoon.. Onneks treenikaverit oon tuntenut jo vuosia niin ei semmosta turhaa smalltalkkii tarvii heittää, vaan voi ihan hyvin puhua pikkusen vähemmänkin. :)

Ps. Eka postaus.. :D

Originally posted by turilas
niin mites treenailette,ihan yksinään että voi rauhassa keskittyä vaiko sitten jonkun frendin kanssa kun on juttuseuraa eikä tarvii pyydellä ulkopuolisia varmistukseen tms liikkeissä.? mä itse tykkään olla ihan omissa oloissa mutta ainahan siellä tulee tuttujen kanssa kuitenkin heitettyä läppää..

Penkissä ym. liikkeissä joissa tarvii varmistajan on ihan jees jos kaveri on mukana varmistamassa.. Muuten on parempi treenata aikalailla itsekseen, kun välillä saattaa mennä sellaseksi pashanpuhumiseksi ja tauot venyy ja venyy...
Riippuu myös millä mielellä on, että jos on vitutus päällä niin ehkä kaikkien parasta ajatellen parempi ettei ole kaveria.. :evil:

Yleisesti tulee yksin reenattua kun työpaikan salilla ei paljoo porukkaa käy ;) Mutta sillon tällön sinne tulee joku muukin!

Yksin tai yhdessä treenikavereiden kanssa. Yleensä treenikavereita on salilla ja se on hyvä asia sillä tarvitsen yleensä apua isojen painojen kanssa. Treenikaverit myös motivoivat ja kannustavat joten pakostakin tulee jokunen toisto enemmän tehtyä kun vierestä kuuluu :curs: !!!

:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom