- Ikä
- 41
Lyötiin tuossa työkaverin kanssa vetoa, 50e (voi olla että nousee jos menee totiseksi kisailu), kummalla parempi yhteistulos kesäkuun lopussa 2006, ilman paitoja vyötä saa käyttää. Tietenkin kunnia suurin tekijä kisassa... Tällä hetkellä meistä kumpikin aika samoissa tuloksissa, salilla on molemmat käynyt, mutta taukoa on molemmilla alla jonkin verran. Kisaan innosti lähinnä se että työpaikallamme saa käytyä salilla sen 3krt viikossa työajalla, joten on se käytävä!
-----
Omat mitat ovat pituus: 190, paino: 81... rasvoja en lähde veikkaamaan mutta sopivasti. Vuosi sitten painoin vielä salitreenien alla noin 90 kiloa.
Olen salilla käynyt kolme jakoisella nyt noin kuukauden:
1.selkä+habat
2.rinnat+ojentajat+olkapäät
3.jalat
-periaatteella, vatsoja tulee tehtyä melkein joka treeneissä. Kalorit on arviolta vähän miinuksella, vitamiinien ja hivenaineiden saanti kunnossa ja palkkarina HT-R. Harrastan jalkapalloa / futsalia vuoden ympäri joten aerobista treeniä tulee ~3krt viikossa kevyen lenkkeilyn ja palloilun parissa, kesällä enemmän.
Omat tämänhetkiset tulokset ovat luokkaa:
pp: 95
mv: ~160 (arvio)
jk: (ilmoittelen kun olen käynyt kokeilemassa lyhyttä sarjaa...)
-----
Vinkkejä treeniohjelmista ja tavoista voiman maksimoimiseksi otetaan vastaan. Toivottavasti saadaan toinenkin osapuoli kilpailussa rekisteröimään itsensä foorumiin. :thumbs:
Ei muuta ku treenaamaan :whip:
-----
Omat mitat ovat pituus: 190, paino: 81... rasvoja en lähde veikkaamaan mutta sopivasti. Vuosi sitten painoin vielä salitreenien alla noin 90 kiloa.
Olen salilla käynyt kolme jakoisella nyt noin kuukauden:
1.selkä+habat
2.rinnat+ojentajat+olkapäät
3.jalat
-periaatteella, vatsoja tulee tehtyä melkein joka treeneissä. Kalorit on arviolta vähän miinuksella, vitamiinien ja hivenaineiden saanti kunnossa ja palkkarina HT-R. Harrastan jalkapalloa / futsalia vuoden ympäri joten aerobista treeniä tulee ~3krt viikossa kevyen lenkkeilyn ja palloilun parissa, kesällä enemmän.
Omat tämänhetkiset tulokset ovat luokkaa:
pp: 95
mv: ~160 (arvio)
jk: (ilmoittelen kun olen käynyt kokeilemassa lyhyttä sarjaa...)
-----
Vinkkejä treeniohjelmista ja tavoista voiman maksimoimiseksi otetaan vastaan. Toivottavasti saadaan toinenkin osapuoli kilpailussa rekisteröimään itsensä foorumiin. :thumbs:
Ei muuta ku treenaamaan :whip:
Viimeksi muokattu: