Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En juuri ole seurannut miten täällä väellä kehityy yt. mut tuohon tavoitteeseen jos pääset niin hattua nostan :thumbs:

Heh, piti kirjoittaa vuoden 2010 loppuun mennessä :)

Juu kovat on tavoitteet, eikä välttämättä täysin realistiset. Mutta saas nähdä, kova yritys ainakin.

350kg yhteistulos.

Treeniekertoja alle 10.

Pari vuotta sitten tuli aktiivsemmin harjoiteltua, mutta ei voimailumielessä.

Ikää tuli syyskuussa 18. 700kg tavoitteena vuoden 2010 mennessä, treeniplogia tiedossa :)

Jotain realismia nyt kehiin. 700kg totali vaatii esim. 230 - 190 - 280 sarjan. Ei tule onnistumaan. Lyhyemmän tähtäimen tavoitteita kehiin, esim.500kg ja sitten siitä eteenpäin 550,600 jne.

yhteistulos

eli kysymys kuuluu kuinka paljon ootte saanut parhaillaan lisää kiloja yhteistulokseen puolessa vuodessa???

ite oon saanut parhaillaan 50 kg puolessa vuodessa yhteistulokseen lisää ja lähtö taso yhteis tuloksessa oli ennen tota 500kg
nytte on 550kg

ja yksi kysymys vielä onko tämä puolessa vuodessa hyvä tulos vai huono???

ikä on 25 ja treeni vuosia takana 6 josta viimeset kaksi vuotta treenattu ilman taukoja ja tämä 50kg on nytte viimesen puolen vuoden aikana tullut.

oon naturaali treenaaja eli puhtaalla pelillä treenaan.

eli kysymys kuuluu kuinka paljon ootte saanut parhaillaan lisää kiloja yhteistulokseen puolessa vuodessa???

ite oon saanut parhaillaan 50 kg puolessa vuodessa yhteistulokseen lisää ja lähtö taso yhteis tuloksessa oli ennen tota 500kg
nytte on 550kg

ja yksi kysymys vielä onko tämä puolessa vuodessa hyvä tulos vai huono???

ikä on 25 ja treeni vuosia takana 6 josta viimeset kaksi vuotta treenattu ilman taukoja ja tämä 50kg on nytte viimesen puolen vuoden aikana tullut.

oon naturaali treenaaja eli puhtaalla pelillä treenaan.
Jos nyt en ihan väärin muista niin ite sain 80-90kg lisää 6kk yhteistulokseen. 520kg@81kg(180-130-210) oli YT nousun jälkeen. Treenivuosia oli takana joku 4 tjsp tuossa vaiheessa säännöllisen epäsäännöllisesti. Isoin tekijä tulosten nousuun oli varmaan 10kg painonnousu lähtötasoon nähden ja 3kertaa viikossa kyykkäily. Kyseiset tulokset tein täysin raw ilman vöitä/siteitä jne... Jos oot samassa painossa pysynyt niin tuohan on hyvä lisäys...

Raw YT on nyt 545kg (205, 130, 210)
Varusteilla kisoissa sit 652.5kg (265, 150, 237.5)
Molemmissa ikää 18v ja painoa vähän alle 90kg! :)

sali raw yt. (190,175,240) 605kg paino n.91kg
kisoissa sitten joku kymppi pois. varsinki penasta karisee kiloja kovasti kun otetaan merkki mukaan.

viestiini voisi

Jos nyt en ihan väärin muista niin ite sain 80-90kg lisää 6kk yhteistulokseen. 520kg@81kg(180-130-210) oli YT nousun jälkeen. Treenivuosia oli takana joku 4 tjsp tuossa vaiheessa säännöllisen epäsäännöllisesti. Isoin tekijä tulosten nousuun oli varmaan 10kg painonnousu lähtötasoon nähden ja 3kertaa viikossa kyykkäily. Kyseiset tulokset tein täysin raw ilman vöitä/siteitä jne... Jos oot samassa painossa pysynyt niin tuohan on hyvä lisäys...

vielä lisätä tämän ketjun!

http://www.pakkotoisto.com/treeni/94008-paljon-lihasmassaa-vuodessa/

viimeisellä sivulla olen osallistunut keskusteluun ja siellä on lisätietoa minusta...

Vähän päälle 400kg raw, eli heikko mies tässä kirjottelee.
Monen vuoden päästä yhteistulos on kuitenkin ihan saatanasti, että kyllä nyt vähän pienempääkin kehtaa julkasta näin alkuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voin vihdoinkin laittaa tänne, että yt on IPF-vermeillä & säännöillä 600kg (= jk: 230, pp: 150 & mv: 220kg). Penkissä kisaenkka on 155, mut ens kisassa sit päivitellään taas enkkoja. Oma paino oli puntarilla 82,1kg ja moon nainen :).

600! Onnea! ja MM:ssä lisää!!
Kiitos! Ideana MM:iin mennessä olisi dieetata muutama kilo pois, työstää nostotekniikat kuntoon ja nostaa enemmän kuin eilen :). Matka jatkuu kohti seuraavaa välitavoitetta...

Onneks olkoon uudesta se'stä. :)

Kiitoksia! Niitä tuli ihan kaksinkin kappalein, mut tota yt:sta olin jahdannu jo kauan ja se oli nyt tärkein :).

YHTEISTULOS

ikä: 23

paino: 108-112 kisa paino -110

RAW voimanosto

29.5.2010 tehty yht: 760kg jk-230kg pp-210kg mv-320kg (raw)

reeneissä tällä hetkellä jk-250kg(kevyt) pp-220kg mv-330 (raw) harjoitus kisassa 2.10. muhoksella 215kg penkki (kevyt)

seuraavat kisat 20.11.2010 raw finaali. yht: tavoite 800-815kg

raw-nostot kisassa 250-175-280kg siinä enkat, totaalienkka 700kg 91kg (raw-finaali 2009) 705kg tuli nakkilassa 2009 joulukuussa mut se ei ole tilasto kelpoinen tulos eli se on mitätön tulos

Suositut

Back
Ylös Bottom