kaasuma sanoi:mxu kilpailetko?
En. Mix kilpailisin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaasuma sanoi:mxu kilpailetko?
rhp sanoi:Penkki: 115kg, ehkä jopa 120kg vois mennä(ainaki ennen meni 120)
Kyykky: 100kg (nousee koko ajan kovaa vauhtia)
Mave: ennen kun alotin treenaamisen 120kg(suorin jaloin), nyt kun taas oon kokeillu nii ainaki 100kg oli tosi kevyt ja mavee en oo treenannu edelleenkään, silti varmaan menee enemmän kun ennen veikkaisin(100kg keveyden perusteella)
Eli yt +335kg
rhp sanoi:Penkki: 115kg, ehkä jopa 120kg vois mennä(ainaki ennen meni 120)
Kyykky: 100kg (nousee koko ajan kovaa vauhtia)
Mave: ennen kun alotin treenaamisen 120kg(suorin jaloin), nyt kun taas oon kokeillu nii ainaki 100kg oli tosi kevyt ja mavee en oo treenannu edelleenkään, silti varmaan menee enemmän kun ennen veikkaisin(100kg keveyden perusteella)
Eli yt +335kg
No tosiaan en oo mavee treenannu, varmaan alkas kehittyä kovasti jos alkas. Ja kyykky kehittyy nopeesti, menee varmaan kohta penkin yli. Ja oon kuullu että jos tekee kyykkyä nii mavekin kehittyy vai? Eli kyllä se tästä. Päätin kuitenkin vastata, kun yt:tä kysyttiin, sitten joskus vois laittaa päivitystä mihin suuntaan on mentymxu sanoi:WTF??? Ainakin nimimerkki on sulle sopiva jos veto on tuota luokkaa!
Penkki 120?? Ja veto samaa luokkaa!!? Itellä on sentään veto ollu ilman lajitreeniäkin aina kuitenkin muutama kymmenen kiloa penkkiä parempi. Eikä se penkkikään mulla niin huono ole.
N.O.Kummonen sanoi:Joskus IPF puolella nuoriin 642,5 kg alle ysikymppiin.
Nyt salilla rawna PP 160
IPF varusteilla salilla , PP 192,5,
Haapis sanoi:No laitetaan nyt tähän omatkin tulokset..
JK: 140
PP: 105
MV: 180
Eli yhteensä taitaa tulla 425, vedossa ja kyykyssä varusteena vyö..
blury sanoi:Salilla otettuja
Kyykky 370kg
Penkki 250kg (Metall ammattilais paidalla)
Veto 310kg
Kisatulokset
kyykky 350kg
Penkki 220kg (ipf paita)
Veto 300kg
Panoa se n.100kg ja ikää kaikki 23v