Dmitri sanoi:dmitrillä on penkki 100 kyykky 155 mave 160
Ihan pakko sanoa että eipä ole dmitri juuri vetoa reenaillu ja kyykkykin varmaan aika korekaksi jää kun tulos on sama kuin vedossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dmitri sanoi:dmitrillä on penkki 100 kyykky 155 mave 160
Dmitri sanoi:eiks se yleensä mene niin että ku ollaa tarpeeksi suurissa tuloksissa nii kyykky on eellä mavee?
niklas86 sanoi:Ehkä, mutta kai varusteetkin tohon jotenki vaikuttaa. Mä olen luullut, että varusteilla saa kyykkyyn paljon enemmän hyötyä, kuin maastanostoon. Varsinkin jos vetää kapealla. 440 vetäjä siis vetäisi varmasti yli 400 ilman trikoita mutta kuinka moni kyykkää "paljaana" yli 400? Tiedän että niitäkin on mutta ei taida kuitenkaan niitäkään hirveesti löytyä vaikka kovimmat varustejätkät puskee yli 500.
Gdane sanoi:nämä varusteet millä kyseisiä eroja tulee on hieman eri varusteita kun millä täällä tehdyt "normaali" tulokset on tehty mikäli niissä on edes varusteita käytetty. Sitäpaitti niistä jos haluaa vääntää niin sitävarten on oma ketjunsa!
niklas86 sanoi:Totta, mä vain koitin tolle Dmitrille selventää oman käsitykseni. Joka siis on: raakana mave on yleensä kyykkyä selvästi kovempi. Ei kaikilla mutta yleensä.
terlin sanoi:paino 81kg
Penkkipunnerrus: 130kg
Maastaveto: 200kg
Jalkakyykky: 160kg
Eli bodytyylillä treenataan!
Gdane sanoi:hmm.. tottahan se on että niissä pieni ero on mutta ei se kyllä niin yleistä minun mielestäni ole kun annetaan ymmärtää...
mullakin niitten ero on peräti 10 kilua :D (tai oli kesällä kun viimeksi maksimeja tein)
rilliturpa sanoi:Painoa n.67 kg. Mave 165 kg, penkki, 95 kg, kyykky 135kg = 495kg
PikkuT sanoi:Tämän vuoden puolella tehtyjä varustetuloksia:
JK 160
PP 135
MN 200
YT 495
Painoa munasilteen noin 76kg.