Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dmitri sanoi:
eiks se yleensä mene niin että ku ollaa tarpeeksi suurissa tuloksissa nii kyykky on eellä mavee?

Ehkä, mutta kai varusteetkin tohon jotenki vaikuttaa. Mä olen luullut, että varusteilla saa kyykkyyn paljon enemmän hyötyä, kuin maastanostoon. Varsinkin jos vetää kapealla. 440 vetäjä siis vetäisi varmasti yli 400 ilman trikoita mutta kuinka moni kyykkää "paljaana" yli 400? Tiedän että niitäkin on mutta ei taida kuitenkaan niitäkään hirveesti löytyä vaikka kovimmat varustejätkät puskee yli 500.

niklas86 sanoi:
Ehkä, mutta kai varusteetkin tohon jotenki vaikuttaa. Mä olen luullut, että varusteilla saa kyykkyyn paljon enemmän hyötyä, kuin maastanostoon. Varsinkin jos vetää kapealla. 440 vetäjä siis vetäisi varmasti yli 400 ilman trikoita mutta kuinka moni kyykkää "paljaana" yli 400? Tiedän että niitäkin on mutta ei taida kuitenkaan niitäkään hirveesti löytyä vaikka kovimmat varustejätkät puskee yli 500.

Joo, ja ME:t lajeissa on kyykyssä 550 ja vedossa 440,5... Taitaa melkein kaikilla olla raakana veto parempi.

Gdane sanoi:
nämä varusteet millä kyseisiä eroja tulee on hieman eri varusteita kun millä täällä tehdyt "normaali" tulokset on tehty mikäli niissä on edes varusteita käytetty. Sitäpaitti niistä jos haluaa vääntää niin sitävarten on oma ketjunsa!

Totta, mä vain koitin tolle Dmitrille selventää oman käsitykseni. Joka siis on: raakana mave on yleensä kyykkyä selvästi kovempi. Ei kaikilla mutta yleensä.

niklas86 sanoi:
Totta, mä vain koitin tolle Dmitrille selventää oman käsitykseni. Joka siis on: raakana mave on yleensä kyykkyä selvästi kovempi. Ei kaikilla mutta yleensä.

hmm.. tottahan se on että niissä pieni ero on mutta ei se kyllä niin yleistä minun mielestäni ole kun annetaan ymmärtää...

mullakin niitten ero on peräti 10 kilua :D (tai oli kesällä kun viimeksi maksimeja tein)

Tänään tuli viimein mitattua maksimit joten:
Penkki 82,5kg
Maastaveto 150kg
Kyykky 125kg
= 357,5kg

Ei oo hääviä ei... :(
Rasvat 7%.

EDIT: Varusteena mavessa nostoremmit, muuten ilman mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep. Tuloksia kysellään aina... 2004 kesäkuussa pp190 mv 260 kk 250 yht: 700kg Pelkillä ranne siteillä ja vyöllä. Nyt taukoa oikeastaan tähän asti ja tulokset pp 140-150? mv 170-190? kk 150-160? :( Mutta täältä vielä noustaan :) ai niin paino 2004 102kg nyt 94 kg.....

terlin sanoi:
paino 81kg

Penkkipunnerrus: 130kg
Maastaveto: 200kg
Jalkakyykky: 160kg

Eli bodytyylillä treenataan!

Eli päivitellään tuloksia!

Penkkipunnerrus: 135kg
Maastaveto: 220kg
Jalkakyykky: 175kg

YHT: 530kg

Gdane sanoi:
hmm.. tottahan se on että niissä pieni ero on mutta ei se kyllä niin yleistä minun mielestäni ole kun annetaan ymmärtää...

mullakin niitten ero on peräti 10 kilua :D (tai oli kesällä kun viimeksi maksimeja tein)

Heh, itsellä 70 kiloa, kyykky 120 ja mave 190. Taitaa hieman kyykyn tekniikka kusea tai jotain :rolleyes:

Uunituore YT on nyt sitten 315 kg, salinostoja kylläkin kaikki, mutta läpi olisivat menneet myös kisoissa (kyykyt ja maastanostot tarkistettiin jälkikäteen videolta, avokki kuvasi nääs digikameralla). :)

EDIT: eli siis JK 107,5 kg, PP 77,5 kg, MN 130 kg. Oma paino jotain 68 kg:n luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom