Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kodinputkimies sanoi:
kuinkas moni näistä kyykyistä on syvä kyykkyjä??? en tarkoita ketään varsinaisesti mutta mukava tietää kuin moni oikeasti kyykkää syvään! kisaajien kyykyt pitäis ainakin olla syviä mutta harrastelioilla ei välttämättä!
no senhän näkee jo salillakin moniko niistä on syviä, siis kisa syviä. sanoisin että n5% prosenttia sali ihmisistä tekee kisa syviä kyykkyjä. eli täällä pätee aivan sama asia. eipä silti, on ne kisaajienkin kyykyt monesti reeneissä vajaita, silti kisoissa tekevät hyvät tulokset hyväksytysti:thumbs:.

ja samapa se on vaikka ne kyykyt on puolimetriä vajaita jos ei kisaile:)

neutraali sanoi:
ja samapa se on vaikka ne kyykyt on puolimetriä vajaita jos ei kisaile:)
no ei se aivan sama ole! sama jos ei kyykkää ollenkaan jos pientä nytkytystä pitää tehdä! mun mielestä! eihän se edes ota lihaksiin kunnolla! no jokainen tavallaan...

kodinputkimies sanoi:
no ei se aivan sama ole! sama jos ei kyykkää ollenkaan jos pientä nytkytystä pitää tehdä! mun mielestä! eihän se edes ota lihaksiin kunnolla! no jokainen tavallaan...
katso m.ruhlin kyykkyjä hänen xxl videoltaan niin ymmärrät mitä tarkoitan:)

minä olen samaa mieltä kuin sinä siitä, ettei kyykkyä kannattaisi edes tehdä jos vain nytkytellään.

neutraali sanoi:
no senhän näkee jo salillakin moniko niistä on syviä, siis kisa syviä. sanoisin että n5% prosenttia sali ihmisistä tekee kisa syviä kyykkyjä. eli täällä pätee aivan sama asia. eipä silti, on ne kisaajienkin kyykyt monesti reeneissä vajaita, silti kisoissa tekevät hyvät tulokset hyväksytysti:thumbs:.

Neutriksen lausuntoon täytyy kyllä yhtyä. Erittäin harvoin sitä tulee tarpeeksi syviä kyykkyjä nähtyä.

Tyyliin jos joku tälläkin palstalla ilmottaa tuloksensa esim jk 150kg penkki 100kg ja veto 170kg, niin kyllä tota kyykkyä tulee aina hieman epäiltyä. Etenkin jos hehkutetaan, että raakana on otettu.

Eipä sillä ole kuitenkaan loppujenlopuksi niin väliä, kukin kyykätköön niin kuin parhaaksi näkee.

KyntöSika sanoi:
Tyyliin jos joku tälläkin palstalla ilmottaa tuloksensa esim jk 150kg penkki 100kg ja veto 170kg, niin kyllä tota kyykkyä tulee aina hieman epäiltyä. Etenkin jos hehkutetaan, että raakana on otettu.

Mikä noissa tuloksissa epäilyttäisi? Ne eivät ole erityisen kovia ja näyttävät olevan kohtalaisen oikeassa suhteessa toisiinsa.

Willie sanoi:
Mikä noissa tuloksissa epäilyttäisi? Ne eivät ole erityisen kovia ja näyttävät olevan kohtalaisen oikeassa suhteessa toisiinsa.

No ihan samaa ihmettelin minäkin! Itsellänikin kyykyn ja maastanoston ero on vain kymmenen kiloa ja aika syvinä niitä pidän... Noilla tuloksilla tuo ero on kyllä mielestäni aikalailla juuri sitä keskikastia.

neutraali sanoi:
..samapa se on vaikka ne kyykyt on puolimetriä vajaita jos ei kisaile:)

Minulle yks hailee miten syvälle porukka kyykkynsä tekee, mutta kyllä se syö aika pahasti tulosten vertailukelpoisuutta. Alunperin kun tredi kuitenkin perustettiin vertailua varten :(

hyrre sanoi:
Minulle yks hailee miten syvälle porukka kyykkynsä tekee, mutta kyllä se syö aika pahasti tulosten vertailukelpoisuutta. Alunperin kun tredi kuitenkin perustettiin vertailua varten :(

Jos vertailla meinaa niin silloin täällä pitäisi olla vain ja ainoastaan tuomaroituja kisatuloksia, eikä tuolla aloituspostissa kyllä sitä syytä ketjun perustamiseen itseasiassa mainita... Voihan sitä tervettä järkeä käyttäen vertailla täällä itseään muihin mutta eikös kuitenkin olisi fiksumpaa katsoa sitä omaa kehitystään ja kilpailla sen kanssa? Silloinhan jokainen itse tietää miten suorituksensa tekee ja miten on kehittynyt (jos ei itseään huijaa).

Mulla oli vielä viime talvena veto 50kg kyykkyä eellä. Nyt tuo alkaa tasottua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gdane sanoi:
Toivottavasti se on tasoittunut kyykyn parantuessa... :)

No tietenki :D Mut pitää sen parantuakki ku kolmesti viikossa ku kyykkäilee:)

no sehän on selvä että kyykky tulos on se, missä voi eniten huijjata(itseään). polvirätit on helppo kietaista ja lastata tankoon romua ja sitten tehdä sellanen 5-15sentin itsemurha kyykky suoritus(ja moni jopa itse luulee että se oli kyllä syvä kyykky, ainakin 90astetta:)) ja parhaimmat tekee senkin smithissä jotta voidaan entistä isommilla romuilla tehdä(smith kyykyssä ei sinänsä mitään vikaa ole). kyllä kyykky/prässi tulokset on aina niitä, mihin voi suhtautua todella suurella varauksella. kyllähän penkissäkin huijata voi, mutta ei lähellekkään yhtä paljoa kuin esim kyykyssä. kyykkyyn saa helposti "pikku" fuskulla +100kg rautaa lisää :D. no joo, mulle on kyllä ihan sama miten kukanenkin kyykkää.

neutraali sanoi:
no sehän on selvä että kyykky tulos on se, missä voi eniten huijjata(itseään). polvirätit on helppo kietaista ja lastata tankoon romua ja sitten tehdä sellanen 5-15sentin itsemurha kyykky suoritus(ja moni jopa itse luulee että se oli kyllä syvä kyykky, ainakin 90astetta:)) ja parhaimmat tekee senkin smithissä jotta voidaan entistä isommilla romuilla tehdä(smith kyykyssä ei sinänsä mitään vikaa ole). kyllä kyykky/prässi tulokset on aina niitä, mihin voi suhtautua todella suurella varauksella. kyllähän penkissäkin huijata voi, mutta ei lähellekkään yhtä paljoa kuin esim kyykyssä. kyykkyyn saa helposti "pikku" fuskulla +100kg rautaa lisää :D. no joo, mulle on kyllä ihan sama miten kukanenkin kyykkää.

no näinhän se on. Mutta minä sitä vain just että mitä pirun väliä sillä on miten syvään se kyykky on tehty jos tavoitteena ei ole voimanosto? Jos kerran kintut kasvaa ja tulokset nousee ja ennen kaikkea paikat kestää sillä mitä tekee ja voi rehellisesti myöntää että "tein tänään samanlaisen suorituksen kuin kaksi kuukautta sitten ja 30 kiloa isommilla romuilla" niin minun puolestani saa kerätä onnittelut! Sitten jos halutaan vertailla kyykkyjä niin katsotaan niitä tuloksia kisataulukoista :thumbs:

Gdane sanoi:
Mutta minä sitä vain just että mitä pirun väliä sillä on miten syvään se kyykky on tehty jos tavoitteena ei ole voimanosto?

On sillä vähän kuitenkin väliä. Suurin osa kuitenkin ilmoittaa tuloksen sitten kyykky tuloksena, kun kysytään. Joku osatoisto niiaus kun ei ole sitten kyykkyä. :)

Raven sanoi:
On sillä vähän kuitenkin väliä. Suurin osa kuitenkin ilmoittaa tuloksen sitten kyykky tuloksena, kun kysytään. Joku osatoisto niiaus kun ei ole sitten kyykkyä. :)

Niin no vaikka niissä väitettäs perseen käyneen maassa niin siltikään minä en niitä hyväksy vertailuun ennen kun näen videon taikka tulokset jostain kisoista.

Että sikäli olen kyllä samoilla linjoilla ja tarkoitankin että nämä tulokset eivät ole toistensa kanssa vertailukelpoisia...

Ilmoitan omat tulokseni, vaikka ne ei kisoissa olekkaan tehtyjä. Tulokset tehty vain vyötä käyttäen. Kyykyssä olen yrittänyt päästä kisasyvyyteen, mutta sitähän ei tiedä ellei ole kisoissa tehty.

Kyykky: 165kg
Penkki: 115kg
Mave: 170kg

Painoa näitä tehdessä noin 76kg

Tavoitteena saada 500kg yhteistulos raw:na ja lähtä käymään raw kisoissa alle 80kg sarjassa.

Willie sanoi:

Kyykyn syvyys.

hyrre sanoi:

Olen kyllä tässä aika lailla samoilla linjoilla hyrren kanssa. Ja sivumennen sanoen myös leuanvetotulokset pistävät silloin tällöin miettimään, että millähän tekniikalla ne on tehty - otsa tangon korkeudelle vedetty "kehoiluleuka" kun on täysin eri asia kuin täysimittainen suoritus... vaikka ihan samahan se nyt sinänsä on, millä tekniikalla vetää kunhan vetää, mutta vertailun kannalta olisi kiva kuitenkin tietää.

Niin jaa, se yhteistulos vai? Mitähän tuohon nyt heittäisi... kolmesataa saattaisi juuri ja juuri mennä rikki.

Tämä yhteistulos on alkanut vähän kiinnostaa minuakin, kun voin oikeastaan ensimmäistä kertaa treenata maveakin.

Aloitustulokset viime helmikuussa:

Omapaino 82 kg

Penkki 72 kg
Kyykky n. 80 kg
Mave n. 80 kg
Yt n. 230 kg :D

Nyt:

Op 102 kg

Penkki n. 130 kg
Kyykky n. 160 kg
Mave n. 160 kg
Yt n. 450 kg

"Tulokset" on laskettu sarjapainolaskurilla 5 toiston sarjoista. Eli eivät ole vertailukelpoisia, mutta uskoakseni kyllin konservatiivisia antaakseen realistisen arvion (virhemarginaali +- 5 kg). Sarjat on suoritettu hyvällä tekniikalla (ei pomppuja, lahnapenkki, kyykky 90 asteeseen, ei mitään varusteita), mutta ei pysäytystä. Vanhat ja uudet tulokset tehty samalla tekniikalla, joten niitä voi verrata keskenään.

Jonain päivänä pitäisi kokeilla maksimit ihan oikeasti. :whip:

näistä puolikyykyistä. kaveri sano että saa joukkueen testeissä kyykyssä 170-180kg, noh enpä sanonut siihen mitään. hän ei ole kuntosalia nähnytkään ja ollaan samoissa mitoissa, mun kyykky on tähän mennessä ollu 130kg.
eli jos tästä mitään saa niin SEN että tuloksia ei sitten kannata verrata.
ja noista vertailuista, minä vertailen tuloksia kannatti tai ei, no eipähän tarvi masentua jos joku aloittelija kyykkää enemmän, on katsos se takaportti, että se oli sit varmaa nytkäytys :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom