Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juha79 sanoi:Päivityksiä tuloksiin...
penkki 120
kyykky 200 (vajaa)
mave 260 (helppo) 280 ei tullu... loppu usko kesken(vetokammo):wall:
40.90ihanahelena sanoi:RAW: pp 37,5kg , mave 75 kg
kodinputkimies sanoi:kuinkas moni näistä kyykyistä on syvä kyykkyjä??? en tarkoita ketään varsinaisesti mutta mukava tietää kuin moni oikeasti kyykkää syvään! kisaajien kyykyt pitäis ainakin olla syviä mutta harrastelioilla ei välttämättä!
Sepsis sanoi:Kyllä sen voi päätellä aika hyvin kun vertaa sitä ilmoitettuun vetoon. Tietysti vain jos kyseessä on Raw tuloksista, varusteillahan ne tuppaavat olemaan vetoa parempia.
Itse ainakin pyrin kyykkimään ihan virallisen syvyisiä, turha sitä on puolikyykkyjä kokeilla.
kodinputkimies sanoi:sitä mä ajoin takaa et pistetään älytön puoli kyykky ja hilataan yt ylös päin kymmeniä kiloja! kaikki ei voi tietenkään pistää kisa tuloksia!
Sepsis sanoi:Kyllä sen voi päätellä aika hyvin kun vertaa sitä ilmoitettuun vetoon. Tietysti vain jos kyseessä on Raw tuloksista, varusteillahan ne tuppaavat olemaan vetoa parempia.
Gdane sanoi:Ihan mielenkiinnosta niin mikähän se on se normaali ero josta poikkeavat kyykyt voipi sitten laskea puolikyykyiksi?
Sepsis sanoi:No eihän tuohon mitään totuutta ole, mutta kyllä se vähän aina ihmetyttää jos veto on paljon huonompi kuin kyykky, vaikka raw-tuloksista puhutaan. Epäilemättä tällaisiakin tapauksia on, mutta eipä tuo kovin yleistä taida olla.
Ainakin mun kokemuksien mukaan sitä on kyllä näkemättä tuloksista aika mahdotonta sanoa onko jonkun kyykky vajaa vaiko eikö :thumbs:Kyllä sen voi päätellä aika hyvin kun vertaa sitä ilmoitettuun vetoon.
Sepsis sanoi:Kaikki ei vaan käsitä kuinka alas sitä oikeasti pitää mennä, ennen kuin voidaan puhua hyväksytyn syvyisestä kyykystä. Jotkut pitää omaa suoritustaan ihan mallikelpoisena, vaikka se kuinka oikeasti jäisi raakasti korkeaksi. Silloin ei sinänsä voida puhua valehtelemisesta vaan homma on ymmärretty väärin.
Mutta eiköhän tämä riitä tästä aiheesta...