Yhden miehen tarina kuvin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vätys
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
päätimpä muuten tämän threadin innoittaman ruveta dokumentoimaan mahdollista kehitystäni ja ottamaan itsestäni kuvat kuukausittain :) edestä,takaa ja sivulta.tarkoitus jatkaa ainakin niin kauan kunnes "the ultimate goal" on saavutettu.toivottavasti jo vuoden päästä linssille tarttuu ihan erinäkönen kaveri kuin nyt :D

itse aiheeseen,kovaa duuniahan kaveri on tehnyt.melko kireäksi veti itsensä ennen kuin rupes keräämään lihaa lisää.ja ihan hyvinhän tuota lihaa on kertynytkin.maltilla on bulkkaillut

kyllähän toi mahdollista on. ensin olemattomiin kuihtuminen ja sitten lihasmassan kasvaminen. toi nyt on vielä aika perusjamppa että ei toi roinannu ole, en ainakaan usko. mutta kyllä tossa välillä näytti olevan kauheet massat päällä ja seuraavassa kuvassa taas ihan kuivana. :D
voi riippua nesteistä.

Jotenkin sain tätä trediä lukiessa sellaisen käsityksen että kannattaa aloittaa treenaaminen siten että ensin diettää itsensä "kireäksi" ja sitten vasta lähtee kasvattamaan sitä kuuluisaa massaa.

Millä tavoin muut on massan hankinnan ja kireänä pysymisen hoitaneet. Älkää laittoko tämän veistin perään linkkiä mikä menee "Massan kasvatus ja suht kireänä pysyminen" trediin

Jotenkin sain tätä trediä lukiessa sellaisen käsityksen että kannattaa aloittaa treenaaminen siten että ensin diettää itsensä "kireäksi" ja sitten vasta lähtee kasvattamaan sitä kuuluisaa massaa.

Millä tavoin muut on massan hankinnan ja kireänä pysymisen hoitaneet. Älkää laittoko tämän veistin perään linkkiä mikä menee "Massan kasvatus ja suht kireänä pysyminen" trediin

No, jos massaa meinaat kasvattaa niin ei siitä ylimääräisestä läskistä kehon ympärillä ainakaan hyötyä ole. Tulee sitä ylimääräistä plussalla ilman entisiäkin.

Kun kattoo sitä listaa, missä se on laittanu ruokailunsa ylös niin ei voi kyllä ku kattoo monttu auki :o

Tuolla miehellä on ollu kaikkea. Aikaa, rahaa, motivaatiota yms. Huhhuh.

Kova on miehellä muutos todellakin. Tekisi kyllä mieli myös itse kokeilla samoilla teeseillä, mutta epäilen ylikuntoa ja loppunkulumista, jos kalorit pitää noin alhaalla.

Liekkö kukaan tämän foorumin harjoittelijoista kokeillut ko. ohjeita?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Horppa maistunu:kippis1:

Jos horpalla pääsee noin laiskaan kuntoon niin jotain on kyllä pahasti pielessä. Eli kyllä se natikka on.

Jos horpalla pääsee noin laiskaan kuntoon niin jotain on kyllä pahasti pielessä. Eli kyllä se natikka on.

Jeps, kyllä tuo ihan natuna saavutettava kunto näyttää olevan, mutta siltikin täältäkin löytyy kuvia vaatimattomamman näköisistä horppaajista.

EDIT: jalat tolla stonella on kyllä tosi vaatimattoman näköset varsinkin sivulta.

Ottakaapas joku aloittelija kuva nyt ja seurataan kehitystä?

Kuvat on ollut otettuna ennenkuin tämän threadin löysin ;) Ja aikalailla samassa kunnossa olen tällä hetkellä kuin john on ensimäisessä kuvassa. Tällä hetkellä teen treeniä 4-6 kertaa viikossa. Harjotuksiin sisältyy alussa crosstraineria/soutua/pyöräilyä 10min, päälle salitreeni ja lopussa 10min jälleen crossia/soutua/pyöräilyä.

Syömistä seuraan aikalailla grammalleen tällä hetkellä mitä kalorilaskuri on antanut minulle syötävää.

Aloittelijoiden puolelle jo mainitsinkin, että vuodenpäivät vähintään olen päättänyt harjoitella intensiivisesti (samaa tahtia kuin tällä hetkellä) ja katsoa muutokset onko jotain mahdollisesti saanut aikaan.

Personaltraineria ei löydy, mutta kaveri on aikanaan treenannut suhteellisen paljon ja häneltä neuvoja on tullut kysyttyä liikkeisiin ja harjotusmenetelmiin.

Kattotaan nyt mitä hommasta tulee ja saanko kuvia tungettua tänne :lol2:

kyllä tuoho kondikseen natukkana pyrkii kun elää kurinalaisesti, mutta vaatii se myös hyviä geenejä ;)

kyllä tuoho kondikseen natukkana pyrkii kun elää kurinalaisesti, mutta vaatii se myös hyviä geenejä ;)

Nii, ja jos ei tarttis käydä ees töissä, kyl käy kateeks Kimi Räikköstä, äijä ajaa viel muutaman vuoden ja sit on rahaa niin paljon ettei tartte enää koskaan notkistaa selkäänsä jollakin typerällä työnteolla, ja vois rupee halutessaa hifisteleväks täyspäiväseks bodariks:itku: On se niin väärin saatana.

Jalat ei ole kyllä pysyneet käsien mukana tuossa kehityksessä, mutta sehän on tois arvonen seikka :D
Ja tuohon kuntoon kyllä natikkana pääsee kuhan pitää välillä pientä dieettiä, onko porukalla tiedossa tuon jäppisen voimatasoja ite en oo jaksanu ettiä?

No en tiedä, onko nämä nyt niin paljon huonommassa kunnossa, kuin yläkroppa.

05242007_quads2.jpg

Ihmeellistä, mulla on ollu vatsalihakset jo ennen syntymää. :david:.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom