Yhden miehen tarina kuvin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vätys
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
- Sivulla sanottiinkin että kaveri lopetti treenaamisen 17-vuotiaana kun alkoi kiskomaan röökiä. Nykyinen ikä taitaa olla lähemäpänä neljääkymmentä.

- Hanskakuvan aikaisen rasvaprosentin voi käydä tarkistamassa herran kuvakokoelmasta. Saattaapi olla vähän alle 30...

Vaan ei siinä mitään, kaipa tässä on silti kyseessä vain lihasmuisti, öljyt, valaistuskikkailu ja hormoonien käyttö. Eihän se nimittäin käy päinsä, että joku ikäloppu dataniska on 4 vuoden treeneillä paremmassa kunnossa kuin keskivertopakkislainen.

Heh, just tätä ajattelin. Täällä suurin osa ketkä arvostelee kovaa ääneen ei taida ees pitää kuvia näkyvillä ja sitten ne joilla on kuvat ei myöskään ole läheskään yhtä vakuuttavan näköisessä kunnossa kuin tämä kyseinen herra.

Nää kommentit "ihmettelen että joku ihmettelee tällaista kehitystä" tai "itse odotan olevani paljon paremmassa kunnossa" voi työntää kyllä suoraan peräsuoleensa ellei ole jotain todisteita omasta kehityksestään. Mun mielestä tuo John Stone on tehny tosi hyvän työn kroppansa eteen. Jos tuo olis ihan helppo homma niin jopas helvetti ton näkösiä äijiä olis varmasti kadut ja salit täynnä. Vaan kun ei ole.

Hyvä kehitys perusjampasta rantakuntoon. Hirveä määrä selityksiä kyllä kehitellään täällä miehen kunnolle. Ei missään supermiehen kunnossa, mutta viimeisimmistä kuvasta näkee, että on sitä töitä tehty paljon aloituskuvaan verrattuna. Neljässä vuodessa tuohon kuntoon ei sentään mikään maailman 9. ihme ole.

Näitäkin kun vertaa, niin onhan tuo laihtunut/kiristynyt tuohon pakettiin jo helvetisti.
213.jpg
1.jpg

Täytyy myöskin muistaa se, että valokuvissa ei hiukan lihaksikkaampikaan kaveri yleensä näytä juuri miltään.

Kommentti miehen kuntoa vähätteleville tavistreenaajille:
Jos ko. heppu ei mielestänne näytä juuri itseänne kummoisemmalta, niin ottakaa paita pois, vetäkää vaikka tuplahauis edestä, laittakaa kamera ajastimelle ja ihmetelkää aikaansaannosta tietokoneen ruudulta. Saattaa itku päästä :D

Jos ko. heppu ei mielestänne näytä juuri itseänne kummoisemmalta, niin ottakaa paita pois, vetäkää vaikka tuplahauis edestä, laittakaa kamera ajastimelle ja ihmetelkää aikaansaannosta tietokoneen ruudulta. Saattaa itku päästä :D

Pitääkin kokeilla.:D

:lol2: täytyy kokeilla :evil:

On kyllä ollut miehellä uskomaton muodonmuutos.

Valokuva kertoo kyllä aina sen karun totuuden, että vielä on paljon työtä edessä. Siinä vaiheessa, kun peilikuva alkaa näyttää hyvältä, on paras tosiaan ottaa valokuva itsestään. Näyttää siltä, että lihaksia ei ole yhtään, mutta läskit roikkuu joka paikassa. Onkin tosi 'mukava' treenimotivaation kohottaja...

Huh, katoin ensin nuo kuukaudet ja päivämäärät väärinpäin ja ajattelin että nyt on photoshoppi laulanut tms...:david:

Siinäpä hyvä motivaattori aloittelijalle.kovalla työllä tosiaan SAA tuloksia aikaan :thumbs: ihan täysin mahdollinen muutos mun mielestä, jos alkutilanne on se, että elämäntavat on täysin retuperällä urheilun ja syöminkien/juominkien suhteen.

Täytyy myöskin muistaa se, että valokuvissa ei hiukan lihaksikkaampikaan kaveri yleensä näytä juuri miltään.

Se riippuu täysin valaistuksesta ja siitä ottaako ne kuvat heti salilla käynnin jälkeen. Paremman kuvan omasta kondiksesta (,tai sen puuttumisesta) antaa, kun ottaa kuvan parin päivän ryyppäämisen jälkeen heti syönnin jälkeen normaalivalossa.

isoilla pojilla on treeniä reilusti takana, sitä en kiellä, mutta tämä kaveri ei ole iso poika. mielestäni.
Toki kaveri on kehittynyt huomattavasti, sitä en kiistäkkään, mutta väitän että valtaosa porukasta täälläkin pystyisi vastaavaan ja parempaankin jos treeni, lepo, ravinto ja asenne on kohdillaan edes suurinpiirtein.

hieno saavutus, mutta ei mitään niin erikoista että sitä täällä tarvitsisi hehkuttaa. kannattaisi ennemmin miettiä missä itsellä menee pieleen jos ei vastaavaan pysty.

Höpö höpö.

Ei todellakaan riitä mikään suurinpiirtein kohdallaan olo. Kuten todettu, normaalit salit on täynnä paljon pitempään treenanneita jamppoja, jotka ei näytä yhtään miltään. Toi kaveri taas näyttää atleetilta. Ei über-bodarilta, vaan atleetilta. Se vaatii niinkin lyhyessä ajassa kuin 4 vuodessa todellista sitoutumista ja kovaa työtä.

Missaat tässä mun mielestä sen pointin - ei ollu tarkoitus hehkuttaa että tässä on uusi Ronnie Coleman joka treenais itsensä 4 vuodessa natikkana uudeksi Olympiaksi, vaan korostaa sitä, mihin voi pystyä, kun vetää tosissaan vaikka sitten sen 4 vuotta. Jollekulle toi vois antaa esimerkiksi treenimotivaatiota eikä aihetta nillittää tyhjänpäiväsyyksistä. Tommosen suorituksen vähätteleminen mun mielestä osoittaa suhteellisuudentajun vakavaa puutetta.

Mitä tohon sun viimeiseen kappaleeseen tulee, mun mielestä täytyy miettiä mikä on ittellä vialla jos täällä ei sun mielestä saisi antaa varauksettomasti rispektiä miehelle siitä, että se on ihan selkeästi tehnyt ihan vitusti töitä. Osan porukasta ei tarvitse verrata ton jampan kehitystä omaansa, että pystyy arvostamaan sitä - osa porukasta ei edes voi saavuttaa tuota muutosta kun ei ikinä ole ollut missään tuon lähtötilanteen kaltaisessa jamassa.

Kunto pitäisi vielä olla kuvattu samoissa olosuhteissa,eli sama ihonväri,sama valaistus ym.ym.En kiellä etteikö muutos ole suuri mutta korostuu vielä reilusti kun otetaan reilu rusketus ja fiksataan valot sopivasti...Ottakaapas joku aloittelija kuva nyt ja seurataan kehitystä?

Kaveri asuu Floridassa. Voipi olla vaikeaa välttää värin tarttumista aika ajoin. :D

Höpö höpö.

Ei todellakaan riitä mikään suurinpiirtein kohdallaan olo. Kuten todettu, normaalit salit on täynnä paljon pitempään treenanneita jamppoja, jotka ei näytä yhtään miltään. Toi kaveri taas näyttää atleetilta. Ei über-bodarilta, vaan atleetilta. Se vaatii niinkin lyhyessä ajassa kuin 4 vuodessa todellista sitoutumista ja kovaa työtä.

Missaat tässä mun mielestä sen pointin - ei ollu tarkoitus hehkuttaa että tässä on uusi Ronnie Coleman joka treenais itsensä 4 vuodessa natikkana uudeksi Olympiaksi, vaan korostaa sitä, mihin voi pystyä, kun vetää tosissaan vaikka sitten sen 4 vuotta. Jollekulle toi vois antaa esimerkiksi treenimotivaatiota eikä aihetta nillittää tyhjänpäiväsyyksistä. Tommosen suorituksen vähätteleminen mun mielestä osoittaa suhteellisuudentajun vakavaa puutetta.

Mitä tohon sun viimeiseen kappaleeseen tulee, mun mielestä täytyy miettiä mikä on ittellä vialla jos täällä ei sun mielestä saisi antaa varauksettomasti rispektiä miehelle siitä, että se on ihan selkeästi tehnyt ihan vitusti töitä. Osan porukasta ei tarvitse verrata ton jampan kehitystä omaansa, että pystyy arvostamaan sitä - osa porukasta ei edes voi saavuttaa tuota muutosta kun ei ikinä ole ollut missään tuon lähtötilanteen kaltaisessa jamassa.

Kaveri asuu Floridassa. Voipi olla vaikeaa välttää värin tarttumista aika ajoin. :D

jåå. kai tuota kaveria voi atleetiksikin sanoa, mutta katso ny noita vitamiinin laittamia kuvia tuossa ylempänä. kaveri on kyllä laihtunut hyvin, joskin 4 vuotta on pitkä aika tuon rasvamäärän sulatteluun. mutta tärkein kysymys, MISSÄ LIHAT??? kun katsot noita kuvia tuossa ylempänä, niin vain laihtuminen ottaa silmään, käsivarsiin ja reisiin ehkä aavistus palvia tarttunut mutta ei mitään todella huomattavaa kehitystä.

mun pointtihan vain oli että neljässä vuodessa tuohon ei ainoastaan voi pystyä, vaan pitää pystyä. En vähättele tuon miehen, enkä kenenkään muunkaan suoritusta, mutta ihmettelin vain miten alhaalla on porukoilla tavoitteet jos tuokin saavutus vaikuttaa lähes mahdottomalta.
kyllähän tuosta kuvasta motivaatiota saa hakea, mutta kyllä itsellä on rima korkeammalla.

Saat aivan vapaasti antaa rispektiä miehelle kovasta työstä, minäkin annan :rock:
kritisoin vain työmäärään nähden saatuja tuloksia.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Dude... seriously dude...

Kaveri veti noi vitamiinin kuvien rasvat pois neljässä KUUKAUDESSA.

Neljän VUODEN jälkeen tulos oli tämä:

1547.jpg
1547.jpg

On siinä nyt vähän lihaakin luiden ympärillä. Bulkin aikana näyttänyt mm. tältä:

1457.jpg

Huomatkaa sitten, että tuossa minun postissa olleissa kuvissa oli aloituskuva sekä heti suoraan ensimmäisten kiristelyjen jälkeen. Ei siis ollut tämänhetkinen "paras" kunto mikä on ekan linkin yläosassa. Tuohon vielä, että en ottanut ainakaan itse vielä selvää, mutta kiinnostaisi tietää, että mikä tuon ukon projektin lopullinen tavoite on tarkalleen.

parempi kuva, yläkropassa kehitystäkin nähtävillä.
edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että tälläinen saavutus on mahdollista 4 vuodessa muillekkin kun em. jampalle.

Mulla taisi nuo kuvat toimia vähän erilailla, kuvissa tyyppi näytti isolta mutta sitten mitat olikin yllättävän pieniä. Saattaa johtua siitä että aina vähän vertaa itseensä ja itseään pitää aina vähän pienempänä mitä onkaan. Täysin mahdollinen muutos tuo on, 4 vuotta on kuitenkin pitkä aika. Mutta todella hyvä muutos silti.

No tottakai se on mahdollinen muutos, eikä mikään MacGyver-temppu. Edelleenkään idea ei mulla ainakaan ollu, että ihmetellään maailman kovinta jätkää. Mutta kun harvoin sitä muutosta näkee noin hyvin dokumentoituna ja noin kouriintuntuvasta näkee, mitä työ tekee. Siellähän on päivittäiset kuvat kaverin kehityksestä yms. Eli ihan siistiä mun mielestä.

Ja vielä tärkeämpänä pointtina, maailmassa on niin tolkuttoman monta ylipainoista, joilla ei tahdonvoima riitä laihduttamiseen, ja miljoona kuntosalin käyttäjää, joilla ei kurinalaisuus riitä lihasten hankkimiseen. Siispä mielestäni on hienoa tällainen osoitus siitä, että loppujen lopuksi tahdonvoima on yllättävän ratkaisevassa roolissa, ja on hienoa osoittaa, mihin ihan tavallinen jannu pystyy, kun on päättänyt tehdä asioille jotain.

Toi kuvien ottaminen itsestä on kyllä hyvä idea :) nyt vuoden sisällä ottanut neljästi kuvia ja täytyy sanoa että kamera on ANKARA :D Ei tunnekaan itseään enää hirveän isoksi ku vähä kahtoo omia kuvia :D

Kyllähän tuollainen muutos on mahdollista muillekin 4 vuodessa jos kaikki osa-alueet on kunnossa mutta siltikään en usko että suurin osa ihmisistä moiseen kuntoon pääsisi.

Ihmiset ovat kuitenkin genetiikaltaan ja rakeenteeltaan niin erilaisia että on absurdia olettaa että kaikki kehittyisi yhtä hyvin jos vain treenaa kovaa ja syö suurinpiirtein oikein.

Geneettisesti lahjakkaat yksilöt saavat tuloksia helposti syömällä päin p:tä samaan aikaan kun geneettisesti lahjamaton saa tehdä töitä täysillä saadakseen lisää lihasta ja tiukan vartalon.

Kaikkia kun ei kuitenkaan ole suunniteltu tuohon punttaukseen.

EDIT: Tosin tämähän on vain katkeran miehen puhetta. Nim. merk. toivonsa menettänyt.

Toi kuvien ottaminen itsestä on kyllä hyvä idea :) nyt vuoden sisällä ottanut neljästi kuvia ja täytyy sanoa että kamera on ANKARA :D Ei tunnekaan itseään enää hirveän isoksi ku vähä kahtoo omia kuvia :D

No onhan se aina ihan eri asia kun pienenä paperilla tai näytöllä kuin suurena peilissä. Noissa kuvissa vielä niin, että minusta tuo edestä ja sivulta ja takaanta kuvat ovat aika tylyjä, kun näyttää tietenkin pieneltä asennosta johtuen ja kaukaa kuvattuna, mutta jos vertaa vaikka jotain "normaalioloissa" kuvattuja, niin onhan se näköero jo toinen. En siis tarkoita, että on ihan saatanan iso, mutta jos joku ymmärtää pointin

Esim. tämä:
enlarge.php

Respectit kaverille. Tulos on kyllä ihan mahdollinen jos on lihasmuistia jostain menneisyydestä/aloittelijallahan on tässä lajissa aina vuoden parin mittainen joulu. Jos geenit ovat vielä kunnossa, +treenit ja ruokavaliot niin hyvää tulosta tulee. Antaahan tuo nyt ehkä ainakin vähän lisää tsemppiä kaikille "taviksille", jotka haluavat tehdä muodonmuutoksen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom