Yhden käden tempaisu 90kg (video)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
:eek: Näppärän näköinen suoritus, respect!

Jumalauta, hirvee jätkä. Vielä tangossa olevat 90kg. Näkemättä olisin kuvitellut jotain käsipainon tapasta. Ranteet varmaan aika kovilla tossa.

kerran oon omalla salilla nähnyt 70 kilon raakatempauksen yhdellä kädellä, mutta tossakin on tosi hyvin tasapaino hallussa. hauska ja hieno dynaaminen liike, vaikka seisaalleen ylhäälle ei kontrolloitukaan enää. suosittelen runsaasti kunhan ei alottelija rupee muita tappaan tolla :D voihan sitä alotella vaikka hanttelilla tai giryalla. sekin on nimittäin nähty, että joku mielestään fiksu kaveri alkoi tehdä yhden käden tempausta eka tangolla ja kun osumaa sai seinä, innocent bystander ja punnerruspenkki yhtäaikaa, päätimme kohteliaasti pyytää häntä painumaan vi...susti sivummalle :)

Jaahans, vielä hetkiseksi on tavotetta jäljellä, vasta 45kg onnistuu siten, että voipi jäädä loppuasentoon pitemmäksikin aikaa seisoskelemaan.

Joopajoo, keskiviikkona olisi tarkoitus koittaa tota painoa temmata ihan kahdella kädellä.

Ilmeisesti minulla on vähän vähempi tekniikkaa ja voimaa kuin ko. miehellä :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen sen verran kokeillut yhdenkädentempausta, että osaan sanoa liikkeen olevan helpompi levytangolla kuin käsipainolla. Minulla ongelmaksi muodostuu otteen pitävyys. Kun lujasti riuhtaisee niin ei ote meinaa pitää.

Siis jumalauta, kyllä sitä voimaa näyttää olevan noilla heittäjillä :D

Itävallan vahvin mies Bernd Kircshbaumer osaa (jaksaa :)) tehdä saman tempun. Livenä melko vaikuttavan näköinen suoritus.

Paljon toi kyseinen kaveri tempaa perinteiselle tyylillä?

140 kiloa sanoo tempovansa. On kyllä hieno toi yhdenkäden tempaus. En kyllä lähtis yrittämään ihan heti.

Zone-sarja -42%
Ekaa kertaa nään tälläsen yhden käden tempauksen ja oon aika leuka lattias :eek: Älyttömän kova suoritus ja helvetin siistin näköne liike.

mtk77: -Merkillistä. Itse olen yhdellä kädellä tempaillut sekä käsipainolla että levytangolla ja kyllä mielestäni levytangolla liike on hankalampi hallita, varsinkin tuo loppuasennon säilyttäminen. Tuo otteen pitävyys tulee itselläkin ensimmäisenä vastaan painoja lisätessä ja remmejä en uskalla edes ajatella...

"Olen sen verran kokeillut yhdenkädentempausta, että osaan sanoa liikkeen olevan helpompi levytangolla kuin käsipainolla. Minulla ongelmaksi muodostuu otteen pitävyys. Kun lujasti riuhtaisee niin ei ote meinaa pitää."

Risumies,

Voi olla, että tuo on yksilöllistä. Kunniotan kuitenkin mielipidettäsi koska olet itse kokeillut, etkä summassa sano.

Yksilöllistä toki ja varmasti myös tottumus kysymys suurimmaksi osin. Tuttu liike siksi, koska tulee itsellä tällä hetkellä tehtyä kyykyt & mavet yhdellä jalalla ja tempaukset yhdellä kädellä, raaja rikko kun on, niin tuleepi suht tasaseen treenailtua kun noin tekee:)

Suositut

Back
Ylös Bottom