Yö protsku

Ohimennen kuulin että joku olisi sekoittanut heran soijan ja maidon keskenään ja lappasi tätä naamaan ennen nukkumaan menoa!!!

Toimiiko kun se sisältää nopeita ja hitaita protskuja...

Mitä isot edellä sitä pienet perässä :5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timppa84 sanoi:
Ohimennen kuulin että joku olisi sekoittanut heran soijan ja maidon keskenään ja lappasi tätä naamaan ennen nukkumaan menoa!!!

maitopohjainen ja soijaa ni hidastaahan se...ite en kyllä soijaan koske...

kasenaattia tai ihan vaan maitorahkaa tai tunaa vedessä, lisää vielä hyvät rasvat mukaan niin toimii ja on hidasta...joku 40g minimiprotskumäärä...
hiilarit tietty mahd. nollille, joten siks ehkä tuna parempi...

Tietääkseen illalla nautittava protsku drinkki yötä varten ei lihota, mutta jos syöt hiilareita ennen nukkumaan menoa ne kertyy vyötäröön, näin olen käsittänyt.

Olen vedellyt Fastin Hera80 protskua jossa on enemmän rasvaa ja hiilareita kuin esim saman valmistajan Soija90 tai Maito90 proteiinijauhossa. Olen ymmärtänyt että hera imeytyy paremmin, siksi käytän sitä. Mutta olisiko iltasyömiseksi tuollainen maito tai soijaprotsku parempaa koska niissä on todella vähän hiilareita ja rasvaa? Vinkkejä?

Dieselisti sanoi:
Olen vedellyt Fastin Hera80 protskua jossa on enemmän rasvaa ja hiilareita kuin esim saman valmistajan Soija90 tai Maito90 proteiinijauhossa. Olen ymmärtänyt että hera imeytyy paremmin, siksi käytän sitä. Mutta olisiko iltasyömiseksi tuollainen maito tai soijaprotsku parempaa koska niissä on todella vähän hiilareita ja rasvaa? Vinkkejä?

Olisi parempia, koska ne imeytyy hitaammin. Olet kuullu että hera imeytyy paremmin vai nopeemmin?

Tästäkin aiheesta löytyy 'miljoona' threadia

hyvän yö/ilta proteiinin saa kun sekoittaa tehosekoittimella

Proslow
250g maitorahka
2 kanamunaa
0,5 L maitoa
rypsäriä
vehnäleseitä

sen verran vettä että se on juoksevaa niin voit juoda sitä, elikkäs ei tarvitse syödä lusikalla =)

no mites sitte jos esim. 4h yöunien jälkeen käy pissillä, niin ja sekottelis siinä samalla vähän lisää yö protskua niin, oisko se "kehityksen" kannalta viel parempi? eiks se kasvuhormoniki anna pienen syklin aina kun nukahtaa..? massaa ja voimaa kirjassa oli jotain tosta..
vai onx tääl muita jota tällanen hifistely vois kiinnostaa et yöllä hörppää vähän lisää protskua?vai "jaksaako" yöprotsku+öljyt pyörittää palautusta aamuun asti? :hyper:

kyllä olen ite miettiny että pistäiskö esim. jalka treenin jälkeisenä yönä vessaan shakerin täynä jauhoo ja sit vaan jois sen samal ko kusee....

Ennen nukkumaan menoa:
Purkki tonnikalaa öljyssä ja 100g raejuustoa = nam

Timppa84 sanoi:

Minä otan 1/3 soijaa, 2/3 heraa ja pari ruokalusikallista rypsäriä illalla jos en syö maitorahkaa. Tota maitoa en ota iltapalalla.

johan on saatana reseptejä pojilla :D , kuulostaa nii saatanan etovilta etten viittis edes kokeilla :) . maitoproteiinit on tarpeeks mulle yöks ku ennen nukkumaan menoo juo

Hoh hoijaa...mitähän ne seuraavaks keksii? Varmaan aamu- ja päiväprotsku... No, saahan sitä jokainen laittaa rahansa mihin tykkää ja uskoa mihin tykkää. Ja saahanjokaisesta asiasta väännettyä miten vaikeita ikinä tahtoo...

Kiitos ja anteeksi!

Tästä tullaankin visaiseen ongelmaan:
Mitenkäs ton soijan kanssa on kun käytän sitä hitaana protskuna, mutta kun se (ehkä) laskee niitä testotasoja, niin tästä tullaankin seuraavaan ongelmaan:
Paikkakunnaltani ei saa muita hidasta protskua kuin soijaa, paitsi kollageeni-protskua, eli siis onko kollageeni-protsku hidasta vai nopeaa???

Suositut

Back
Ylös Bottom