Yö protsku

Punisher sanoi:
Hoh hoijaa...mitähän ne seuraavaks keksii? Varmaan aamu- ja päiväprotsku... No, saahan sitä jokainen laittaa rahansa mihin tykkää ja uskoa mihin tykkää. Ja saahanjokaisesta asiasta väännettyä miten vaikeita ikinä tahtoo...

Kiitos ja anteeksi!
Eihän tuo nyt vaikeata ole, apinakin osaa ottaa eri purkista aamulla ja illalla. Ihan perusteltua se on ottaa yötä vasten pidempivaikutteista proteiinia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
masantti sanoi:
Tästä tullaankin visaiseen ongelmaan:
Mitenkäs ton soijan kanssa on kun käytän sitä hitaana protskuna, mutta kun se (ehkä) laskee niitä testotasoja, niin tästä tullaankin seuraavaan ongelmaan:
Paikkakunnaltani ei saa muita hidasta protskua kuin soijaa, paitsi kollageeni-protskua, eli siis onko kollageeni-protsku hidasta vai nopeaa???
Kollageeni on täyttä scheissea, elä vain osta sitä. Se on jäteprotskua, imeytyminen surkeaa, valmistetaan suurinpiirtein jostain jänteistä yms. Kollageeni on proteiinien Lada. Jos ei sieltä löydy, niin kipaseppas Pakkiksen verkkokauppaan.

Mike sanoi:
Kollageeni on täyttä scheissea, elä vain osta sitä. Se on jäteprotskua, imeytyminen surkeaa, valmistetaan suurinpiirtein jostain jänteistä yms. Kollageeni on proteiinien Lada. Jos ei sieltä löydy, niin kipaseppas Pakkiksen verkkokauppaan.
Selevä, täytyypä tutkailla, en vain ole vielä perehtynyt tuohon pakkiksen verkko-kaupasta tilaamiseen. Ilmankos se protsku olikin niin halvan hintaista ja maku oli Lemon.

Punisher sanoi:
Hoh hoijaa...mitähän ne seuraavaks keksii? Varmaan aamu- ja päiväprotsku... No, saahan sitä jokainen laittaa rahansa mihin tykkää ja uskoa mihin tykkää. Ja saahanjokaisesta asiasta väännettyä miten vaikeita ikinä tahtoo...

Kiitos ja anteeksi!

Vitun idiootti, ei kukaan ole mitään ''yö proteiinia'' keksinyt. Sillä tarkoitetaan hitaasti imeytyvää proteiinia. Taidat olla taas yksi näistä henkilöistä joka kutsuu kaikkea ''mömmöksi'' ja luulet että kaikki on huijausta. Jos et itse käytä ''yö proteiinia'' sinulta menee paljon mahdollista lihasta hukkaan.

masantti sanoi:
Selevä, täytyypä tutkailla, en vain ole vielä perehtynyt tuohon pakkiksen verkko-kaupasta tilaamiseen. Ilmankos se protsku olikin niin halvan hintaista ja maku oli Lemon.

Tutustu ihmeessä. Tavara on laadukasta ja sopivan hintaista ja paketit tulee silloin kun on sovittu! itse olen ollut tyytyväinen kaupan palveluun. :thumbs:

Naru85 sanoi:
Vitun idiootti, ei kukaan ole mitään ''yö proteiinia'' keksinyt. Sillä tarkoitetaan hitaasti imeytyvää proteiinia. Taidat olla taas yksi näistä henkilöistä joka kutsuu kaikkea ''mömmöksi'' ja luulet että kaikki on huijausta. Jos et itse käytä ''yö proteiinia'' sinulta menee paljon mahdollista lihasta hukkaan.

Kiva kun valaisit! Joo en tiennytkään mitä "yö proteiini" on! Ja millon tarvii nopeasti imeytyvää proteiinia ja milloin hidasta. Oon treenannut niin kauan kuin sulla on ikää, pelle! Mielipiteitä vaan on yhtä paljon kuin treenaajia. Jos haluaa tehdä treenaamisesta ja syömisestä niin vitun tieteellistä, niin siitä vaan! Mä ainakin olen kehittynyt ihan hyvin käyttämällä ihan samaa proteiinia/ruokaa ihan mihin vorokauden aikaan tahansa. En ole koskaan ostanut erikseen "yö proteiinia". Tää on vaan tän päivän trediä kikkailla kaiken maailman jauhoilla ym. perkeleen tribuluksilla.

Keskittykää olennaiseen, treenaamiseen, syömiseen ja palautumiseen ja ottakaa se proteiini pääasiassa ruoasta.

Kerro sä mulle mistä saa ruokaa mikä imeytyy yhtä hitaasti ja on hinnaltaan yhtä halpaa... Ja sä voit mutustaa sitä banaania niin paljo ko halut treenin jälkeen mut se ei silti imeydy yhtä nopeasti ku hiilarit jauhona.

Punisher sanoi:
Kiva kun valaisit! Joo en tiennytkään mitä "yö proteiini" on! Ja millon tarvii nopeasti imeytyvää proteiinia ja milloin hidasta. Oon treenannut niin kauan kuin sulla on ikää, pelle! Mielipiteitä vaan on yhtä paljon kuin treenaajia. Jos haluaa tehdä treenaamisesta ja syömisestä niin vitun tieteellistä, niin siitä vaan! Mä ainakin olen kehittynyt ihan hyvin käyttämällä ihan samaa proteiinia/ruokaa ihan mihin vorokauden aikaan tahansa. En ole koskaan ostanut erikseen "yö proteiinia". Tää on vaan tän päivän trediä kikkailla kaiken maailman jauhoilla ym. perkeleen tribuluksilla.

Keskittykää olennaiseen, treenaamiseen, syömiseen ja palautumiseen ja ottakaa se proteiini pääasiassa ruoasta.
Noniin, katotaas sitten taas mitä suolletaan sieltä lävestä. Taidat olla varsinainen ruudinkeksijä jos sinulle on jo tiedettä se kun otetaan illalla eri purkista kuin treenin jälkeen.

Mike sanoi:
Noniin, katotaas sitten taas mitä suolletaan sieltä lävestä. Taidat olla varsinainen ruudinkeksijä jos sinulle on jo tiedettä se kun otetaan illalla eri purkista kuin treenin jälkeen.

En jaksa teidän hiekkalaatikko leikkejä... Taitaa sullakin olla oma lehmä ojassa. Pakkohan se on saada jauhot kaupaks, että saa itsekin omat "yö proteiinit". Jos te elätte pelkillä jauhoilla, niin aivan sama mulle. Ei ole mun elämästä pois.

Punisher sanoi:
En jaksa teidän hiekkalaatikko leikkejä... Taitaa sullakin olla oma lehmä ojassa. Pakkohan se on saada jauhot kaupaks, että saa itsekin omat "yö proteiinit". Jos te elätte pelkillä jauhoilla, niin aivan sama mulle. Ei ole mun elämästä pois.
Tarkistappas sitä asennetta tai saat ettiä toisen hiekkalaatikon missä jatkat tota ininää. Kyse on VAIN hitaasta proteiinista iltaa varten, ei koko ruokavalion korvaamista jauhoilla. Ja mitä oma lehmä ojassa juttuun tulee, niin enpä minä tätä trediä aloittanut. Meuhkaat kuin tämä tosiaankin olisi sinun elämästäsi pois. Se taitaa olla niinpäin, että nämä muut asialliset keskustelijat eivät vittuakaan välitä vaikka sä vetäisi hydrolysaattia yötä vasten.

Mike sanoi:
Tarkistappas sitä asennetta tai saat ettiä toisen hiekkalaatikon missä jatkat tota ininää. Kyse on VAIN hitaasta proteiinista iltaa varten, ei koko ruokavalion korvaamista jauhoilla. Ja mitä oma lehmä ojassa juttuun tulee, niin enpä minä tätä trediä aloittanut. Meuhkaat kuin tämä tosiaankin olisi sinun elämästäsi pois. Se taitaa olla niinpäin, että nämä muut asialliset keskustelijat eivät vittuakaan välitä vaikka sä vetäisi hydrolysaattia yötä vasten.

En tiedä onko sulla vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä? Kyllähän sen ininän ja piipittämisen aloitti ihan muut kuin minä. Kerroin vain ja ainoastaan oman mielipiteeni asiasta, enkä kohdistanut sitä kehenkään. Kyllähän täällä on ollut kymmeniä, ellei satoja keskusteluja mistä lie tribuluksista yms. ja niistä olet sinäkin antanut paljon pahempia kommentteja, perustuen vai omiin mielipiteisiis ko. asioista.

Olen koko ajan tiennyt, että kyse on hitaasta proteiinista, mutta kommentillani tarkoitin lähinnä tämän päivän naurettavaksi mennyttä kaupallisuutta lisäravinnebisneksessä. Jengiä kustaan silmään sen minkä ehditään ja sen tietää jokainen joka tätä balettia on seurannut pitempään. Yötä vasten proteiinin ottaminen ja sen tarpeellisuus on jo ihan eri juttu. Jos meni perille?

Ja mitä tulee tähän hiekkalaatikoon, niin mun treenit ei ole tän varassa ollut, eikä tule koskaan olemaankaan! Päätän tämän keskustelun osaltani tähän.

Mike sanoi:
Eikös bisnes ole aina vähän kaupallista? :D

Toiset ei vaan aina käsitä kaikkea :D
En ymmärrä mitä se haittaa jotain jos toiset syövät jauhoja... no toisilla on elämä kiinni pikku asioista... ;)

Punisher sanoi:
Jengiä kustaan silmään sen minkä ehditään ja sen tietää jokainen joka tätä balettia on seurannut pitempään.

Itse sanoit että kaikesta tehdään liian tieteellistä. kuinka sitten voit tietää että kustaanko meitä silmään kun et niistä mitään tiedä :david:

T0mppa sanoi:
fastin promix

Mää tykkäsin että tää fastin promix oli aika nice yöprotsku. Vielä hyvänmakuinenkin. Dietillä tosin otan vaan ihan perusrahkat. Mutta sitten massakaudella sitä Promixiä.

Punisher sanoi:

Tuosta olisin kysynytkin...
Oma päiväruoka:
Klo 7 aamupalaksi ruisleipää, juustoa, kinkkua noin 70gr = n 250kcal/20gr proteiinia
KLo 10 sama juttu
Klo 12 on töissä ruoka, siitä lasken vain noin 20-30gr proteiinia
Klo 14 taas leivät
KLo 16-17 kotiruoka, joka pääosin on kanaa, kalkkunaa, lihaa ym, proteiinia noin 40-60gr.
klo 20-21 taas leivät

Saan noin 150gr keskimäärin päivittäin. 93 kg painoisena hakuni on n. 200gr, ja tuota erotusta olen yrittänyt ykäillä jauhojen kanssa, mutta alkuun ainakin on hankalaa... :urjo:
Onko sillä käytännön eroa että ostan jauheiden hinnalla joka päivälle yhden 250gr-300gr kananrinnan, missä on noin 60-75gr proteiinia?

Mulle on puhuttu että jauheena otettu imeytyy nopeammin, mutta onko tämä hifistelyä? Kun siis tausta on täysin nollasta n. 3kk sitten aloitettu lihasten kasvatus...

Wondadog sanoi:
Saan noin 150gr keskimäärin päivittäin. 93 kg painoisena hakuni on n. 200gr, ja tuota erotusta olen yrittänyt ykäillä jauhojen kanssa, mutta alkuun ainakin on hankalaa... :urjo:

Minkäs merkkistä kamaa sä oot vetänyt? Niitä on oikeasti hyvänmakuisia ja jotkut kuulemma todella hyvänmakuisia :kuola:

Laffer sanoi:
Minkäs merkkistä kamaa sä oot vetänyt? Niitä on oikeasti hyvänmakuisia ja jotkut kuulemma todella hyvänmakuisia :kuola:

SF Hera Flavour.. TOsin kaikki mikä ei maistu mansikkamehulta tms on mun mielestä pahaa, se tosin on vain oman pään vika. Jonkun mielestä tuollainen on ihan juotavaa, ronkeli mikä ronkeli..

Saatan vielä kyllä kokeilla kokeilla muitakin merkkejä, yritin taas tuota Ehrmannin rahkaakin mutta ei. Joku kohta konahtaa että "jos et kerran tee niinkuin pitää niin älä valita", mutta mä mielummin syön enemmän proteiinia sellaisella tavalla mikä tuntuu hyvältä, kuin että vetelen pahaa tavaraa siksi että se on "pop".... Olen liikkumisen ja ohjelmanikin suunnitellut tavalla joka on itselle mieluisaa, joten ensi sijaan tähtään sellaiseen ravinnonsaamisessa.

Eli ytimeen: Onko siinä muuta kuin teoreettinen ero tai fanatismi, hankkia se jauhoilla vai lisäämällä vaikka kanaa joka päivälle? :kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom