Yö/aamuyötreeni ken harrastaa ja ilon siitä saapi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Harrastaisin varmaan pääasiassa yöllä treenaamista, mutta kotisalini ei ole öisin auki, joten yökyöpelöinti treenin saralla jää käsipainoilla kotona tapahtuvaan jumppailuun.

Aika paljon tulee yökyöpelöityä salilla viikonloppuisin. Mikäpä sen mukavampaa kuin mennä kiireettä perjantai-iltana vaikka klo 23 salille (salin ovi aukeaa kulkukortilla 5:30-24:00) :puntti:.

Osaako joku muuten sanoa, kun meidän salille pääsee kortilla 5-23, niin saako siellä vielä olla 23 jälkeen? Välillä ehtii vaan illalla salille ni olis kiva ettei tarvis kiireellä tehdä treeniä. Pitäny tätä jo pari kertaa kysyä salin henkilökunnalta mutta en ole ikinä muistanut.

Kesällä tuli juostua aika ajoin siellä klo. 00.00 - 02.00 välillä kun ei vaan väsyttäny ollenkaan. Kauheesti energiaa ja pakko tehdä jotain niin toi oli ratkasu.

Joskus 4-vuorotöissä kun olin niin tuli käytyä suoraan yövuoron jälkeen salilla. Ensin valvot koko yön ja sitten 6.30 meet vetämään maasta tai kyykkäämään kovaa. Ei sopinu mulle.

Toisinpäin on toiminu paremmin, että myöhään illalla (22.00-00.00 about). Ja reenin jälkeen suoraan väsyneenä (ruokailun kautta) nukkumaan.

Enää ei tuu harrasteltua mitään noista kun nykyinen sali on auki vaan 7.30 - 21.00 ja juosta en pysty tällä hetkellä. Toisaalta aikataulutkin on sellaset et parempi se on öisin nukkua! :)

Tunnelmaa noissa yötreeneissä tosin oli. Siitä iso plussa! :thumbs:

Kyllähän se näin on, ettei ihmistä luotu yöeläjäksi. Vaikka kuntoilu yöllä joillekin sopii(itsekin harrastanut moista), niin ei sitä itsestään kaikkea saanut irti. Tietysti tylsät "nollattaulussa" peruskestävyyslenkit on hauska hoitaa pois vaikka yöllä... :D

Kunnon voimaharjoitteluun voi sitten keskittyä parhaassa vireessä päivällä!

no joo, kyllähän se aika hyvin elimistöäkin sekoittaa jos keskellä yötä menee tonne hääräilemään, ei sovi mulle.

Ekaa kertaa tuli tänään tehtyä yötreeni, (yö reenit sijottuu imo siihen 00:00-06:00 välille. Ja siis se ei enää oo yöreeniä, jos vasta aloittaa itse reenin kuudelta. Sehän on meinaan ihan normi aika käydä salilla:)) kiitos huonosti nukutun yön. Kolmelta heräsin ja yritin siinä tunnin verran saada unta, mutta kieriskelykshän se meni joten, ennen neljää ylös, latausjuoma nassuun ja salia kohti. Salin oven takana sitten odottelin, että kello lyö 05:00, jolloin sali aukeaa. Sai rauhassa pumpata ja hauskaa oli:D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin on yöreenit luistanu. Vaatii vaan totuttelemista ja omaa rytmiä. Päivällä tulee yleensä vedettyä lepoa sen verta, että illalla/yöllä/aamuyöllä jaksaa painaa. Itellä parhaassa vireessä hommat yöllä ja muutenkin keskittyminen yöllä parempaa kun salilla on erittäin vähän sitä jengiä, eikä turhaa häslinkiä siinä ohessa.

Aina meen salile joskus 22:00-22:30 välillä ja viivyn siellä sen 1,5h. Mun mielestä paras aika mennä salille - porukkaa ei ole enää paljon niihin aikoihin (ei tarvi jonottaa laitteille) ja muutenkin jaksaa paremmin. Aamulla tai iltapäivällä ei yksinkertaisesti ole niin paljon energiaa.

Yeah, ite meen salille joskus 22-23 aikoihi, treeni kestää suunnillee sen 2h.. se on hyvä ku eioo porukkaa siihe aikaa kauheesti. :) ja muutenki ku on enemmän yöihmisiä ni mikäs siinä. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom