wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Karpaasi85
netistä voi ladata Rawn ja Smackdownin jaksot ja kokonaiset PPv:t.

Mä oon kans yrittäny kovasti mutta tuloksetta ettii noita kokonaisia jaksoja, mutta ,ikävä kyllä, tuloksetta. Käsittääkseni vaihtoehdot on tässä

1)Netistä surffaamalla
2)Kazaalla
3)Direct Connectilla
4)Overnetillä
5)Jollain muulla ohjelmalla

Elikkä millä noista ohjelmista niitä kokonaisii löytää parhaiten. Kazaa on itellä mut sillä ei niitä löydy, vaan pelkkii erillisiä matseja. Netistäkään tuskin löytyis kokonaisia, o geesen sivulta oon kyllä ladannu yksittäisii matseja. Noi DC ja Overnet mua kiinnostais eniten, molemmat sain just asennettuu koneelle, et löytyykö niillä parhaiten?

Originally posted by [ZannaZ]
Lesnar!!! :worship:
:D~ *kuolaus*

Meikäläisen oma nainen diggailee kans Brockia ihan kybällä... Ainoo syy miks kattoo reslinkiä mun kans. Tod. näk. Lesnarissa on sellaista alkukantaista voimaa&näköä mikä vetoaa naisiin... *kateus*

Paras suomentajien käännös rawissa:
alkup: "omg, He tombstoned Her!"
suom: "hän teki hautakivi-iskun!" :D

DC++ saa tosi hyvin noita jaksoja, pitää vaan löytää wrestling aiheisia hubeja, joita ite oon löytäny kolme. Menkää näihin ni löytyy tosi hyvin ppvt ja raw ja sdn jaksoja.

The Finnish Wrestling Hub
Mynumber1
[J&B]Darkstar &The Wrestling Hub

Kertokaa jos tiiätte vielä muita wrestling hubeja, jooko?

Käännös kun Vince, Shane ja se Vincen vaimo (Linda?) olivat huutamassa toisilleen kehässä:

"This is like a family reunion"
"Yeah, only the cleavers are missing"

Suomeksi "Vain rintavarustus puuttuu".

Kesti minuutin tajuta että cleavers-sanasta oli tullut cleavage, ja Silikoni-Stephaniehan sieltä kehästä puuttui.

:worship: vain niille kääntäjille.

Originally posted by Ric Flair
The Finnish Wrestling Hub
Eiks tonne päästäkseen pitäny eka ilmottautuu emailil ja kertoo mitä jakaa ja kuin paljon on jaossa? Vai onko se nykyään vapaa hubi?

Jesh, Batista tuli viimein takas:worship:. Ei helvetti sitä sai kyllä odottaa, sääli vaan että se liitty takas Evoluutioon. Toivoin todella, että se tekis face-turnin palatessaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Finnish Wresting Hubiin päästäkseen pitää vaan eka emailata haluamansa nick ja password, ei ainakaan mun tarttenu muuta.

Originally posted by Ric Flair
Finnish Wresting Hubiin päästäkseen pitää vaan eka emailata haluamansa nick ja password, ei ainakaan mun tarttenu muuta.
Jaa... No sehän on hyvä se. Mitkä noitten hubien osotteet on, ja paljon niis pitää olla jaos?

Originally posted by SuomiPoika
Mistähän löytäisi noita WWE Divas videoita?
Samoist paikoist, mistä näiti muitaki, Kazaal ja Dc:l löytyy. Netistki löytyy sieltä täältä.

Tietäiskö kukaan nettisostetta, mist vois nopsasti käydä imasemassa ton Vince - Undertaker Buried Alive-matsin? Karpaasi85?

Originally posted by mik99
onko kellään tietoa onko goldberg lopullisesti ulkona..?

Tarkoitatko sitä Batistan hyökkäystä, jossa hänen jalkansa meni "rikki"? Vai jotain muuta? Ainakin eilen (sunnuntaina) käytiin Survivor Series, jossa hän otteli Triple H vastaan.

On mukavaa odottaa miten foorumilaiset suhtautuun WWe:n kovinpaan Karpaasiin, Nathan Jonesiin, kun hänet suomen jaksoissa ensimmäisen kerran näytetään.

Originally posted by Deat
Jaa... No sehän on hyvä se. Mitkä noitten hubien osotteet on, ja paljon niis pitää olla jaos?

Samoist paikoist, mistä näiti muitaki, Kazaal ja Dc:l löytyy. Netistki löytyy sieltä täältä.

Tietäiskö kukaan nettisostetta, mist vois nopsasti käydä imasemassa ton Vince - Undertaker Buried Alive-matsin? Karpaasi85?

Eikös sen jo O´geeselta saa? http://www.geocities.com/summerslam2002vids/ , ilmoittele jos sitä ei sieltä saa niin enköhän löydä toisen sivun.

Eikös sen jo O´geeselta saa? http://www.geocities.com/summerslam2002vids/ , ilmoittele jos sitä ei sieltä saa niin enköhän löydä toisen sivun.
Katoppa, sieltähän se löytyki, samalla sain haettua sen HHH - Goldberg matsin.

On mukavaa odottaa miten foorumilaiset suhtautuun WWe:n kovinpaan Karpaasiin, Nathan Jonesiin, kun hänet suomen jaksoissa ensimmäisen kerran näytetään.

Jes, viimeinki sen näkee telkkaris! Ihme, ettei sit näytetty ku se tapas Undertakerin ja niist tuli Tag Team. Oon sen jätkän matseja yrittäny ettiä, vaan olen löytäny pelkästään sen WM X9-matsin, missä se tulee vast siin lopussa ja niittaa Big Shown ja A-Trainin, sekä jonku ihmeen Dark Heat-matsin mis sitä vastassa on joku aika lailla pienempi äijä (nätisti riepottelee kurkusta sitä;)). Nathan tekee siinä kaikki alottelijavirheet, mutta voittaa lopulta voimansa ansiosta.
Sääli, et nyt se tekee heel-turnin ja liittyy Team Lesnariin:(

Mitä mieltä muuten yleensäki ootte Nathanista? Voiko se oikeesti painaa 150kg? Täshän oli joku aikaa sit juttua Montanha Silvasta; kukaan ei oikeen uskonu et se painaa 180kg 5%rasvoilla. Nathan on vähäsen lyhkäsempi, eikä sekään mikään laardiallas, mutta ei siitä nyt ekana 150 kilonen äijä mieleen tule(pituus tosin sekottaa painovaikutelman, niinkuin todettiin)
WWE:n haastattelussa kerrottiin, kuin se vankilavuosinaan nakkeli niitä vanginvartijoita seinille, katkas käsiraudat(!),repi sellin oven irti saranoiltaan(!!) ja vaikka vahvisti niitä, se silti repi ne paskaks(!!!). Siitähän oli kerran juttua, että jos käsiraudat yrittää katkasta, nii ranne pettää kyllä ekana. Ja onko jenkeissä sellin ovet samaa koulukuntaa ku seinät(vai asuko se sillon vielä Australiassa, ku se joutu vankilaan)?

Originally posted by Raven
Eiköhän tuo jo kerro tarpeeksi siitä tarinasta?
Niin no, eihän se nyt eka kerta olis, jos WWE vähän liiottelis, mutta ei niiden nyt ihan täyttä potaskaa luulis syöttävän, luulis et siinä joku tolkku nyt on.

Tarkoitatko sitä Batistan hyökkäystä, jossa hänen jalkansa meni "rikki"? Vai jotain muuta? Ainakin eilen (sunnuntaina) käytiin Survivor Series, jossa hän otteli Triple H vastaan.

joo siinähän hirveästi dramatisointiin et goldbergs career is over jne...mut jos sit on otellut survivor seriesissä niin eipä siin sit mitään..eli goldberg voi paremmin kuin koskaab..:)

pitäisköhä laittaa spoiler tageihi ku tulee uusimmasta survivorista juttua? kun sitä ei kummiskaan näe täälä mut jos et haluu tietää ni älä lue...

nii elikkä lähtiks undertaker ja steve austin nyt lopullisesti? en oo vasta ku vähä aikaa seurannu wwetä ni en tiiä onks noi lähdöt tollasii lopullisii... john cenan FU big showlle oli kyl munmielest hienointa tossa survivorissa, tais alaselkä huutaa armoo ku otti sen sillee vähän etukenossa hartioille.... sitä vince mcmahonin veritemppuu mä en tajunnu, mistä se oikee tuli? siis sitä "verta" valu siitä otsasta varmaa litrakaupalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom