wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by SuperStar82
nii elikkä lähtiks undertaker ja steve austin nyt lopullisesti? en oo vasta ku vähä aikaa seurannu wwetä ni en tiiä onks noi lähdöt tollasii lopullisii... sitä vince mcmahonin veritemppuu mä en tajunnu, mistä se oikee tuli? siis sitä "verta" valu siitä otsasta varmaa litrakaupalla...

*** SPOILER WARNING ***

Undertaker on nyt huhujen mukaan poissa vähän aikaa ja palaa sitten ennen Wrestlemaniaa vanhassa Haudankaivaja gimmickissä ottelmaan 'veljeään' vastaan.

Tuskin se Austinkaan ihan lopullisesti lähtee koska on edelleen WWE:n yksi suurimpia rahasampoja ainakin fanituotteiden osalta.
Ja on haastatteluissa vihjannut palaavansa kehään, ehkä...

Itse en ole nähnyt kuin pari fotoa SS:stä jossa Vincellä on 'purppura naamio' ja luulen että ihan on herran omaa tuotosta. Wrestling kun on niin feikkiä että jos verta näkyy niin se on sitä itseään, joko tyyppi bleidaa itse tai sitten välillä voipi tulla verta ihan hard way.

Tietääkseni Nathan Jones näytetään ensi sunnuntain(23.11) Smackdown:ssa pitkästä aikaa. Hän oli loukkaantuneena, kun häneltä oli lohjennut luun palanen olkapäästä. Samassa jaksossa esitellään uusi painija, Matt Morgan. Hän on myös tosi iso tyyppi, mutta katsokaapa miten paljon isompi Jones on, aivan tajutonta:kuola:

Originally posted by SuperStar82
pitäisköhä laittaa spoiler tageihi ku tulee uusimmasta survivorista juttua? kun sitä ei kummiskaan näe täälä mut jos et haluu tietää ni älä lue...

nii elikkä lähtiks undertaker ja steve austin nyt lopullisesti? en oo vasta ku vähä aikaa seurannu wwetä ni en tiiä onks noi lähdöt tollasii lopullisii... john cenan FU big showlle oli kyl munmielest hienointa tossa survivorissa, tais alaselkä huutaa armoo ku otti sen sillee vähän etukenossa hartioille.... sitä vince mcmahonin veritemppuu mä en tajunnu, mistä se oikee tuli? siis sitä "verta" valu siitä otsasta varmaa litrakaupalla...
Juu, eli Undertaker on nyt kotvan verran poissa kuvioista. Se ei ole loukkaantunu, vaan se haluaa viettää vähän aikaa vapaata perheensä kanssa. Sitä Austinin lähdöstä on nyt aika lailla puhuttu, mutta eiköhän seki vielä joskus takasin tule ainaki piipahtamaan, niinku Mick Foley vähän aikaa sit. Oli melkonen FU kyllä, ei taida se Lesnarin F-feuse olla enää niin kova temppu. Vetelihän Angle Big Showlle niitä Angle Slamejaan jo ajat sitte, eikä sitä pidetty mitenkään erikoisena. Ne veritemput tehään siis niin, että ne leikkaa sellasella pienellä partaterällä otsaansa viillon, jonka jälkeen se valuva veri sekottuu hikeen. Se näyttää kaukaa katottuna siltä ku se veri valuis solkenaan. Kyllä sitä verta tällä kertaa tuli poikkeuksellisen paljon ja se alko vuotaa muka jo ekasta nyrkiniskusta.

Originally posted by S.L.
*** SPOILER WARNING ***

Undertaker on nyt huhujen mukaan poissa vähän aikaa ja palaa sitten ennen Wrestlemaniaa vanhassa Haudankaivaja gimmickissä ottelmaan 'veljeään' vastaan.

Ihmettelin jo ku se ei ole vähään aikaan selvästi fledaasa leikannu, eli se ilmeisesti meinaa taas kasvattaa sen pitkän heviletin. Mun mielestä toi deadmaniks takasin muuttuminen on typerä idea, kaikki tietää jo ettei se ole mikään demoni, vaan ihan tavallinen perheellinen mies; kaikki tietää myös että kyllä seki oikeesti tuntee kipua; ja kyllä se nykyään yleensä vetää lock-uppeja matsien alussa. Mä en muutenkaan koskaan oikeen tykänny siit sen vanhast gimmickist, varsinkaan sillon, ku se oli ihan Boy Georgen näkönen:urjo: Toi American Badass on mun mielestä koko WWE:n paras gimmick, ja on todella ärsyttävää jos ne nyt pilaa sen.

Originally posted by Deat
Mä en muutenkaan koskaan oikeen tykänny siit sen vanhast gimmickist, varsinkaan sillon, ku se oli ihan Boy Georgen näkönen:urjo: Toi American Badass on mun mielestä koko WWE:n paras gimmick, ja on todella ärsyttävää jos ne nyt pilaa sen.

Meitsi kyllä diggaili kuollut mies gimmickiä enemmän, kun The Undertakerilla oli vielä se kylmiä väreitä aiheuttanut sisääntulo 'Druidien' soihtukujineen. Tuosta sen nykyisestä 'iso paha mopopoika' jutusta en ihmeemmin ole pitänyt. Pelkään kyllä pahoin että tuo vanha juttu ei kyllä enään toimi, mutta saa nähdä.

Originally posted by Rauta Rane
ehdottomasti brock lesnar!!!!!!!!sehän painaaki 134kg

heh heh kyllä painaakin WWe:n mukaan, mutta eiköhän se oikea paino ole siinä 120 kieppeillä.

Originally posted by Karpaasi85
heh heh kyllä painaakin WWe:n mukaan, mutta eiköhän se oikea paino ole siinä 120 kieppeillä.

ai painaa 120 kieppeillä vai?

just, no se R.Colemannikin painaa IFBB:n mukaan reilusti yli 130 tiukkana, taitaa se kuitenkin painaa 100 kg:n kieppeillä!!!

tajuutko et lesnari on ~195 cm pitkäkin?
ehkä sekin on wwe:n mukaan, oikeasti se on 160 cm pygmi!:wall:

Originally posted by PsychoPred
ai painaa 120 kieppeillä vai?

just, no se R.Colemannikin painaa IFBB:n mukaan reilusti yli 130 tiukkana, taitaa se kuitenkin painaa 100 kg:n kieppeillä!!!

tajuutko et lesnari on ~195 cm pitkäkin?
ehkä sekin on wwe:n mukaan, oikeasti se on 160 cm pygmi!:wall:

WWe liioittelee jonkin verran painijoiden mittoja, hyvänä esimerkkinä toimii Big Show, jonka painoksi ilmoitetaan 500lbs, mutta oikeasti hän painaa -425lbs. Pituudessa WWe ei voi pahemmin liioitella, koska sen huomaa paljon helpommin. Kyllä Lesnar pitkä kaveri on(ja painavakin). Hänen pituudekseen ilmoitetaan 6´4 eli WWe:n mukaan 190cm, mikä on varmasti totuus.

Ai niin. Katso Tajiria, WWe ilmoittaa hänen painokseen 93kiloa ja sano sitten etten tiedä paskaakaan siitä, mistä puhun.

WWe liioittelee jonkin verran painijoiden mittoja, hyvänä esimerkkinä toimii Big Show, jonka painoksi ilmoitetaan 500lbs, mutta oikeasti hän painaa -425lbs. Pituudessa WWe ei voi pahemmin liioitella, koska sen huomaa paljon helpommin. Kyllä Lesnar pitkä kaveri on(ja painavakin). Hänen pituudekseen ilmoitetaan 6´4 eli WWe:n mukaan 190cm, mikä on varmasti totuus.

moon ite 6'2 (188 cm) ja painan ~119-120 kg mutta mulla on vielä aika pitkä matka lesnarin massaan.

ja tuuma on 2,54 cm eli silloin lesnar on 193 cm

wwe liioittelee joskus mutta joku Big Showkin, äijähän on 215 cm pitkä tai jotain...miksei muka ois 227 kg painava?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by PsychoPred
moon ite 6'2 (188 cm) ja painan ~119-120 kg mutta mulla on vielä aika pitkä matka lesnarin massaan.

ja tuuma on 2,54 cm eli silloin lesnar on 193 cm

wwe liioittelee joskus mutta joku Big Showkin, äijähän on 215 cm pitkä tai jotain...miksei muka ois 227 kg painava?

En ikinä kiellä sitä, etteivät vapaapainijat olisivat helvetin kokoisia Karpaaseja, mutta Big Show sanoi itse yhdessä haastattelussa, että hän laihtunut aika paljon ja nykyään hän painaa vaivaiset 425 paunaa. Kun hän tuli WWe:hen, hänen painokseen ilmoitettiin 550lbs ja tuolloin hän painoi about 480.

Kun Brock teki debyyttinsä hänen painokseen ilmoitettiin 275 paunaa, mutta nopeasti WWe lisäsi 20 paunaa lisää ja eikä hän ole muuttunut yhtään sen jälkeen. Brockissa kieltämättä massan liioittelu näkyy vähiten, mutta parhainpana esimerkkinä toimii Paul Heyman. Kun hän yhden ottelun joutui ottelemaan ilmoitettiin hänen painokseen 108kiloa!!! Pitävätkö he meitä tyhminä!

mutta parhainpana esimerkkinä toimii Paul Heyman. Kun hän yhden ottelun joutui ottelemaan ilmoitettiin hänen painokseen 108kiloa!!! Pitävätkö he meitä tyhminä!

Ilmeisesti olet. Luuletko, että se paino aina tarkoittaa tiukkaa lihaa. Menepäs kyselemään muilta suurinpiirtein yhtä pitkiltä ja samassa "kunnossa " olevilta, niin tollanen 108kg ei ole paino eikä mikään.

Ai niin. Katso Tajiria, WWe ilmoittaa hänen painokseen 93kiloa ja sano sitten etten tiedä paskaakaan siitä, mistä puhun.

Siis vertaatko sä noita painoja johonkin kisakireydessä oleviin kehonrakentajiin?
Varmaan voivat liioitellakin painoja ja voi olla joku vanha painokin, kun ei jakseta joka kerta niitä muuttaa.. Mutta tuokaan 93kg ei todellakaan ole mahdottomuus, kun rasvaa kuitenkin häneltäkin löytyy..

Kyllähän ne niitä pituuksiakin liiottelevat, karuin esimerkki on Andre The Giant: äijän sanottiin olleen 7'4''. Oikeasti herra oli 6'10'' ja ne pisti sen seisomaan laatikon päälle aina backstage-haastattelujen ajaks, että se näyttäs pidemmält. Tän hetkisist painijoist Big Show on ainoa, joka on yli 7 jalkaa (7' tai 7'1''). Esmes Kanen sanotaan olevan tasan 7 jalkaa, se on oikeesti 6'7'', Undertakerin sanotaan olevan 6'10'' se on oikeesti 6'8''(joku asiantuntia voi laskee noi pituudet sentteinä, ite meen aina sekasin laskuissa).

Sit noist painoist, ei kai kukaan nyt vakavissaan uskonu, et Edge paino 110kg? Ja mun muistaakseni Paul Heymanin painoks ilmotettiin 105kg. En itekään ekana uskonu, mut sillon ku Heyman lähti tauolle, kuulin et se lähti pudottaakseen painoaan(eli se oli fläsää). Eikö se Big Show sillon ilmottanu painokseen 450paunaa? Kyllä mä sen 500 paunaa uskosin, onhan se sentään sen verran pitkä ja näyttäs se vähän taas paisuneen niiltä ajoilta.

Originally posted by Raven
Siis vertaatko sä noita painoja johonkin kisakireydessä oleviin kehonrakentajiin?
Varmaan voivat liioitellakin painoja ja voi olla joku vanha painokin, kun ei jakseta joka kerta niitä muuttaa.. Mutta tuokaan 93kg ei todellakaan ole mahdottomuus, kun rasvaa kuitenkin häneltäkin löytyy..

Ensinnäkin Tajiri on vajaa 170cm pitkä ja hän on hento kuin mikä. Etköhän sinäkin myönnä, että siinä saattaa olla muutama kilo ylimääräistä ja sitten Paul Heyman... Lueppa hänen haastattelunsa koskien hänen painonpudotustaan. Eipä taineet lähtötasot olla mitään 105 kiloa ja kuitenkin totuus on että WWe liioitettlee painojoidensa painoja. Lopetetaan tämä turha keskustelu, turhasta aiheesta.

Kyllähän ne niitä pituuksiakin liiottelevat, karuin esimerkki on Andre The Giant: äijän sanottiin olleen 7'4''. Oikeasti herra oli 6'10'' ja ne pisti sen seisomaan laatikon päälle aina backstage-haastattelujen ajaks, että se näyttäs pidemmält. Tän hetkisist painijoist Big Show on ainoa, joka on yli 7 jalkaa (7' tai 7'1''). Esmes Kanen sanotaan olevan tasan 7 jalkaa, se on oikeesti 6'7'', Undertakerin sanotaan olevan 6'10'' se on oikeesti 6'8''(joku asiantuntia voi laskee noi pituudet sentteinä, ite meen aina sekasin laskuissa).

Sit noist painoist, ei kai kukaan nyt vakavissaan uskonu, et Edge paino 110kg? Ja mun muistaakseni Paul Heymanin painoks ilmotettiin 105kg. En itekään ekana uskonu, mut sillon ku Heyman lähti tauolle, kuulin et se lähti pudottaakseen painoaan(eli se oli fläsää). Eikö se Big Show sillon ilmottanu painokseen 450paunaa? Kyllä mä sen 500 paunaa uskosin, onhan se sentään sen verran pitkä ja näyttäs se vähän taas paisuneen niiltä ajoilta.
Siinä meille tietonero....... Mistä voit olla varma noista pituuksista? Andre The Giant on oikeesti ollu ihan järettömän iso...... Et semmosta

Originally posted by Rauta Reiska
Siinä meille tietonero....... Mistä voit olla varma noista pituuksista? Andre The Giant on oikeesti ollu ihan järettömän iso...... Et semmosta
En nyt sanois niin järjettömän iso. Sillon Wrestlemania III:n aikaan ku se seiso matsin alussa Hoganin kans nenät vastakkain, niin ei kyllä pituusero kauheen iso ollu, hyvä jos 10cm ja risat.

Oli muuten viime jaksossa taas hyvä esimerkki Tazzin puheista: "Shaniqua on about 188cm ja painaa yli 90kg". Joo, paitsi että wwe.comin profiileissa sen pituudeks on ilmotettu 6 jalkaa eli 183, enkä kyllä käsitä, mikä siinä 90kg painais. Sit sillon kerran se väitti et ne portaat sen kehän kulmissa painaa 180kg. Siis ne on ontot portaat, tehty alumiinista tai kromatusta teräksestä. Ja muistaako joku sen ku Angle yritti heittää Lesnaria niillä portailla? On se ihmeen riski äijä ku 180kg portaat nostaa suorille käsille ja heittää ne 10 metrin päähän.

En nyt sanois niin järjettömän iso. Sillon Wrestlemania III:n aikaan ku se seiso matsin alussa Hoganin kans nenät vastakkain, niin ei kyllä pituusero kauheen iso ollu, hyvä jos 10cm ja risat.

Oli muuten viime jaksossa taas hyvä esimerkki Tazzin puheista: "Shaniqua on about 188cm ja painaa yli 90kg". Joo, paitsi että wwe.comin profiileissa sen pituudeks on ilmotettu 6 jalkaa eli 183, enkä kyllä käsitä, mikä siinä 90kg painais. Sit sillon kerran se väitti et ne portaat sen kehän kulmissa painaa 180kg. Siis ne on ontot portaat, tehty alumiinista tai kromatusta teräksestä. Ja muistaako joku sen ku Angle yritti heittää Lesnaria niillä portailla? On se ihmeen riski äijä ku 180kg portaat nostaa suorille käsille ja heittää ne 10 metrin päähän.

Jeps. Olet oikeassa pituuksien suhteen, tässä on linkki, jossa on kaikkien painijoiden oikeat pituudet. Muuten Wrestlemania 3:ssa Hulkki ilmoitettiin 6´8 ja Andre 7´5.:jahas:

http://www.kehoe73.freeserve.co.uk/infoheights.htm

On se ihmeen riski äijä ku 180kg portaat nostaa suorille käsille ja heittää ne 10 metrin päähän.

kurt angle on äijä..isolla Ä:llä vähä niinku tämä :joulu3:

mik99 kyllä angle on ehdottomasti taitavin painija mitä wwe:ssä on. Toisaalta Reiskalla on kyllä parhaat lennot :D

Suositut

Back
Ylös Bottom