- Ikä
- 40
Originally posted by Raven
Nyt sä voitkin leijua, että saatat olla jopa Lesnaria vahvempi.
niin who knows..:kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Raven
Nyt sä voitkin leijua, että saatat olla jopa Lesnaria vahvempi.
Originally posted by Andy
Tuon totesin jo aiemmin, ei sairasta gigantismia.
Originally posted by Ric Flair
Onko sulla hyvätkin paikat tonne? Itellä on A4 katsomoon ekalle riville :D
C4 katsomo, eka rivi... Paree olla hyvät paikat ku maksokii niin prkleesti :curs: Ja parempi olla parempaa reslinkiä kuin viime kerralla! Oli kyl aika keskinkertainen show Areenalla, mutta tunnelma oli silti aivan mahtava. Toivottavasti panostavat vähän enempi painimiseen tällä kertaa...
Originally posted by Lesnar
Lesnar on kyllä ihan ehdoton. Massaa ja voimaa löytyy perhanasti!:D
Joo mä muistan ton videopätkän kans. Aika karaistunu jässikkä on ku kylpee jääpalojen seasOriginally posted by NHB
Muistaakseni Brock kertoi treenaavansa melko vähän punteilla, rakkahin treenikaveri oli tukin pätkä tjs. jota nosteli. Tekee myös paljon painijoiden harjoitteita ja normaaleja oman kehon painolla tehtäsiä liikkeitä. Tämä siis oli jostain pätkästä joka tuli Smackdownin välissä joskus.
Originally posted by xale
john cena!!! siinä on tyyliä. henk.koht. suosikki.:kippis1:
Originally posted by Ratu
Randy Ortonilla on kyllä sopusuhtaisin & hienoin kroppa WWE:ssä, vaikke isoin mies olekkaan...
Aika yllättävää. Enpä olisi heti uskonut että Lesnarin kroppa kenenkään naisen silmää miellyttää. Kyseessä kun ei ole mikään kaunis poika.Originally posted by [ZannaZ]
Lesnar!!!
:D~ *kuolaus* no joo... Lesnar on hyvässä kunnossa, siitä ei pääse minnekään. Vaik eihän esim. Triple H:kaan paha ole...
mä suuresti ihmettelen miks edes vastasin tähän threadiin... mutta näin pääsi tapahtumaan. en sinänsä seuraa painia mutta sillon kun olen nähnyt niin Lesnar on namu :D
Ei siinä mitään, diggaile vaan rauhassa.;)Originally posted by [ZannaZ]
No jaah...
Mä taas yllätyin et sä yllätyit siitä et diggailen Brockia :D
Mutta näin on päässyt käymään et täällä on ainakin yks naispuoleinen joka pitää Lesnaria herkkupalana. Noh, eihän se mikää kaunis ole mutta, vetoo silti muhun.