wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muistaakseni Brock kertoi treenaavansa melko vähän punteilla, rakkahin treenikaveri oli tukin pätkä tjs. jota nosteli. Tekee myös paljon painijoiden harjoitteita ja normaaleja oman kehon painolla tehtäsiä liikkeitä. Tämä siis oli jostain pätkästä joka tuli Smackdownin välissä joskus.

Hauska kuulla ettei Big Show:lla ole gigantismia...

Originally posted by Andy
Tuon totesin jo aiemmin, ei sairasta gigantismia.

Ei vai?

Jahas, ei varmaan pitäisi vastata mutta tässähän menee maine Pakkotoistossa jos minun uskotaan ummet lammet valehtelevan vakavista sairauksista. Pari quottia lähteineen:

Big Show's weight battles began in earnest when he was 21 and recived treatment for acromegaly (gigantism). A tumor on his pituitary gland coused his rapid growth, which would have continued unchecked had he not received treatment to correct the condition. The late Federation Hall of Famer Andre the Giant also suffered for acromegaly.

However, the treatment also affected Big Show's metabolism. Before his treatment, Show was 7-foot-1 and 328-pounds, but had only 5.2 percent body fat and a 36-inch waist. Within three months he had exploded to a 55-inch waist. "That was pretty much this end of my basketball career," he says.

http://www.atributetowrestlers.com/the-big-show-article4.html

Ja:

The man has Gigantism, while this makes him ungodly huge and superhumanly strong, it is still an affliction. Not one of us can imagine what he goes through everyday or what its like to live in a body that will never stop growing and demands constant feeding. I know he undergoes treatments for this, but they do not stop the process. They only slow it down. Like Andre, he will most likely reach a point when he cannot grow any taller, and simply begin growing outward as his organs increase in size. Considering his continual widening, this has probably already begun.

http://www.1wrestling.com/columns/vivalalucha/default.asp?articleid=8322&page=4

Andre's size was always misleading because he wasn't proportioned like the average man. His disease, acromegaly, caused his body to grow, but mostly his head, hands and feet. Paul Wight was born with the same disease, but underwent surgery to curtail the excessive growth when he was in his late teens/early twenties. So while Wight is big, he's more normally proportioned. Andre looked more like a "giant" than Wight does now because of the disease. But in his prime, Andre was smaller than Wight.

http://www.knowyournews.com/askJV1.html

Triple H:ta on muuten tulossa lähiaikoina kehonrakennusopas, varmaankin kiinnostaa joitain Pakkislaisia.

Lesnar on kyllä ihan ehdoton. Massaa ja voimaa löytyy perhanasti!:D

Lesnar, sillä on sitä kokoa ja voimaa. Kyllä Triple H on kans ihan kunnossa. Mutta siitä ei pääse mihinkään että suosikit on Undertaker&Stonecold.

Re: Re: Randy Orton

Originally posted by Ric Flair
Onko sulla hyvätkin paikat tonne? Itellä on A4 katsomoon ekalle riville :D

C4 katsomo, eka rivi... Paree olla hyvät paikat ku maksokii niin prkleesti :curs: Ja parempi olla parempaa reslinkiä kuin viime kerralla! Oli kyl aika keskinkertainen show Areenalla, mutta tunnelma oli silti aivan mahtava. Toivottavasti panostavat vähän enempi painimiseen tällä kertaa...

Originally posted by NHB
Muistaakseni Brock kertoi treenaavansa melko vähän punteilla, rakkahin treenikaveri oli tukin pätkä tjs. jota nosteli. Tekee myös paljon painijoiden harjoitteita ja normaaleja oman kehon painolla tehtäsiä liikkeitä. Tämä siis oli jostain pätkästä joka tuli Smackdownin välissä joskus.
Joo mä muistan ton videopätkän kans. Aika karaistunu jässikkä on ku kylpee jääpalojen seas

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ääni Ray Mysteriolle, sehän on ku Moskovan sirkuksesta karannu akrobaatti jolla on piilarit ja naamari, mutta osaa se viihdyttää! :kippis1:

Lesnar!!! :worship:
:D~ *kuolaus* no joo... Lesnar on hyvässä kunnossa, siitä ei pääse minnekään. Vaik eihän esim. Triple H:kaan paha ole...

:offtopic: mä suuresti ihmettelen miks edes vastasin tähän threadiin... mutta näin pääsi tapahtumaan. en sinänsä seuraa painia mutta sillon kun olen nähnyt niin Lesnar on namu :D

Originally posted by [ZannaZ]
Lesnar!!! :worship:
:D~ *kuolaus* no joo... Lesnar on hyvässä kunnossa, siitä ei pääse minnekään. Vaik eihän esim. Triple H:kaan paha ole...

:offtopic: mä suuresti ihmettelen miks edes vastasin tähän threadiin... mutta näin pääsi tapahtumaan. en sinänsä seuraa painia mutta sillon kun olen nähnyt niin Lesnar on namu :D
Aika yllättävää. Enpä olisi heti uskonut että Lesnarin kroppa kenenkään naisen silmää miellyttää. Kyseessä kun ei ole mikään kaunis poika.

No, tykkäähän ne jotkut tytöt halmeestakin.

No jaah...
Mä taas yllätyin et sä yllätyit siitä et diggailen Brockia :D
Mutta näin on päässyt käymään et täällä on ainakin yks naispuoleinen joka pitää Lesnaria herkkupalana. Noh, eihän se mikää kaunis ole mutta, vetoo silti muhun.

Sen sijaan Halme... Lähinnä :urjo: kuin :haart:

Lesnariihan kiusattiin koulussa sen laatikkopään takia. Sit se kehitti oman karhunhalausotteen ja puristi sillä niiltä kiusaajilta paskat housuun ja sen kaverit nimes sen otteen Lesnarin halaukseks.

Ootteko muuten kukaan huomannu että subtvn RAWn ja Smackdownin suomentajat pistelee käännöksiin mukaan aika paljon omiaan? Tai ainakin kääntäminen tuntuu olevan aika paljon "vapaampaa" kuin vaikka Kauriissa&Pohkeissa.

Vai miltäs kuulostaa

Team Angle on the attack...
suom. Team Ahma hyökkää :eek:

Tai viime Smackdownin

Rey Mysterio, what an athlete!
suom. Reiska on ihmemies :lol2:

Originally posted by [ZannaZ]
No jaah...
Mä taas yllätyin et sä yllätyit siitä et diggailen Brockia :D
Mutta näin on päässyt käymään et täällä on ainakin yks naispuoleinen joka pitää Lesnaria herkkupalana. Noh, eihän se mikää kaunis ole mutta, vetoo silti muhun.

Ei siinä mitään, diggaile vaan rauhassa.;)
Antaa nimittäin vähän toivoa meille muillekin ei niin kauniille pojille :david:

Kun ei tota Rockiakaan pahemmin näy enää kuvioissa niin on Lesnar ehdoton kingi niin kroppansa kuin viihdyttävyytensäkin kannalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom